Vrei să te îmbogățești - concurs de cultură generală





Împrumutând logo-ul și tipul de întrebări de la Vrei să fii milionar, concursul Vrei să te îmbogățești nu oferă chiar premiile expuse. Nu puteți câștiga marele premiu de 1000 euro dar puteți câștiga 2 bilete la cinema, o cafetieră, un Iphone, un Ipad, un TV sau un lingou de aur. Nu sunt suficiente cunoștințele de cultură generală pentru că totul e doar noroc. Și aici se pune problema corectitudinii organizatorilor.
 
Se vor acorda sau nu premii la concursul Vrei să te îmbogățești. Am vrut să văd și eu până unde duce gratuitatea concursului. După ce am răspuns la întrebările de la Vrei să te îmbogățești a trebuit să-mi introduc numărul de telefon. Ulterior am primit un SMS prin care participarea mea la concurs e condiționată dacă îmi înscriu valoarea punctajului. Prețul unui SMS este de 1 euro fără TVA. 

Ce credeți, este adevărat concursul? A câștiga cineva? Promoția a început pe 5.09.2013 și se termină pe 30.06.2013.




12 comentarii:

Anonim spunea...

Am incercat si eu din lipsa de ocupatie. Nu cred ca e ceva serios.

Anonim spunea...

Cred ca are dreptate cineva care comenteaza mai sus: SMS-ul costă 1 Euro şi organizatorii se multumesc macar cu atat!
Am raspuns bine la toate intrebarile, am dat nr. de telefon, am raspuns DA la mesajul lor, dar instructiunile lor n-au mai venit.
Daca voi primi vreun premiu, va anunt pe toti!

Anonim spunea...

nu e ceva serios am trm si eu un mesaj astia nu mai stiu cum sa insele lumea

Anonim spunea...

Nu mai p[rostii incearca :))

Anonim spunea...

vrajeala vrajeala numai minciuni

Anonim spunea...

cea mai mare inselatorie astia nu mai stiu cum sa ne ia banii

Anonim spunea...

e o pacaleala ! un euro nu pare mult, dar, daca gasesti 100 fraieri pe zi se aduna ceva, nu-i asa ? si asta fara sa miste un deget ...

Anonim spunea...

cea mai mare pacaleala de 1 martie.vrajeala numai minciuni. Nu mai trimite-ti SMS pentru a-i imbogatii pe lenesi care profita de pe urma fraierilor cum am fost si eu.

constantin-piatra neamt spunea...

sunt niste nesimtiti cei care organizeza astfel de jocuri pentru a pacali lumea ,sale fie rusine]

Anonim spunea...

Destul de bine organizat d.p.v. psiologic acest concurs.
Cine spune ca romanii nu sunt inteligenti? Doar ca-si folosesc inteligenta in scopuri distructive, nicidecum constructive cum ar fi normal. Pacat!

Anonim spunea...

hoti de hoti si prosti multi

Unknown spunea...

aveti dreptate...am incercat si eu...insa nu am facut jocul lor de a le da SMS-ul.

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google