Bancuri amuzante scurte





1. Mama catre Eva cea mica:
- Stii ce se intampla cu fetitele care nu-si mananca mancarea din farfurie?
- Sigur mamico! Raman suple si, cand se fac mari, devin manechine. 
2. La cafenea:
- Platiti cu monede false?
- Iertare dar acest coniac a fost veritabil?
3. - Magda fumezi? De cand?
- Din seara aceea de pomina, cand sotul meu s-a intors mai devreme din delegatie si a gasit in scrumiera un muc de tigara.

4. - Nu stiti ca in timpul lucrului fumatul este interzis?
- Da, dar eu nu lucrez...
5. In fiecare zi tocana! - mormaie nemultumit tanarul sot...N-ai putea sa gatesti si altceva?
- Am incercat dragul meu, dar nu stiu cum se face ca de fiecare data tot tocana iese pana la sfarsit...
6. Invatatorul: Asculta Radule, daca ai o jumatate de mar si fratele tau iti mai da doua, cate o sa ai la un loc?
Elevul se uita lung si da din cap...
Invatatorul: Ei, cate?
Elevul: Nici nu-mi bat capul, ti-ai gasit sa-mi dea fratele meu vreun mar.
7. Un cunoscut comic francez se hotarase sa devina vegetarian. Curand, un cunoscut il zari intr-un restaurant, mancand cu pofta un snitel cu carne urias.
- Parca spuneai ca vrei sa devii vegetarian?
- Chiar sunt, raspunse comicul. Dar azi e marti si pentru vegetarieni e zi de post...
8. Ionel se duce la o vecina si-i spune:
- Mama va roaga sa-i imprumutati o duzina de oua ca sa le puna la clocit.
- Ia te uita, se mira vecina, nu stiam ca aveti closca!
- Nu avem. O imprumutam de la alta vecina.
9. Cum Gigele, toata ciocolata ai mancat-o singur? Da la surioara ta mai mica nu te-ai gandit deloc?
- Ba da, mereu tot la ea ma gandeam: de n-ar veni pana termin ciocolata.
10. - Taticule, ce inseamna "a face din tantar, armasar"?
- Intreab-o pe mamica ta care transforma imediat un pahar de bere intr-un butoi.
11. In vitrina unui restaurant se afla urmatorul afis: "10 dolari recompensa celui ce va comanda un fel de mancare pe care sa nu-l putem servi".
Un client se instaleaza la masa si comanda:
- As dori un sandvis cu ureche de elefant afumata.
Chelnerul se inclina si pleaca la bucatarie sa execute comanda. 
Dupa cateva minute se intoarce cu o tava pe care se afla 10 dolari.
- Ati castigat domnule, tocmai ni s-a terminat painea.
12. Harry intalneste intr-una din zile, un amic recent casatorit:
- Salut Fred. Cred ca acum nu mai esti obligat sa-ti pregatesti singur pranzul? 
- Ah, nu. Sotia mea imi tine intotdeauna companie atunci cand eu pregatesc masa.
13. - In sfarsit, acum stiu de ce englezii iubesc atat de mult ceaiul!...spuse cineva, la intoarcerea sa din Londra.
- Sunt foarte curios sa stiu de ce anume...
- Le-am incercat cafeaua...
14. - Ospatar, mi se pare ca duminica trecuta, mi-ai servit un peste ceva mai proaspat.
- Nu se poate domnule, va asigur ca este acelasi.
15. - Daca vreti sa slabiti, trebuie sa mancati carne slaba, paine prajita si fructe.
- Inainte sau dupa masa, doctore?




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google