UnicaSlim produs de slabit | fiole Unica Slim disponibile pe www.unicaslim.ro





http://www.unicaslim.ro/-unicaslim/images/fiola.jpgUn produs revolutionar de slabit, UnicaSlim. Unica Slim este disponibil pe www.unicaslim.ro. De pe www.unicaslim.ro aflam despre puterea acestor fiole de slabit, Unica Slim fiole facandu-te sa slabesti 500 grame in fiecare zi. Cica produsele ar fi fabricate in Franta si comercializate de catre S.C. Biroul European "Silueta si Sanatate" S.R.L iar de pe www.unicaslim.ro poti comanda online fiole Unica Slim la pretul de:
UnicaSlim, cura de 1 săptămână
(slăbiţi până la 5 kg) pret 79.90 RON
UnicaSlim, cura de 2 săptămâni
(slăbiţi până la 10 kg) pret 139.90 RON
UnicaSlim, cura de 3 săptămâni
(slăbiţi până la 15 kg) pret 189.90 RON
UnicaSlim, cura de 5 săptămâni
(slăbiţi până la 25kg) pret 239.90 RON
Daca comandati cura de 3 saptamani sau 5 saptamani primiti si un aparat de masaj UFO Massager. In speranta ca acest articol despre UnicaSlim va ajunge un forum, va invit sa comentati in legatura cu produsul si daca l-ati cumparat sa ziceti daca chiar ati slabit.




20 comentarii:

Anonim spunea...

A folosit cineva?

Anonim spunea...

Chiar !!?? Gasim foarte multe produse de genul...dar nu avem siguranta ca vor da rezultate....si eu sunt curioasa sa stiu daca le-a folosit cineva ....ms

Anonim spunea...

Am 6 zile de cand le iau, ma abtin de la dulciuri si grasimi si am slabit 2 kg. Am comandat cura de 5 saptamani. Va voi tine la curent.

Anonim spunea...

De obicei tot ce este comercializat de S.C. Biroul European "Silueta si Sanatate" S.R.L este o mare teapa. Am cumprat si eu precum si prietenele mele produse de slabit de la ei(pt. ca au avut f multe de-alungul timpului) si nu au avut nici un rezultat...

Anonim spunea...

eu am folosit super slim si mam bucurat doar pe perioada cat leam luat si dupa numai 1 luna dupa tratament am inceput sa pun la loc aproape dublu

Anonim spunea...

bai eu am 67kg la 1,70 si ma bate gandu sa iau si eu fiole unica slim.dar mie frica sa nu pun pe urma ..dublu...ar fi groaznic.ce idei imi datica as vrea sa mai dau jos vreo 10kg.

Anonim spunea...

sport si dieta. nimic mai mult. asta e regula de aur.

credeti ca se poate alcumva? eventual mai usor, mai repede... NU. asta e singura cale.

credeti ca puteti slabii cu aceste "rah#$%^&"? ei bine, oamenii cred ceea ce vor sa creada.

sport si dieta oameni buni, sport si dieta...

Anonim spunea...

m ar bate un gand sa iau si eu..dar sunt sigura ca sunt si dejavantaje cum au zis si fetele in ff putin timp pun dubla...sunt ff indecisa pentru ca vreau sa slabesc cat mai repede ..:(

Anonim spunea...

nu sint bune de nimic ! daca nu ti regim si miscare , nu va entuziasmati ca nu slabiti cu aceste fiole , iar daca faci aceste lucruri nu are sens sa luati asemenea prosti !

Anonim spunea...

diana
un mare fasssssss acest produs pentru ca intr-o saptamana nu am dat jos nimic , acum daca am dat bani pe produs il iau pana la capat si va tin la curent

Anonim spunea...

O mare tzeapa! De-abia am terminat cutia cu 7 fiole si nu am dat jos nici macar un gram. Sint curioasa daca imi ramburseaza banii asa cum zic!

Anonim spunea...

dar lindaxa se mai gaseste pe undeva?

Anonim spunea...

Daniela
Am luat fiolele pentru trei saptamani , am consumat deja doua cutii , mai am una dar nu am slabit decat un kg si asta pt ca ma abtin de la paine si dulciuri , in plus am mari dureri de cap si dimineata am uneori ameteli care ma cam tin pana la pranz. Sunt foarte dezamagita.

Anonim spunea...

am luat capsula de slabit si in decurs de 2 luni am dat jos 28 kg dar dupa intreruperea lor am inceput sa pun la loc si dupa 7 luni am ajuns din nou la 90 kg. am mai comandat o tura dar nu am mai dar jos nici un kg sau sunt contrafacute sau ca obisnuit corpul cu ele. De aceea imi este teama sa mai iau .....de slabit asa ca ginditiva bine inainte de a comanda aceste produse

Anonim spunea...

si eu am luat cura de 2 sapt.si n-am dat jos nici un kg.

Anonim spunea...

O prietena a cumparat fiolele si nu are niciun rezultat dupa 3 saptamani.

Eu am slabit cu Slim&Fit 6 kg in o luna si jumatate.

Anonim spunea...

de ce nu le-ati returnat petru pimirea banior??

Anonim spunea...

deci nu au nici un efect?

Anonim spunea...

mare teapa aceasta fiola am luat o luna de zile am slabit 10 kg si am pus 18kg

Anonim spunea...

Eu am slabit 12 kg in 3 saptamani si nu am pus deloc inapoi...

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google