Muzica din Nini | Nini telenovela de pe Disney Channel





O telenovela foarte urmarita pe Disney Channel (wow, sunt telenovele pe Disney Channel, bineinteles ca pentru copii) are o coloana sonora bogata. Sunt cateva melodii care sunt foarte bune dar am gasit titlurile din muzica nini.
Florencia Bertotti - 4, 3, 2, 1




Florencia Bertotti, Juan Manuel Guilera, Melanie Chong,
Sheyner Cristian Díaz Gómez, Iara Muñoz, Gigi Bonafino, Esteban Masturini and Paula Sartor - Que sabes de mi

Celelalte melodii din Nini cantate de Florencia Bertotii:

"Arriba Las Ilusiones"
"No te Importa"
"Eso no se hace"
"Reirse es gratis"
"Mamas del alma"
"No creo que pueda"
"Arriesgate"
"Mi enemigo conmigo"
"Que sensacion"
"Te amo mas"




59 comentarii:

Anonim spunea...

nini te iubesc!!!mmmmuuuuuuuuuuuulllllllllltttt
sunt fanul nr3

Anonim spunea...

ador serialul Nini!
sper sa nu se opreasca cu difuzatul, vreau sa vad toate cele 128 de episoade, bineinteles,in limba romana, deoarece amvazut marea majoritate a episoadelor pe you tube, dar in spaniola, oricum sunt super!!!!

Anonim spunea...

nini te urasc esti o curva ordinara si o prosta!!

Anonim spunea...

cel mai tare serial!!!!! imi place cel mai mult de pe disnai chanel!!!! si episoadele de luni pana vineri sunt de la 9:30, iar sambata si duminica sunt de la 8:30 (parca, daca nu, nu):D:D:):):*:*:X:X;););;);;);));))

Anonim spunea...

foarte tarev imi place nini la nebunie seman foarte mult cu ea si povestea ei...

Anonim spunea...

holla soi nini en el telenovela nini


te amo!!

Anonim spunea...

iubesc serialul acesta este super parca as trai chiar eu acele sentimente imi place la nebunie dar totusi nu ma omor dupa ea caci exista lucruri mai importante decat asta

Anonim spunea...

SI MIE IMI PLACE NINI

Anonim spunea...

:x super serial

Anonim spunea...

Nini este cel mai tare serial de pe Disney Channel.Mie mi se pare ca Hannah Montana este numai pentru copii intre 5-8 ani.

Anonim spunea...

nini esti super te iubim eu cu sora mea de la gradinita fata de starcul de selina

Anonim spunea...

super serial...in fiecare seara ma uit :x nu ratez nici un episod ;)

Anonim spunea...

tare o ibes pe nini

Anonim spunea...

te amo mas, quero not explicardo, te amo mas, te amo mas, :X:X:X:X:X:X:X:X:X:X

Anonim spunea...

eee suuuuuuuuper felicitari producatorilor si actorilor , si apropo merge chestia cu pamantul cand esti trist

Anonim spunea...

nu e curva , e draguta!!!!

Anonim spunea...

sa se mai difuzeze, altfel sunt moarta...............

Anonim spunea...

este foarte frumoasa telenovela chiar imi place

Anonim spunea...

este frumoasa telenovela............

Anonim spunea...

e cea mai frumoasa telenovela:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X






si juan e aja frumusel:X:X

Anonim spunea...

eu iubesc acest serial parca si eu simt acele sentimente eu nu am pierdut nici un episod

Anonim spunea...

mie imi place forte mult acest episod nu am pierdut nici un episod parca si eu am un sentiment ca selina mai intai sunt cu un baiat iar alcineva vine si mil fura dar eu tin cu nini

Anonim spunea...

eu nu pierd nici un ep din nini si serios nini si tomas chiar se potrivesc

Anonim spunea...

nini es mui ermosa i te chero muceo no te importa es mui ermoso

Anonim spunea...

iubesc serialul nini , e cel mai tare!!
si aia care vb urat despre el sunt niste idioti.

Anonim spunea...

e cel mai tare seria ma uit de cand a inceput e misto si merita difuzat in continuare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

vreau pe nini.
vreau sa se difuzeze din nou nini
claudiu si mami

Anonim spunea...

e tare nini ,si o iubin eu si fratele meu!!! dar nu s-a mai difuzat de pe data de 25/01/2011 si ne -am suparat rau!

Anonim spunea...

buna si eu sunt mare fana nini dar sa stiti ca este o pauza intre seriale si va incepe in curand nu stiu exact cand dar cred ca peste o saptamana sau o luna

Anonim spunea...

vreau inapoi nini ma supara faptu ca nu ma mai uit era singurul film pe care il urnaream asa cu mare dragoste.sper sa il difuzati inapoi.va rogg fff frumos

Anonim spunea...

draga producatori de la disney channel luavar dracu ca ati scos nini cel mai frumos si mai romantic film sa va file rusine bine ca bagati tampeniii su dansuri si pesti ati face bine sa il difuzati din nou ca daka nu credetima nu o sa va fie bn deloc ptca ati scos o tenelovela de milioane doamne da sa va cada ceva in cap daca nu difuzati din nou nini ati face bine ca sa mai citit din cand in cand comentariile hai pa si punetl din nou pe disney o gramada de copii doresc saa vada daca vbreti sa stii si mie mi sa rupt inima ca lati scos si am 17 ani asa difuzatil din nou cat mai repede va rog va implor mersii :*:*:*:*

Anonim spunea...

iubesc telenovela nini e viatza mea e coll te iubesc nini :x:x:x:*:*:*:*se potriveste de minune cu thomas ii tbesc vreau sa se difuzeze urgent nini va rod:)NINI TE IUBESC te rog sa se difuzeze
:*:*:*:*:*:

Anonim spunea...

E super!!!Cel mai tare serial de pe Disney Channel.Nu am pierdut nici un episod imi place foarte mult!!!

Anonim spunea...

de ce nu se mai ifuzeaza?
e pacat

Anonim spunea...

e foarte tare imi place la nebunie

Anonim spunea...

imi place nini la nebunie sunt fanul ei nr 1 dar nu mai incep episoade cu ea parca imi vine sa lesin am urmarit serialele ei mereu chiar daca erau reloare daca vreti sa ma contactati id meu este serban.gabriela82 sau love_g36 sunt amandoua ale mele va pup sper sa mai inceapa

Anonim spunea...

imi place extraordinar de mult nini sunt cel mai mare fan al ei este cel mai bun serial de pe disney channel

Anonim spunea...

nini nu stie sa faca nimica cum trebuie si nu imi place de ea de loc

Anonim spunea...

se difuzeaza iar din martie ...cel putin..asa scrie pe net.:-S,,,daca nu depunem plangere impotriva lor:))...chiar ca`i fain...atata de romantic...si amuzant in acelasi timpp...ea, a mai jucat intr`un serial numit Floricienta ce sa difuzat la maghiari..ar fi frumos...dupa ce se terminanini, sa`l difuzeze si acela:X..Multumesc!

Anonim spunea...

super....dar cand incepe?

Anonim spunea...

Nini te amo!!! tee. iubescc.:x dar nu stiu la ce ora incepi ca inainte incepeai la ora 9:20 da acum nu mai stiu:(( :( daca stie cine va sa imi de'ie raspunsul plz:( pa:-h

nini spunea...

nini te ador toti si toata familia ne uitam e misto serialu tre iubim!a si la multi ani de 1 martie!

Anonim spunea...

o chiama Florencia Bertotti si are 27 ani si e italianca si casatorita

Anonim spunea...

incepe un nou serial de luni pana joi de la 19:30 este superrrrrrrr:X:X si nu este o curva ptr cei prosti=)) este o draguta la fel si tomas dar tomas este ffffffff frumos si dragut:X:X:X:X:X este super serialu am vz cateva si pe net si sunt super:X:X:X

Anonim spunea...

tare rau de tot acesta telenovela ami place cel mai mult de pe dysnei

Anonim spunea...

foarte fain serialul nini exceptand faza da joi 24-03-2011

Anonim spunea...

tequiero mucho nini!!!!! te amo mas de lo que puedo explicar te amo mas te amo mas!!!!! este cea mai dragutza si educativa telenovela!!!! si uneori chiar mi se face mila de ea cand vad cum plange(si mie imi vine saplang) pentru tomas si ea chiar nu merita asta ca e asa buna si dragutza si amabila cu toata lumea:X

Anonim spunea...

CE PACAT CA SAU DESPARTIT NINI SI TOMAS .EI SAU CERTAT PENTRUCA ERA IMPREUNA CU VICTOR.SI ACUM TOMAS NU MAI ESTE CU NINI.ACUM TOMAS SE CASATORESTE CU SELINA CU STALPUL ALA.DAR SA STITI CA SELINA IAR A SA FIE DEZAMAGITA LA A 2 NUNTA PENTRUCA TOMAS SE CASATORESTE CU NINI.CE FERICITAS!

Anonim spunea...

bravo!te amo florencienta bertotti!
my names floriana!bye adios papapa!

Anonim spunea...

imi place foarte mult nini si as vrea sa stiu cat mai multe despre aceasta telenovea a si sa stiti luavar dracu sa va ia de prosti bagatio in apoi pe nini pentruca eu am cunoscuto pe nini inca de la inceputul acestei telenovele si am o gramada de reviste cu ea si postere asa ca dac nu o so incurcati rau rau de tot mi sa rupt inima si a apropo mam indragostit de martin care seamana cu un baiat pe care il plac si il cheam martinel dar eu ii spun martin si datorita melodiei te amo mas pe care iam dedicato de ziua lui acum suntem impreuna si ma scuzati ca vam spus sa va ia dracu dar asqa este

Anonim spunea...

e cea mai tare din parcare nini esti cea mai tare esti nr 1 de pe planeta asta

Anonim spunea...

este numarul 1 este cel mai tare episod din lume .

Cosmina spunea...

care a zis ca nini e o curva e prost a si i love this seriel

Anonim spunea...

Cea mai frumoasa tenelovela!!!:xO iubesc pe nini!

Anonim spunea...

sunt fana nr. 1 a lui nini!oooooo iibbeessscccc!!!!

Anonim spunea...

nini te iubesc mult!!!!fana ta nr.1

Anonim spunea...

urmeaza seria 2 tineti-va tare... e suuuuppppeeeerrrrrrrrrrrrr!E fain rau...vizionare placuta

Anonim spunea...

serialul e super si avenura nu se termina..mai urmeaza

Anonim spunea...

Nini il iubaste pe tomas dar eu nu inteleg tomas pa cine o iubeste pe Nini sau pe Selina ?

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google