Glamuret clama de par





C u Glamuret puteţi arăta perfect imediat şi puteţi crea atât orice fel de coafuri fie ca sunt ele clasice sau la moda. Sunt atât de uşor de folosit şi atât de comode încât nu vă veţi mai desparţi de ele!
Setul de par GlamourettesFăra clipsuri incomode şi care vă pot răni, fără clame, ace sau agrafe ! Datorită designului special a lui Glamourettes, cu pieptenii curbaţi şi benzile elastice, veţi putea face coafuri elegante în câteva clipe, uşor şi comod, iar ce e cel mai important, coafura dumneavoastră va rezista toată ziua! Aveti 4 clame Glamuret
Comanda Glamuret de aici la pretul de 99 lei.




11 comentarii:

Anonim spunea...

cum se foloseste va rigam faceti un filmulet ca sa vedem cum se foloseste

Anonim spunea...

se prinde foarte binme cu glamuret

Anonim spunea...

eu miam comandat si sau rupt toate

Anonim spunea...

este filmulet pe net

Anonim spunea...

se gaesc in piata cu doar 10 lei si este foarte bun.nu am ce zike.

Anonim spunea...

madalina din braila com ciresu
eu am cumparat-o cu 10 lei de la noi din sat

Anonim spunea...

nu stiu cum este cel ''original'' dar ''copia'' am cumparat-o cu 4.50 lei si nu este foarte bun ....dar si la pretul asta....nu?

Anonim spunea...

ARE SI VERISOARA MEA SI VECINA MEA SI TINE FOARTE BINE PARUL ...NU AM CE SA SPUN!E UN PRODUS FOARTE BUN ...BRAVO!

Anonim spunea...

este un produs bun si am luat doua la pretul de 5lei

Anonim spunea...

este bun si am luat cu 5 lei 2 la set

Anonim spunea...

am luat astazi cu 3 lei bucata de la un magazin unde aveau diverse modele si tiplate cate doua buc. pe set si su emblema aceea (vazuta si la tv)asa ca mai bine 3 lei decat 25(cam atat ar veni pe bucata).Are si cumnata mea de vreo luna doua cred si a avut problema cu el la inceput i sa desfacut un elastec dar si la prins inapoi si al are si acum ....si mai e si vb aia la bani astia ce mai vrei...iti faci treba cat iti faci cu el si gata sa fim seriori un elastec de par e 1 leu...daca nu chiar mai mai mult ..asta e si elegant ,nu te doare capul de la el , il poti folosi in diverse moduri si pe deasupra poti dormi fara nici o problema cu el in par ...eu una zic ca e super si ca pret si ca si calitate(pt cat platim pe ele ,fata de cele de la tv)....

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google