www.zuzutedesteapta.ro |zuzutedesteapta.ro concurs





http://www.zuzutedespteapta.ro/ te provoaca la concurs. Fii unul dintre castigatori si introdu codul de pe cutia de lapte Zuzu sau de pe oricare alt produs Zuzu participant la promotie. Poti castiga in fiecare saptamana un Golf 6 sau frigidere si cani. Introdu codul pe zuzutedesteapta.ro. Si eu am introdus  codul si astept sa vad daca castig masina care visez sa o am:D...Incercati orice produs zuzu daca nu aveti noroc sa castigati unul din premii macar va alegeti cu o portie de sanatate oferita de zuzu...




5 comentarii:

Anonim spunea...

ZUZU înseamnă sănătate şi, mai nou, poate însemna şi o maşină.Eu, oricum, rămân fidelă produselor ZUZU, indiferent de rezultat.Sunt în câştig, pentru că ZUZU mă însoţeşte în fiecare zi.
codul gasit de mine: 9T4WTW

Anonim spunea...

savin silviana vaslui codul gasit de mine 6xfz43

Anonim spunea...

sunt foarte trista

Anonim spunea...

zuzu are cod 7E82LU

Anonim spunea...

codul gasit de mine 9mzfxc

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google