Integrame usoare pentru copii online





integrame usoare pentru fete, integrame usoare pentru baieti de ani
Mi-au placut, imi plac si o sa-mi placa intotdeauna integramele. La inceput cautam integrame usoare pentru ca mi se parea foarte greu si nu intelegeam cum se completeaza un rebus sau o integrama. Dar pe parcurs integramele usoare pentru copii le-am lasat deoparte si am trecut la integrame ceva mai grele, integrame pentru avansati si experimentati. Cand nu aveam internet sa bat lumea in lung si in lat online cumparat de la chioscul de reviste integrame si ma enervam pentru ca le faceam pe toate si nu mai apareau integrame noi. Copilului meu nu il voi lasa sa se uite la desenele animate violente ci ii voi da sa completeze o integrama usoara pentru copii.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google