Orange Factura Detaliata Online si www.orange.ro/factura





ORFO cam asta se cauta adica Orange Factura Detaliata Online pentru ca nu se mai emit facturi clasice pe hartie pentru ca abonatii au ales de unii singuri aceasta facturare. Si uite asa abonatii Orange primesc mesaje va puteti afla factura Orange pe www.orange.ro/factura si pe www.orange.ro/contul-meu asta daca ai cont pe Orange. Daca nu ai e suficient sa vezi factura mea pe orange.ro/factura. Ca ne-am nascut cu internet in fund.




33 comentarii:

Anonim spunea...

Mai controlati oameni buni site-ul , mai faceti curatenie, ca apar toate prostiile lumii, din prima accesare, numai factura Orange nu.
Dupa ce aveti o retea cu acoperire medie, mai ne trimiteti si pe site-uri, asa de " faliti" sunteti ?

iulia spunea...

CRETINILOR!!! ORANGE = KAKATZY!!!!

Anonim spunea...

mi-a murit sotul si nu are cine sa mai plateasca factura ce sa fac/

sectinio spunea...

va duceti la orange shop pentru a inchide abonamentul sau sa va transfere pe numele dumneavoastra.

MATEI IOAN spunea...

Felicitări. -ŢINEŢI-O TOT AŞA MATEI -Baia Mare

Anonim spunea...

nu pot sa imi vad factura nu merge programul

Anonim spunea...

nu are toata lumea internet care au telefoane mobile.Nu ganditi deloc.

Anonim spunea...

vreau sa intrul in contul meu si.....ma trimete tot aiurea.

Anonim spunea...

cum dracu gasesc factura

Anonim spunea...

MI-A EXPIRAT ABONAMENTUL SI VREAU SA RENUNT LA EL!DIN APRILIE NU VRETI SA MI-L ANULATI!SA VA FIE RUSINE!VA DAU IN JUDECATA NEMERNICILOR DE LA ORANGE!!!

Anonim spunea...

nu scapi asa usor de ei ca si eu am patit

Anonim spunea...

aveti dreptate,am patito si eo

Anonim spunea...

factuna inexistenta

Anonim spunea...

Unde pot gasi factura Orange???????

Anonim spunea...

UNDE POT GASI FACTURA ORANGE?

Anonim spunea...

nu gasesc factura

Anonim spunea...

onducerea voastra?uitati va laROMTELECOM si GDFSUEZ cit de simplu accesez vizualizarea facturilor aici la voi e un cosmar.Chiar nu se sesizeaza nimeni din c

Anonim spunea...

SUNTETI PENIBILI!

Anonim spunea...

de ce imi trimiteti facturi daca am platit avans pe 7 luni

laurentiu spunea...

am terminat anul trecut abnonamentul la orange si anul asta mia venitr de plate telefonul ce dracu mai oameni buni voi sunteti cretini?
am depus si cerere de incheiere a contractului si vio ati \continuat sami functioneze abonamentele si acum va voi da in judecata

rodi spunea...

cum pot sa-mi vad factura?

Anonim spunea...

mi-a expirat abonamentul din aprilie2012am cerut

Anonim spunea...

irina mi-a expirat contractutul aprilie 2012 la orage am cerut incheiere a contractului p rin telefon am depus cerere . nu vreti sa-m anulati. sunteti nesimtiti.va voi da in judecata.asa sa sa va ajuta dumnzeu /cum batjocorit cu omenii.

Anonim spunea...

la fel ca ceilalti

Anonim spunea...

marcela galati unde pot vedea factura

Anonim spunea...

unde pot vedea factura orange

Anonim spunea...

vreu sa vad factra orange 12.11.2012,12:57

Anonim spunea...

sinteti niste porcii

Anonim spunea...

cine nu-i expert in calculator ce face, am fugit de dracu (vodafone) si am dat de mama-sa (orange)

Anonim spunea...

La mine merge foarte bine contul meu oline pe Orange,am abonament pe 2ani facut.Sunt foarte multumit de Orange.GABI BAIA MARE

Anonim spunea...

Buna ziua domnilor, alaltaieri am facut un abonament la dvs.ieri aveam un euro cost iar akm knd am vnt d la serviciu aveam opt euro,de unde acest cost?internetul lam folosit regulat.explicatimi sau luati masuri in aceasta privinta.e bataie de jok fatsa de noi clientii

Anonim spunea...

Unii din angajatii de la "relatii clienti" sunt de toata jena, habarnisti ..Le pui intrebari concrete, la obiect Si ei iti raspund ca...afara ploua. Rusine..daca este de ajuns..

Anonim spunea...

de ce nu mi-a venit factura electronica pe tel? nu va mai inteleg,cum pot plati factura ? nu am codul facturei acasa nu vin facturile

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google