Farmece cu ciclu menstrual de ce sunt in stare fetele pentru baieti...





Farmece cu ciclu menstrual de aici link
As vrea sa aflu si eu o metoda foarte buna de a-mi recapata fostul prieten...
Cum e faza cu cicul? :D

eu am fost la o ghicitoare ce mi-a zis cum este treaba cu cilclu........in timpul ciclului ia o sticla de vin rosu si il bei impreuna cu baiatu.........iar in paharul lui ii bagi putin de ciclu il amesteci si spui urmatoarele cuvinte in timp ce amesteci(doamne ajuta sfinte doamne knd se lasa ciclu de mine atunci sa se lase si(spui numele de botez al baiatului)de mine atunci si nici atunci.acuma nush ink kt ii de adevarat dar trebuie sa incerc........fetelor incercati si lasa-ti comm pe urma............doar in vin rosu trebuie bagat si nu uitati sa ziceti povestea aia k mie mi-a zis ghicitoarea k pot baga litri intregi dar tot degeaba dk nu zici cuv alea......succes
Care ati incercat farmece cu ciclu menstrual mana sus!




288 comentarii:

«Cel mai vechi   ‹Mai vechi   1 – 200 din 288   Mai noi›   Cele mai noi»
Anonim spunea...

Va rog frumos sa ma ajutati. mai am putin si clachez.
Acum 4 luni am cunoscut un barbat .am aflat ulterior ca este intr-o relatie de 5 ani de zile dar nu este casatorit
Timp de 5 luni am acceptat sa vina la mine cum vrea si cand vrea fara sa pun prea multe intrebati gandindu-ma ca timpul poate rezolva multe.
Acum poate sunt egoista dar el vreau doar pentru mine, sa ma iubeasca , sa ma respecte, sa renunte la respectica, sa nu aibe ochi decat pentru mine.
Acum o luna de zile invatata de o prietena i-am pus ciclu in cafea (imi este rusine) dar asta am facut.Daca puteti sa ma ajutati va rog astept raspuns de la Dvs.
Spuneti-mi ce am facut turnandu-i ciclu in cafea si in vin?

Anonim spunea...

draaagutza,asa ceva nu exista
nu mai visa.

Anonim spunea...

da...m-am convins singura...nu exista...dragii mei nu va mai imbatati cu apa rece....asa ceva nu exista...i-am pus ciclu in cafea si vin si de atunci lucrurile s-au inrautatit....deci lasati lucrurile sa vina de la sine...eu va spun ca am dat bani grei la asa zise vrajitoare si nu au facut nimic...nu am fost la una...am fost la 3-4...va cheltuiti inutil banii

Anonim spunea...

vi-l recomand pe argeseanu
un adevarat maestru al luminii
id lui d_argeseanu@yahoo.com
un sfat
nu fortati destinul totul trebuie sa se intample doar cu voia divina

Anonim spunea...

daca e intr-o relatie de ce te bagi,te gandesti ca ti se pot intoarce toate astea?daca acum face asa crezi ca se va schimba daca va fi doar cu tine,iti spun eu nu si nu vei putea avea incredere niciodata in el,mai gandeste-te ...

Anonim spunea...

lasati.o balta,tot ce se face rau pe lumea asta,se intoarce doar pe cel ce vrea raul,deci de a pune asa numitul ciclu la un baiat intr.o bautura este un lucru foarte rau,mai exact,un pacat.

Anonim spunea...

trebe sa fi dus cu pluta sa faci asa ceva e un pacat foarte mare iar care are probleme de astea sa se trateze la psihiatrie

Anonim spunea...

in ziua de azi sint foarte multe tentatii si fetele fac tot posibilul sa atraga atentia prin goliciunea lor,mai mult decit cu calitatile pe care le au, de aceea sint tentate ca pentrua a pastra mai mult pentru ele un prieten sa faca fel de fel de nebunii, problema e ca si daca mergi la biserica si daca faci asa zisele farmece,rezultatul consta in dragostea pe care reusesti sa o inspiri celui de linga tine si mai ales cea pe care o oferi tu. eu cred ca daca trat4ezi problema cu mai mult calm, totul se aseaza cum e mai bine.

Anonim spunea...

Nu mai credeti in farmece,ptc in viitor nu va va fi bine...am un vecin mai indepartat,mama lui in tinerete a fost la vrajotoare si a facut multe farmece...acum fiul ei il vede pe draq si vede tot ce face...de cand mama lui a facut in tinerete farmece si de astea baiatul ei se simte foarte rau...credeti in dumnezeu si nu faceti lucruri contra el...nu ascultati in vrajitoare...umblati la bisrica si fiti credincioase si o sa vedeti k dumnezeu va va da tot ce va doriti...incercati sa fiti mai credincioase si va va fi bine.

Anonim spunea...

va rog din suflet spune-ti si mie ce sa fac iubesc foarte mult un baiat dar el nu prea sunt disperata nu mai ascult de nimeni numai pe el il vad vreau cu orice pret sa il am

Anonim spunea...

nu exista orice pret..asta suna mai degraba a ambitie.Daca il iubesti cu adevarat te gandesti la ce-l face pe el fericit si il lasi pe el sa ia decizii.Mergi si roaga-te la biserica, vorbeste cu un preot.Nu i face vraji ca-ti vei blestema si zilele

Anonim spunea...

am incercat si eu sa ii pun lu prietenu meu si adevaru ca dupa ce i-am pus, o lun ade zile m-a urat rau de tot si numa m-am certat cu el dar dupa o luna de zile numai putea sa stea fara mine dar asta nu a durat decat trei luni si se spune asa:cum nu pot eu fara sange asa sa nu poata (numele baiatului)fara mine de trei ori si pui cate trei picaturi ,dar ciclu sa nu fie din prima zi

Anonim spunea...

mai fetelor ... n am nimic cu nimeni ,sunt un baiat caruia i au fost facute vraji si prostii din acestea ..am umblat nebun ,simteam ca mi iese sufletul din mine daca nu vb cu ea si rau si cadeam pe strada si am umblat la toti preotii si pestye tot si a fost si ea cu mine ,bineinteles n a recunoscut niciodata nimic dar acum ne am despartit de vreo luna si jumatate si o urasc din tot ce pot ,asta vreti ?>
asta aveti ... sunte ti bolnave ,incapabile ce ave ti ? Doamne ajuta la toata lumea si sa ne fereasca de asa minte ca a voastra ...

Anonim spunea...

oameni buni si eu iubesk ...si inainte poate gandeam ca voi ..datr dragostea vine din interior ..orium si mie dak mi'ar fi is cnv asta att poate k nu as fi inteles..norocul meu este k nu am reusit sa o fkak pt k mereu cand doaream sa fak asta era prea tarziu pt k mi se oprea ciclul menstrual..dak tine'ti cu tarie sa o face'ti n'aveti decat dar e dureros sa sty k sta cu tne pt simplu fapt k i'ai fak farmece si nupt k este cu adevarat indragistit de tne

Anonim spunea...

hmmmm sa nu faci rau sa nu faci rau toti spun asta dar barbatiior nu este vaabi ? ei ne fac rau noua ne distrug efectiv atunci spunetine oameni buni noi ce ar trebui sa facem sau cum ar trebui sa facem sa ne vindecam ranie ??? da stiu repica ; a adica femeia e prasta ha ha ha si ti-a inchis gura !!!

Anonim spunea...

am umblat prin multe vrajitoare, mi-au mancat enorm de multi bani si foarte mult aur, si credeti ca m-au ajutat cu ceva??????? cu absolut nimic. credeti ca toate lucrurile astea va ajuta cu ceva??????? nu faceti nimic. singurul lucru care va poate ajuta sunteti voi. dragostea si iubirea nu vine prin asa ceva, vine din suflet. fetelor va spun ca nu faceti treaba cu asemenea prostii. si eu am incercat multe dar nu m-au ajutat cu nimic ma rau mi-au facut dar mai bine nu.

Anonim spunea...

Doar vrem sa stim de la cine a incercat deja!!!!!!!!!!!! e adevarat sau nu??????????? Functioneaza treaba cu menstruatia in bautura sau nu?????????????
Daca da, cum a procedat???? :)

Anonim spunea...

Nu poate trai fara mine......dar ne certam tot timpul.........problema e ca nici eu nu pot trai fara el.......deci te prinde si pe tine vraja nu numai pe el.....oricum simti usor usor cum innebunesti...si el si eu.

Anonim spunea...

Decazi mental usor usor...ambii.. iti vine sa l omori cand te certi si el la fel ,dar nu poti fara el nici el fara tine ....

Anonim spunea...

Hai sa fim seriosi, si eu am incercat in adolescenta si nu a innebunit nimeni!!!! poate ca functioneaza putin cu indragostitul, dar nu chiar sa innebuneasca :)

P.S E doar opinia mea, respect opinia oricui :)

Anonim spunea...

pt Anonim 16 dec la ora 02:23

Ok daca se prinde dupa cat timp a functionat la tine, cum ai procedat si daca a mai trebuit s-o repeti in timp sau ajunge doar odata?????

Anonim spunea...

Este f posibil sa fie adevarat. sa va spun ceva verisorului meu i s=au facut vraji cu ate de la mort, cand a dat atestatul in ultimul an de liceu i s-a facut rau si a facut spume la gura nu glumesc...el plecand de acasa sanatos si simtindu-se bine. a mers la un preot ca sa scape. dar soarta lui a fost sa se insoare cu o femeie mai mare decat el cu vreo 10 ani+copil al ei, si ce credeti???? el face tot ce spune ea. Dar sotia lui nu este cea care ii facuse vraji. decin nimic nu e intamplator in viata.

Anonim spunea...

mai fetelor nu fiti nebuneee. nu va luati dupa prostiile astea ca o sa ajungeti rau. bagativa mintile in cap ca vai si amar de voi!!!

Anonim spunea...

Nimenea nu vrea rau nimanui.....Uneori veata este asa de cruda,,,,ca nimenea nu te poate ajuta.....Tot ce se face se face spre bine....Si credetima , chear vraja ceasta cu menstruatia....daca o faci cu ginduri bune ea nu se intoarce cu ginduri rele....asaca fetelor ginditiva cui ii faceti...si daca credeti ca asta va va ajuta.....incercati...dar daca nu nici nu va apucati.....

Anonim spunea...

eu am incercat si functioneaza,dar e foarte greu dupa, eu m-am despartit de baiatul cu care stateam si nici acum dupa 7 ani nu s-a casatorit nu are pe nimeni si zice k doar pe mine ma vede.....eu ce sa cred?sa fie intradevar ciclul?...

Anonim spunea...

eu am incercat cam de 1 luna si nu vad nici o schimbare!!! asa ca nu functioneaza!!! Ah,apropo in vin rosu sa nu incercati pt ca devine tulbure si se schimba si culoarea, devine mai roz, asa ca a trebuit sa incerc cu suc de visine!!

Anonim spunea...

cum o luna de zile mi-am surprins prietena turnand iubitului ei ” ceva ” in cafea, dintr-o sticluta.Initial, nu am luat in serios ce se intampla.Dupa cateva zile, am gasit acea sticluta printre lucrurile ei, in ea era sange…dupa atatea zile prinsese o culoare maronie. Am intrebat-o ce este in ea si pana la urma mi-a povestiot ce facuse ( inspirata bineinteles de pe internet :( ).Ideea este ca, tipul a inceput sa se poarte foarte urat cu ea, nicidecum cum se spune, ca” va fi la;pte si miere”.Astea sunt primele reactii dupa care va fi ” vrajit”…sau vraja nu a prins la el- lucru care il sper din tot sufletul!As vrea sa ii spun ce i s-a facut, dar ma gandesc ca, poate nu va crede o iota din ce ii spun si in plus mi-e frica de “minunata” prietena sa nu imi faca si mie ceva.
Va rog ajutati-ma cu un raspuns la cele de mai sus si un sfat :)
Multumesc anticipat,

Anonim spunea...

daruiti iubire ca sa primiti iubire.......nu va trebuiesc farmece.............

Anonim spunea...

h

Anonim spunea...

Nu stiu ce sa spun ... si eu iubesc un baiat enorm , nu as vrea sa pateasca ceva rau in urma acestei ,,vraji,, as incerca dar nu prea :| sunt confuza ! dupa cate am citit aici la unele functioneaza la altele nu ... sau functioneaza cu efect invers(adica se poarta urat nu frumos cu ar fi trebuit :|).

Anonim spunea...

Eu am incercat la sugestia cuiva.Se strange ciclu din primele trei zile si se pune efectiv in mancare sau bautura.Si la mine a fost la fel.adica in saptamana imediat urmatoare m-a scos din viata lui..insa a reaparut peste alte 9 saptamani extrem de pasional si innebunit dupa mine,insa daca a functionat,a functionat strict pentru asta- o pasiune fizica extrema pentru mine.Sfatul meu,oricat de tentate sunteti,mai bine alegeti calea spre Dumnezeu,ca stie el ce e mai bine pentru noi.

Anonim spunea...

eu am fost la o ghicitoare care mi-a spus k are vraji facute de actuala prietena,el este total schimbat se poarta urat cu mine si nu ii mai recunosc comportamentul,ma minte ff mult si respectiva mi-a spus k mi-a fakut si mie actuala prietene cv de genu,eu sa il iubesc ,sa il doresc din ce in ce mai mult si el sa ma respinga,ceea ce se si intampla,sunt disperata ce safak il iubesc enorm si el inainte de fata asta stiu k avea sentimente ptr mn,ce sa fak k sunt disperata ,il vreau inapoi asa kum era el?

Unknown spunea...

Aoleuuuu.Asa ceva nu am mai auzit in viata mea.Auzi ciclu in vin si dupa ce ca faci un lucru dezgustator, mai faci si incantatii.Adevarul e ca trebuie sa fi dus cu pluta sa faci asa ceva.Viata asta e prea lunga pt unii dintre voi.Vrajile sunt facute omului care cred in ele.Un sfat de la mine:nu incercati chestia cu ciclu!!

Anonim spunea...

eu sunt an stare sa fac orce pt baiatul iubit,daca ar fi ias baga si kakat ,daca al iubesti fai orce doar sa nu afle cei faci co sa dai de necaz ))))

Anonim spunea...

eu nu stiu ce sa cred...eu sunt cu un baiat de 2 ani la incepu totul frumos acum ne certam zilnic.daca cineva ar putea sa zica daca e intradevar adevarat chetia asta cu ciclul si ce efecte are intradevar.

Anonim spunea...

eu sunt cu prietenul meu de 2 ani sisi 7 luni stam inpreuna de 2 ani si jumate la inceput nu il iubeam si am facut o mare prostie mam drogat si mam dus cu alti pe bani stiu ca este jenant si acum prietenul meu a aflat de 2 zile si vrea sa ma lase ce sa fac ,il iubesc enorm miam lasat si familia pentru el va rog ajutatima datimi un sfat va vrog as face orice numai sa nul perd nu asa face asa ceva pentru ca mie mila de le si pentru ca il iubesc oare daca fac si eu treaba cu ciclu ce ziceti ,sa zicem sa functioneaza asata cu ciclu dar el nu poate sa uite ce am facut eu intrecut .va rog ajutatima datimi un sfat

Anonim spunea...

Fetelor daca faceti lucrul acela cu ciclul este cea mai mare prostie posibila.Ganditiva putin, vreti sa aveti langa voi dragoste cu forta.Daca baiatul nu va mai vrea, asta este ,viata merge mai departe.Exista un proverv care este adevarat CE ESTE AL TAU ESTE PUS DEOPARTE,pentru fiecare exista cineva cat de tarziu dar exista.Un sfat: tineti mintea mai tot timpul ocupata ,incearca sa faci diferite lucruri asa iti vei putea tine mintea ocupata si te va impiedica sa te mai gandesti la el.Am citit comentarile de mai sus si am dedus unlele lucruri care sunt adevarate .Aveti credinta in Dumnezeu rugativa ca sa va ajute si sa va deschida mintea si calea,fara el nu putem face nimic si totodata ne iubeste ,dar vazand cate pacare facem ne lasa sa suferim sa ne dam seama de greselile noastre.Cum sunt si unii parinti care au copii si vezand ca copii lor au facut unele lucruri neplacute ii pedepseste chiar daca ii iubeste ,prin asta ii invata ce este bine si ce este rau,Va doresc tuturor sa fiti fericite si iubite.fiti bune cu iubitii/ sotii vostri lasati mai mult de la voi ca totul sa fie bine ,incercati sa discutati problema aparuta,aduceti argumente apoi luati decizia,asa nu vor aparate certuti.succes

Jocuri spunea...

Da am intalnit des astfel de cazuri

SANDA spunea...

eu am folosit faza cu ciclu si nu a functionat ne am despartit de 5 luni aprope si nu exista nici un semn ca noi ne vom mai impaca ... dar ma gandesc ca avand mai multe femei inaintea mea poate si alta a folosit aceiasi vraja si atunci ce se v a intampla ? vom vedea dar cert este ca ceea ce nu ti este URSIT de sus cred ca nu ai cum sa l primesti ... in final tot Dumnezeu este cel care face alegerea buna pentru noi .
Sunt alaturi de toti cei care sufera si va inteleg

Anonim spunea...

:)) Nu va jucati cu asa ceva... si nici nu va bazati pe dumnezeu.... Totul tine de voi si nu de chestiile de genul... Daca chiar nu reusiti cereti ajutorul cuiva(Lilith sau alta entitate care se ocupa cu chestii de genul)

Anonim spunea...

Eu ia-m pus in pepsi pt ca vin nu bea este musulman si nici o sansa sal fac sa bea. Deci am pus in pepsi 3 picaturi, si am spus cuvintele acelea ,vreau sa va spun ca a devenit sclavul meu, si la inceput avea numai figuri in cap si gandiri incuiate de musulman , acum este o alta pesoana ma lasa sa fac ce vreaau eu toti banii mii da mie, ma si prins ca ul insel si tôt el plangea sa il iert ma jur fetelor. Deci va recomand sa le puneti la nenorociti ca functioneaza. 3 picaturi nu mai mult!!!

Anonim spunea...

heeei,te rog daca imi poti spune,dupa cat timp ai vazut schimbarea in comportamentul sau???efectul sa zic asa:D mersi frumos! am incercat si eu de 3 saptamani si nici o schimbare...defapt de atunci nu l am mai vazut,nu m a sunat,nu stiu nimik de el:|

Anonim spunea...

ei,hai ca am incercat si eu pana la urma experimentul pe fostul prieten!o sa revin sa anunt daca a functionat sau nu:)

Anonim spunea...

buna scusa-ma dar tu ce incantatie ai spus si in ce zi ai facut vraja?ah si dupa cat timp si-a facut efectul?ms

iuly spunea...

fetelor imi spuneti si mie vraja exacta cu menstruatie pt ca vineri vreau sa o fac prietenului meu va rog mult spuneti-mi si mie

Anonim spunea...

eu am pus cateva picaturi de sange menstrual dar ni din prima zii,peste niste zahar...am descantat astfel ,,cum eu nu pot traii fara sangele meu asa sa nu poata traii N fara mine si cand o sa se lase sangele de mine atunci sa se lase N de mine,atunci si nici atunci;de trei ori am spus asta!cu zaharul acela i am indulcit cafeaua acum trei saptamani dar in dimineatza aia a plecat din tara si nu stiu de atunci nu stiu nimic de el...nu era iubitul meu ci doar cel de care eram indragostita,el ma vedea doar ca pe o amica...in weekendul asta s e intoarce in tara,daca v a functiona si vraja o sa va anunt!bafta multa tuturor,nu uitati sa impartasiti si cu noi

Anonim spunea...

buna daca menstruatia era de cateva zile spune-ti ca nu isi mai face efectul?eu i-am pus vineri cateva picaturi in vin am spus descantecul de 3 ori si mi-am facut cruce de 3 ori,dar nu am mai avut timp sa amestec vinul spuneti ca are ceva?

Anonim spunea...

pt anonimul din 24 septembrie 2012 poti sa-mi spui si mie te rog frumos,ce descantec ai spus,dupa cat timp si-a facut efectul,ziua in care i-ai pus?pls sunt disperata

Anonim spunea...

e specificat cum de face,cum se descanta...dar efectul?????????dupa cat timp e vizibil??????

Anonim spunea...

pana acum nici o shimbare

Anonim spunea...

dar tu de cat timp ai facut ritualul?

Anonim spunea...

de cand i-am facut vraja m-am despartit de tot de el...nu stiu ce sa mai fac ajutati-ma

Anonim spunea...

asa am patit si eu...dupa ce i am pus ciclu ne-am despartit,am inteles ca asta e prima reactie iar apoi e inebunit dupa tine si te cauta disperat.dar el deja umbla cu o fufa ordinara...nu stiu ce sa mai cred.la celelalte cum s a manifestat????

Anonim spunea...

da cat timp a trecut de cand i-ai facut vraja?sper sa se intoarca la tine ca eu stiu ce inseamna...eu i-am facut-o de o saptamana si poate trebue sa mai treaca putin timp nu stiu ce sa spun,dar sper sa nu se puna cu nici una ca nu as suporta

Anonim spunea...

eu i am facut de o luna de zile...la doua zile dupa ce i am facut ne am despartit si nu stiu exact de cand e cu rapandula dar de doua saptamani cel putin se tot mozolesc in fatza mea!

Anonim spunea...

tot asa si eu la 2-3 zile dupa ce i-am facut vraja ne-am despartit...si acum nu ma cauta nu nimic!orsicum daca il iubesti nu renunta,o sa gasim noi o metoda sa-i aducem inapoi!!!

Anonim spunea...

eu am mai gasit mici solutii,cum fac sa iti las id meu sa vbm????oricum eu sunt sigura ca si asta cu menstra va functiona dat mai e de asteptat....si asteptarea e greeea!

Anonim spunea...

dc nu reusesc sa-ti las id meu?nu se poate pe site-ul asta?

Anonim spunea...

id meu giuly . kiss 92 @ hotmail . it

Anonim spunea...

orsicum intra pe club eva eu ma numesc giuly92

Anonim spunea...

si eu am gasit o vraja cu poza incearca si tu Faceti rost de o poza a persoanei respective. Daca nu aveti una in care sa apara doar el (ea), decupati conturul dintr-o alta poza. Atentie, trebuie ca in poza sa nu fie decat persoana care trebuie intoarsa si sa fie cu tot cu bust. Cu un marker mai gros desenati pe spatele fotografiei o inima. Tineti poza cu fata in jos, timp de sapte zile. In fiecare zi, de dimineata, luati un ac, treceti-l prin flacara unei lumanari si intepati cu el inima desenata, in timp ce spuneti:

“Cu puterea focului il rasucesc pe X si ii indrept gandurile catre mine. Cu puterea acului ii intep inima si il intorc pe X la mine”.

Dupa cele sapte zile luati fotografia si puneti-o langa o iconita a Fecioarei cu pruncul, daca persoana este sot sau sotie, sau langa o icoana a Maicii Domnului, daca e doar iubit sau iubita.


Anonim spunea...

si functioneaza????? App cine vrea sa discutam despre subiecte de genu,de vraja cu ciclu menstrual sau orice alt experiment pentru intoarcerea nenorocitului,scuze iubituuuuului! Am incercat si eu cate ceva :)) dati add la hainetaritari si discutam!va puuup

Anonim spunea...

buna :* eu inca nu am terminat vraja cu poza mercurri o termin...am luat-o dela o fata care a spus ca a facut-o si dupa 2 saptamani a cautat-o...eu mai staiam una de la o amica de a mea am sa o probez...da tu ce vraji stii spune-mi si mie ca nu da nici un semn de viata si nu mai stiu ce sa fac:(((( poooop P.S vraja aia care o stiu eu ii asa:iti trebue o ceapa nu prea mare,un cui si o lumanare si spui asa "cum arde si sfarie inima cepei asa sa arda si sa sfarie inima lui X dupa y"spui si infingi cuiul in ceapa si il lasi trebuie sa o faci de 2 ori pe zi la aceeasi ora...de exemplu daca o faci dimineata la 7 o faci si seara la 7...eu cand termin aia cu poza incep asta cu ceapa...sper sa te ajute :)ah cuiul il treci prin flacara la lumanare ca sa fie fierbinte

Anonim spunea...

vezi sa nu faceti mai multe vraji in acelasi timp ca nu-i bine

Anonim spunea...

sa fie mereu aceeasi ceapa?sau mereu alta????asta cu ciclu functioneaza sau nu??? Cine vrea sa discutam sa dea add la hainetaritari @ yahoo . com

Anonim spunea...

aceeasi ceapa ok iti trimit un mail...pai nu stiu inca ca nu ma cauta deloc sper sa mearga ca la unele fete a mers la altele nu si nu mai inteleg nimic :(((

Anonim spunea...

mai spuneti-ne si noua la cei care a mers vraja dupa cat timp,cum s-a manifestat etc sau daca sti altre vraji care au mers...trebuie sa ne ajutam la nevoie :)

Anonim spunea...

i-am pus menstruatie si s-a despartit de mine si s-a pus cu alta :((((( stiti vreo vrajitoare bune?va rog mult de tot simt ca mor

Anonim spunea...

Merge vraja cu ceapa?

Anonim spunea...

daca vreti sfaturi va astept pe id-ul binerau66683

Anonim spunea...

functioneaza sau nu vraja???

onest.love spunea...

Nu exista vraji. nu exista farmece.exista doar energii. Metodele vechi nu mai functioneaza, dracul cu initiala 4563 nu mai exista,era singurul care raspundea la descantece, vrjitoarele sunt 0.Cine are probleme in drgaoste si are nevoie de impreunare. ma gasiti pe id onest.love va pot ajuta doar in problemele de dragoste.

onest.love spunea...

cine are nevoie de sfaturi sprijin. inf. ma gasiti pe id onest.love

Anonim spunea...

Buna! Faza cu ciclu este adevarata am fost cu o prietena la o vrajitoare si mia zis ca trebuie sa pui ciclu in cafea, ei bine si dupa ce il amesteci ii dai sa bee.Iar dup ce a baut e nebun dupa tine.Nu mai poti sa faci nimic decat cand isi gaseste dragostea adevarata dar chiar si-a tunci se va gandi la tine. Am vrut sa fac si eu aceasta vraja la un baiat, dar m-am oprit deoarece nu stii ce se va intampla, daca peste cateva zile observii ca nu-l mai vrei ce faci?????? Si in primul rand este un pacat!

Anonim spunea...

buna dar nu ti-a spus in cat timp isi face efectul?

Anonim spunea...

nu isi face efectul pt ca sunt metode vechi am fost ajutata de onest love vb pe id meu cine nu krede yoyo_ioana_007 si va sp totul

Anonim spunea...

Ce Tot incercati voi fac parte din metodele vechi ,metode vechi nu mai functioneaza de un an si 3 luni aprox. iar metodele astea se faceau prin dracul cu initiala 4563. dracul cu initiala 4563 a fost distrus acum 1 an si 6 luni. deci se vede rezultatul pe la tv vrajitoarele cum intra la puscarie.cununiile legate sunt energii negative. Si inca ceva ca sa stie toata lumea. nu exista o vrajitoare in toata lumea asta care are har de a impreuna pe cineva sau puteri etc. o vrajitoare are doar un har de a comunica nu de a face minuni si impaca. cu harul lor astfel comunica cu 4563 care era singurul care raspunde la descantece. Aratati-mi mie o vrajitoare care face indradevar ceva in momentul de fata. va spun inafara de comunicare altceva 0.putem vb pe id onest.love si va ajut cu ce-a mai mare placere.


Anonim spunea...

onest as vrea sa vorbesc cu tine
cum pot sa te contactez id meu de yahoo e liviu_ibrian@yahoo.com

Anonim spunea...

nu se merita nu apelati la onest mia luat bani si a venit si doar 5 luni a stat c mine. nu merita sa dai atatia bani doar sa fii 5 luni cu pers iubita

Anonim spunea...

onest love este un tip care isi face foarte multe id uri si lasa foarte multe comentarii in care isi face singur reclama ca ar fii cine stie ce... e defapr un excroc care fraiereste lumea dupa bunul plac pentru ca intalneste persoane naive!sunt patit... v a zis o si voua pe aia cu jumatate de banii inainte si cealalta jumatate dupa ce se intoarce persoana la voi????/pare de incredere cu bazaconiile sale si energii si mama naiba.......nu va lasati inselatii,atat va spun,e pacat de banii vostrii pe care muncici!

Anonim spunea...

cum se desface aceasta vraja cu ciclu

Anonim spunea...

dc la tine a mers?

Anonim spunea...

la mine nu a mers...m-a lasat si sa pus cu alta si spune ca o iubeste pe aia,dar eu nu renunt!!!o sa gasesc eu un mod sa-l aduc inapoi

Anonim spunea...

Am parcurs toate comenturile de aici si sincer nu am reusit sa trag nici o concluzie. Este sau nu eficienta vraja cu menstra?

Anonim spunea...

cata cafea trebuie sa bea, ca sa isi faca efectul?

Anonim spunea...

Vraja cu ciclu poate ca functioneaza ,Mie greu sa cred ca functioneaza. Nici nu stiu ..uneori stau si ma gandesc ..daca nu o faceam ..acuma eram la fel de fericiti impreuna? Noi ne intelegeam perfect , nimeni nu zicea ca o sa ne despartim vreodata... ne mai certam ...erau certuri marunte...si dintr-o data m-a lasat pur si simplu...dupaa o relatie de un an si jumatate ..cam asa. Pur si simplu nu mai era el , nu-mi venea sa cred...am suferit mult...ma ignora total. Am apelat la varaja cu ciclu ... i-am cerut in noaptea de revelion sa stam impreuna cateva ore... pentru ultima data..a acceptat cu greu si planul meu era sa il vrajesc cu ciclu. Aveam pregatita de cateva zile o bomboana de pus pe brad din ciocolata. Era cu ciclu. I-am dat-o sa o manance..Asta a fost in noaptea de rev ... Toata luna ianuarie am insistat sa fim iar impreuna si simteam cum nu mai are nici o putere sa ma refuze ...si cum treceau zilele vorbeam tot mai des si ne apropiam tot mai mult. Pe urma in februarie de ziua indragostitilor am hotarat sa fim amandoi toata ziua..ne-am casatorit pt o zi...si de atunci practic suntem oficial iar impreuna fata de lume si de parinti. Totul e perfect ... Nu ne mai certam din nimic... inainte mai faceam si eu mici greseli ...acuma e perfect . Si vreau sa va zic ca am si fost la distanta o perioada de cateva luni. si am rezistat. suntem impreuna si suntem fericiti. Daca intradevar ne-am legat iar, inseamna ca Dumnezeau ne vrea impreuna.

Anonim spunea...

buna imi poti spune te rog si mie dupa cat timp ai vazut efectul la vraja?

Anonim spunea...

o luna... efectul a fost treptat .

Anonim spunea...

ah ok ms mult...da tu ai spus si descantecul?

Anonim spunea...

fetelor, nu mai stiu ce sa cred !! eu nu am avut niciodata un iubit al meu..si credeti-ma ca sentimentul e groaznic..sa stii k esti cu un baiat la care tii enorm si il placi si el pe langa tine sa se mai intalneste cu inca vre-o 5..si as face orice sa il am numai pentru mine..vreau sa simt si eu cum e sa am doar un iubit al meu..fara suferinte si alte nebunii...la fel ca si voi, am citit totul despre vraja cu menstruatia, dar parca imi e frica sa incerc citind de la voi k va-ti despartit brusc. daca mi s-ar intampla iar asta , cred k as lua-o razna...spuneti-mi dragele mele, chiar trebuie sa suferim noi atat ??

Anonim spunea...

nu am spus niciun descantec.

Anonim spunea...

pe mine m-a lasat de aproape 7saptamani de cand i-am pus menstra in bautura si inca nici un semn cum ca ar vrea sa se intoarca la mine,in plus sta si cu alta acum...nu mai stiu ce sa fac

Anonim spunea...

Credeti ca va functiona?De ce la unele functioneaza si la altele nu?Nu stiu ce sa cred....

Anonim spunea...

chiar functioneaza vraja asta ...am o prietena care au facut asta. dar eu nu as putea sa fac asa ceva!

Anonim spunea...

buna,dupa cat timp si-a facut efectul la prietena ta?ca eu astept de 2 luni si nimic..apropo daca cineva cunoaste o vrajitoare buna,nu tiganci hoate,spuneti-mi si mie va rog mult de tot pt ca sunt disperata :((

Anonim spunea...

Si eu iubesc...si recunosc uneori am ganduri d-astea.Dar nu as fi in stare vreodata sa fac ceva de genul asta.Reveniti-va oameni buni,daca va simtiti singuri ,mergeti la biserica...dar nu apucati calea asta...o sa suferiti.

Anonim spunea...

si io stiu de la bunica ca functioneaza vraja cu menstra dar inca nu am incercat si as vrea dar imi este frica ..ca si voi sunt disperata. o sa incerc si va spun si voua!

Anonim spunea...

sa ne spui si noua... bafta :)

Anonim spunea...

Fereasca Dumnezeu ... fetelor si eu iubesc sunt intr-o relatie de 3 ani de zile dar nu as putea nici odata sa fac chestii de acest gen . In primu si in primu rand te dai pe mana deavolului cand faci chestii de acest gen . Te desparti suferi,viata merge inainte cat oare poti sa suferi ..daca te iubeste cu adevarat sta cu tine . Decat sa am o marioneta langa mine prefer sa ma gandesc la momentele frumoase pentrecute alaturi de el . Deschideti-va ochii.Nu sunt o adepta a Bisericii . Cred in Dumnezeu si consider ca facand prostii de astea il pierzi pe Dumnezeu si castigi o marioneta ! Sper sa va luminati mintea !

Anonim spunea...

Ia si vezi-ti de relatia ta, ca nu te pune nimeni sa intri pe site-uri de vraji...eu nu inteleg ce cauta astea ca tine pe astfel de site-uri...As vrea sa te vad eu daca alta ii face vraji la al tau daca nu cauti si tu vraji

Anonim spunea...

eeei,dar a mai incercat cineva ??? functioneaza???noutati?cu siguranta sunt multe care au facut si au rezolvat dar nu intra pe acest site :) aici intra doar cele care nu au facut sau vor sa incerce :) trebuie distribuit linkul acesta sa fim sigure ca tot mai multe v or impartasii cu noi :)caci cel mai probabil dupa ce rezolva prob nu mai intra aici sa scrie:p

Anonim spunea...

si eu sunt de acord cu anonimul din 1 Decembrie...Mai intrati si cele care au facut asa ceva sa vedem daca se implineste faza.Va rog nu uitati de cele care viziteaza zilnic acest site sa vada daca a scris cineva care a facut chestia asta.....multumesc.

Anonim spunea...

Am intrat din greseala pe acest site si am ramas uimita ce draci pot unii sa faca. nu va dati seama cat gresiti...in loc sa merge.ti la BISERICA sa aprinde.ti o lumanare sa cititi un acatist sa aveti constinta impacata ca nu a-ti facut nimic rau voi vreti sfaturi cum sa spurcati SA VA FIE RUSINE cand iubesti nu vrei sa faci rau, nu amagesti nu inseli nu spurci INSUSI DRACU VA PUNE ASTA IN MINTEA AIA NEBUNA A VOASTRA. si eu am iubit mult de tot timp de 5 ani pe cineva i-as fi dat tot iclusiv viata mea dar sa-l spurc nu niciodata....mi-am dat seama ca nu ma iubeste si l-am lasat in pace dragoste cu forta nu se poate.....insa acum am pe cineva care ma iubeste care nu poate trai fara mine si eu fara el DUMNEZEU a avut ceva mai bun pt mine cum porobabil are si pt voi...DUMNEZEU SA VA IERTE SI SA VA LUMINEZE ..Iar vrajitoarele si cele care fac asa ceva ARSE PE RUG ca slujesc la dracii si inseala oamenii. DOAMNE AJUTA

Anonim spunea...

nu am nimic cu nimeni fiecare este liber sa faca ce vrea, adevarul este ca am tot auzit despre chestia asta si tot mai multe fete apeleaza la ea, nu stiu daca intr-adevar functioneaza cert este ca daca intrebi pe cineva de la tara sau persoanele mai in varsta o sa iti raspunda cu DA intr-adevar functioneaza deci cum am spus fiecare face ce vrea

Anonim spunea...

:( Buna sunt Maria sunt disperata pur si simplu tocmai m-am desp de fostul meu pr am av o relatie frumoasa de 1 an aveam incredere totala in el de o sapt am aflat ca s-a dus cu una la cafea de atunci s-a schimbat total nu stiu ce sa mai fac cer ajutor, sfaturi neaparat id:kamelyya_maryya@yahoo.com

Anonim spunea...

eu am incercat si la mine nu a functionat...au trecut 3 luni si el m-a eliminat in mod definitiv din viata lui,deci...

Anonim spunea...

io cred totusi ca functioneaza si am si o concluzie dc la unle da si la altele nu..pt k si io am citit multe si cunosc cazuri multe..dar nimeni nu zice ceva concret..doar bunica mi-a zis..o sa incerc acum de sarbatori cand ma duc la un chef unde o sa fie si el si o sa intru sa va zic pt ca la fal ca voi si io am nevoie de ceva concret si vad ca nimeni nu zice

Anonim spunea...

pentru anonimu din 9 decembrie.
Draga mea, nu poti sa intri pe acest site din gresala. Intelegi?
asa ca lasane pe noi astea pe care ne intereseaza in pace pt k ii exact problema noastra si decizia noastra. ok?

Anonim spunea...

Buna ! azi se face o sapt de cand am facut vraja asta ! deocamdata ma suna ,imi spune sa ne vdm ,dar cand e ora intalnirii nu mai da nici un semn ! faza e k ar trebui sa tin sucul cu mens. in congelator 2 sapt ! acum nush ..ori nu a mai avut efect , ori trebuie sa mai astept ! dar nu e nici o schimbare ,e la fel cum era inainte ! adica din ce am citit ar trb sa se poarte ori urat ,ori f frumos ! acum mai astept ! daca sunt noutati va tin la curent ! bafta tuturor..!

Anonim spunea...

Buna,...acum 4 luni m-am despartit de fata pe care o iubesc,de atunci tot incerc sa o aduc inapoi dar nu reusesc....ne-am culcat bine si ne-am trezit rau...nu ma ajuta nimeni?

Anonim spunea...

va rog ajutati-ma am fost cu un baiat timp de 2 ani de zile eram pe punctul de a ne casatorii,ne-am despartit inca mai vorbim ,cand ne intalnim ne sarutam....dar el este cu altcineva acum el imi zice ca nu este :((nu stiu ce sa mai cred as vrea sa fie dor al meu,sa ma iubeasca cum ma iubea inainte:(vraja cu ciclu functoaneaza?la cat timp dupa vad schimbarea?raspundeti-mi va rog as vrea sa io fac si eu vreau un raspuns concret si sigur :)

Anonim spunea...

Dati-le sa bea ciclu k nu o sa avem mai multe pacate ca ei, k si ei ne pun sa le facem sex oral si sa inghitim sperma. Fara nici un regret punetile. O sa incerc si eu

Anonim spunea...

eu nu am regrete,numai ca nu a mers la mine :( nu a mers nici o vraja

Aurora spunea...

Buna seara, fetelor

Auzisem de multa vreme despre treaba aceasta cu menstruatia si din atatea surse incat sunt sigura ca este reala. Am pus-o in practica zilele trecute, pur si simplu i-am pus cateva picaturi in compot de visine. Incepand de a doua zi a inceput sa se uite ciudat la mine si a continuat asa pana cand ne-am certat...parca este alt om, mereu l-a caracterizat bunul simt, acum nu-l mai are...Vrea sa plece de langa mine, se poarta foarte rece, parca am fi straini. Inteleg din ceea ce ati scris voi ca aceasta este prima reactie si ma gandesc ca este la fel ca la un tratament naturist - mai intai se rascoleste totul in om, apoi se aseaza si este bine. M-am gandit bine inainte de a face asta, dar stiu ca ma iubeste, am vrut si vreau doar sa-l stimulez, e barbat si are nevoie de asta. Am citit mult pe tema asta in trecut si am aflat ca femeia a practicat dintotdeauna acest ritual, inseamna ca barbatii au fost mereu la fel. Prin urmare, haideti sa ne gandim ca le facem un bine, caci, purtandu-se frumos cu noi, vor primi inapoi numai iubire. Voi reveni si sper ca voi avea vesti bune.

Anonim spunea...

o sa incerc si eu sapatamana asta daca vad un rezultat va confirm

Anonim spunea...

Aurora tu in timp ce i-ai pus menstruatie in compot ai spus ceva gen Cum eu nu pot trai fara sangele meu asa nu poata trai X fara mine ?

Aurora spunea...

Da, chiar asa am spus. Chiar daca nu folosesti aceste cuvinte, trebuie sa trimiti un gand, sa programezi ceea ce vrei pt a se materializa. In cazul meu au trecut 4 zile si reactia lui, chiar daca deocamdata este proasta, imi confirma faptul ca are efect.

Anonim spunea...

in alta bautura pot sa ii pun de exemplu bere ?

Anonim spunea...

si eu as vrea un sfat tocmai ce m.am despartit de fostul pr si fara el nu pot sa traiesc ajtati-ma cu ceva am sa incerc faza cu poza dar ast sfaturi id meu iulia_mari90

Anonim spunea...

buna tuturor, as incerca si eu vraja cu menstra , dar oare merge daca eu sunt in alta tara iar el in alta ?! el va veni in ianuarie ,in vacanta , vom sta impreuna o saptamana , si as vrea sa ii fac , il iubesc , ma iubeste , dar nu pot sa am incredere in el deplina , cei drept e ca e si fustangiu ... adica ... na e bun omul , nu poate sta fara putzulica ce naiba , as vrea sa-i fac vraja asta doar ca sa fie al meeeeeu :(( , ... astept raspunsuri , pup :*:*

Anonim spunea...

Biserica Ortodoxă condamnă astfel de practici şi îi sfătuieşte pe oameni să nu recurgă la aşa ceva, pentru că se îndepărtează de spiritul credinţei. Trebuie evitate astfel de acţiuni, care nu au nimic de-a face cu Biserica şi cu principiile creştine. Sunt manifestări care nu au de-a face cu Dumnezeu, ci doar cu Diavolul".

Anonim spunea...

chiar credeti k functioneaza asta cu ciclu j cu poza...sa fim seriosi mai fetelor fiti realiste,nu credeti in toate prostile.

Anonim spunea...

am citit si eu comentariile voastre.. si nu stiu ce sa cred..
am avut si eu un prieten 4 luni, si acum inainte de sarbatori pur si simplu a disparut din viata mea fara nicio explicatie.. ne cunoastem de 2 ani dar deabia asta vara a vrut sa fim impreuna. astea 4 luni cu el au fost un vis si credeam k el e barbatul vietii mele. de pe o zi pe alta a disparut si numi raspunde la nici un mesaj la nici un apel..
Treaba este ca eu il vreau inapoi!
Am fost la 2 femei care miau dat in carti. La una am fost acum un an la alta acum o saptamana. Amandoua miau zis exakt aceeleasi lucruri fara sa stie ceva despre mine si relatiile mele. Miau spus ca am vraji facute fiekre barbat pleaca din viata mea cand imi e lumea mai draga. Si asa a fost mereu.. Fiekre a plekat dupa 3-4 luni pur si simplu fara nici o explikatie.. Miau spus ca vajile astea leam mostenit de la mama si intradevar si mama mea a avut numai ghinion cu barbatii toata viata la momentul de fata lafel.. deci in vraji si treburi deastea cred, da exista o modalitate sa le alunge cineva? sau pana la urma chiar exista o modalitate ca un barbat sa se intoarca? merci.

Anonim spunea...

buna! am citit si eu totate aceste comentarii,,insa ce pot sa va spun e ca intr.adv este advarata faca cu menstra...am sunat o batranica pe care o cunosc,are 90 de ani si stie sa faca astfel de lucrui..am intrebat.o care e traba cu ciclu si mi a zis sa nu fac asa ceva ptr ca o sa regret toata viata...o sa.l innebunesc! a zis ca mai bn sa.i iau urma de la piciorul drept si sa merg cu ea sa mi o descante ca sa mi l aduca inapoi..insa nici eu nu ma pot intalnii cu fostu fiindca ma evita...astept sa capat urma lui si atunci cand voi merge la batranica o voi intreba mai multe in legatura cu asta! dak am fi fericite cu siguranata nu am decurge la astfel de lucruri...

Anonim spunea...

Cine stie sa imi dea detali despre vraja facutul cu frigarea, idu meu este ddanutza955

Anonim spunea...

bunaa`fetelor as vrea sa va intreb daaca nu am spus nimic cand am pus ciclu in bautura isi face efect`? am fost 7 luni imp ne iubeam foarte mult . . i-am pus ciclu in suc,de atunci ne-am tot certat si acuma ne-am despartit . .am mai vb la telefon zicea ca ma iubeste dar parca nu ii mai pasa de mine .. nustiu ce sa fac ` oare si-a facut efectu daca nu am zis nimic cand am pus in bautura?

Anonim spunea...

Disperatelor, sunteti capabile de atrocitati pentru a tine pe cineva langa voi!! Daca nu e "facut" sa stea langa voi nu va sta cu nici un farmec, intr-un fel sau altul pleaca, ca pleaca viu sau mort depinde de farmecele voastre. Mai lasa-ti dracu farmecele ca-s mana lui, iar fericite nu ve-ti fi niciodata chiar daca va sta langa voi daca folositi asemenea mijloace. E ca si cum ai tine pe cineva legat langa tine impotriva vointei lui, cu asta este echivalent ce faceti voi!! Ii creeati o "iubire" goala, o naluca defapt cat timp va sta cu voi dupa farmec va sta nu pentru ca vrea ce pentru ca e fortat. Practic tarot de 20 de ani, iar ce spuneti voi cu farmecele e cu totul altceva, nu e un lucru bun ceea ce faceti iar intr-un final tot va pleca de langa voi, iar in cazul cel rau va pleca mort, deoarece dorinta lui de a nu fi langa voi nu e stearsa odata cu farmecele facute iar cand aceasta devine prea mare tot va pleca chiar daca inseamna ca va muri (prematur) sau va innebuni. Lasati farmecele si prostiile ca o sa regretati toata viata voastra!!!

Margareta - Tarot si clarvazatoare
Oradea

Anonim spunea...

astazi am fost la o vrajitore...da in tarot si stie sa faca si descantece....i am pomenti de ciclu...nu mi a zis nimic legat de fatul k i as face un rau sau cv...mi a zis doar sa iau putin sange si sa pun putin vin peste...apoi sa merg la ea sa l descante si duapa ceea sa i pun lui in beutura sau pe mancare cv...nush cele care au incercat asata a si functionat..eu voi incerca si voi vedea ce se va intampla...stiti cum e..stiu o vb de la bunica mea...sa fie pacatul celei care ne a invatat si nu al nostru...mi,l doresc inapoi din tot sufletul...nu i am gresit cu nimic grav,,,insa orgoliu lui e prea mare ca sa ma ierte si sa ne impacam...am fost impreuna cativa ani buni..si o sa lupt pt al avea din nou langa mine ...cele care ati incercat asta si a functionat intr.adev lasati un coment adecvata va rog!

Anonim spunea...

fetelor va spun din proprie experienta nu functioneaza faza cu menstruatia, ba chiar acum i sunt indiferenta.

Anonim spunea...

Buna..eu am pe o fata in suflet si incerc sa o recuceresc,am renuntat la multe pentru a trai cu ea,apoi ne-am despartit,nimeni nu stie nimic de elixirul dragostei?1 an jumate nu ne-am certat,aveam vise planuri impreuna,din julie 2012 ma lupt si nu am sa renunt usor,cu ajutorulDOMNULUI voi reusi.eu nu ma las usor batut dar si cand am ajuns la capatul puterior,nici cu slujbe nu ma mai intoarce.Trec 3-4 ani sa imi revin si aici este mai grea perioada.

Anonim spunea...

pt fata din 5 ianuarie...cat timp a trecut de cand i-ai facut vraja?asa s-a intamplat si la mine,au trecut 3 luni si nu s-a intors la mine...nu ma cauta,nu ma saluta :(

Anonim spunea...

eu nu am facut vraja..eu sunt barbatul ce o iubesc.as vrea eu sa ma doreasca fosta mea iubita asa cum voi va doriti iubitii

Anonim spunea...

dc la unlele merge si la altele nuu???? trb neaparat oare descantat la o vrajitoare? oare chiar ele nu pot sa mai faca nimic???eu am 5 luni de cand nu mai suntem impreuna..si nus stiu ce sa mai fac ca sa l aduc inapoi..stie cineva ceva cu adevarat sau pe cv care stie sa faca asa cv..care e adevaratul mister in toata treaba cu menstra? stiu un luncru...un sfat pe care l.a primit un baiat. at kd face dragoste cu o fata sa nu se dezbrace complet.sa si lase macar sosetele pt k asa se prind farmecele de ei.

Anonim spunea...

i-am pus de 2luni si pana acum nimic concret imi spune k tine la mine dar nu vrea sa fim impreuna si dak o sa am nevoie de el ma va ajuta oricand. dar doar atata nimic mai mult. pt anonima din 6ianuarie

Anonim spunea...

Eu am auzit din copilarie despre faza cu menstra dar nu stiu ce sa cred dak chiar functioneaza sau nu, dar dak intrebati persoanele mai in varsta o sa va spuna k functioneaza, nu stiu de ce la unele merge si la altele nu. Am o prietena care ia pus in mancare la iubitul ei si a mers deci ala era nebun dupa ea sau si casatorit dar intr-un final ea la lasat si el e nebun dupa ea si acum dupa 4ani, deci tind sa cred k funct trebuie doar putinas rabdare

Anonim spunea...

intr.adevar,cu rabdarea treci si marea..numai o pers care stie sa faca asa cv ne poate inforama cum functioneaza..dc la altela da si la altele nu? o sa incerc si eu.il iubesc sincer iar daca o sa se intoarca nu o sa l las niciodata indiferent cum se va comporta. trb sa avem rabdare si sa iubim atat cu trupul cat si cu sufletul.dupa ce voi incerca o sa va anunt si pe voi.

Anonim spunea...

fetelor,oare chiar e adv ce spune onest.love k nu mai exista vrajitoare care sa aibe puteri si nu mai stiu ce..ati apelat vreuna la el.?eu nush ce sa cred despre asta.

Anonim spunea...

cine face lucruri din asea e un nimic in lume si nu are incredere in capacitatea lor de a face un barba sa stea ling ea. Sunt fete tinere ce recurg la prostiile astea dar nu se gindesc ca mai si despart familii si cind se satura de el ii da drumu ca la un ciine am trect prin asa ceva si nu doresc la nimeni .Bazativa pe puterea voastra de a cuceri . 08 01 2013

Anonim spunea...

am incercat treaba asta,daca se intampla ceva,va anunt :D (gabriela)

Anonim spunea...

sper sa va iese fetelor..va inteleg si stiu cum este...sunt curioasa de faptul daca mai exista aceste descantece,farmece si vraji..pt k am citit intr un comment ca vrajitoarele nu mai au nici o putere..ca dracu cu initiala nu stiu care a fost distrus de o enegie...oare chiar est e adevatat?? cine poate sa imi raspunda si mie daca e adeavarAT sau nu...nu stiu ce sa mai cred.. m am documentat insa nu am gasit nimic legat de asa ceva..va multumesc!

Anonim spunea...

nu-i adevarat...exista vrajitoare,dar in ziua de azi ii dificil sa dai peste alea adevarate

Anonim spunea...

iti multumesc...de aceea eram curioasa..pt k m a surprins cand am citit asta in acel comm..ca ele nu mai pot face nimic..ca au harul doar de a comunica nu si de a face alte lucruri..

Anonim spunea...

Am incercat si eu! dupa ce a baut mi-a zis in fata k nu mai vrea sa fie cu mine,apoi ma cauta odata pe sapt etc ,si eu am pus capat ! si de atunci nici nu mai vorbeste cu mine :(..si au trecut 2 sapt ! nush ce sa cred ! probabil k dupa ce o sa il uit de tot o sa isi faca efectul sau poate nu ! nu regret de ce am facut, am incercat ,doar k in loc sa dau de bine am cam dat de rau !: (.. daca ar fii sigur cum au scris alte fete k asta e prima reactie apoi o sa fie innebunit dupa tine ar fii minunat ! Doamne ajuta ptr toate :D..

Anonim spunea...

uffa oare daca nu si-a facut efectul dupa 3 si ceva,mai merge?

Anonim spunea...

eu iubesc un om insurst,dar niciodata nu l.as desparti de familie,mi.as dori doar sa ma iubeasca doar atat

iustina spunea...

si daca o sa te iubeasca nu crezi ca tot o sa ajungi sa-l desparti de familie?
nu stiu ce e cu voi fetelor dar nu e bine ce faceti, atat spun. e dureros sa nu poti avea persoana iubita, dar daca e sa fie o sa fie daca nu e sa fie nu o sa fie. pretuiti pe cine iubiti cat aveti nu dupa ce nu mai aveti ca sa nu mai ajungeti aici.

iustina spunea...

aaa si invers daca nu va pretuieste nu are rost sa schimbati natura omului prin vraji. sigur e destinat pentru fiecare, cineva special.

Anonim spunea...

Nu cand ii vorba sa desparti o familie nu as face-o niciodata,pt ca stiu ce inseamna sa cresti fara tata...dar daca ii vorba despre iubutul meu cu care stau de ani de zile DA!

Anonim spunea...

FETELOR SINCER AM INCERCAT SI EU VRAJA ACEASTA PE CIND AVEAM 17-18 ANI, DAR NU A FUNCTIONAT NIMIK NIMIK. ACUM AS MA INCERCA INCA ODATA DAR LA ALTA PERSOANA.

Anonim spunea...

JKMUI

Anonim spunea...

poate ca trebuie descantat...eu o sa incerc si asa..dak o sa mearga va voi anunta..ink nu am incercat,astept acea perioada.numai pers cu har ne pot spune cu adevarat daca se poate face cv cu asta sau nu...

Anonim spunea...

ufffffffff,dragele mele am incercat si eu...am sperat 3 luni sa se intoarca la mine si degeaba !asta era prin sept...apoi am incercat cu alte metode...i am facut pana la urma farmece si e obsedat de mine...e gelos..ma urmareste..vine la serv la mn... ma sufoca efectiv nu stiu ce sa mai fac cu el!va spun ca am ajuns la concluzia ca nu e bine sa faci asa ceva si daca stiti pe cineva care stie sa desfaca vraji sa ma anuntati si pe mine...va rog frumos!!! aurel . bd 30 fara spatiu intre ele..aceasta este adresa mea

Anonim spunea...

mai bine nu-i faceam,ca de cand i-am facut nu-l mai intereseaza nimik de mine :(( si am auzit ca daca nu faci in anumite zile vraja are efect contrariu,te uraste in loc sa te iubeasca...asa cum mi s-a intamplat mie!!!

Anonim spunea...

pt anonimul din 17 ianuarie 2013 te rog mult ajuta-ma si pe mine sa fac o vraja ca sa-l fac sa se intoarca la mine,ca iti dau si tie bani...te rog muuuult!!!nu stiu ce sa mai fac :((

Anonim spunea...

oare in ce zile se face? ma gandesc ca in zilele de marti,joi si sambata...poate ca lunea,miercurea,vinerea si duminica e mai pacat...off,nu stiu ce sa zic..cine poate sa ne zica si noua cand putem face aceasta vraja..:(

Anonim spunea...

tu in ce zi i ai facut? poate nu ai procedat cum a trebuit...imi pare rau pt tine.te inteleg..eu voi apela si la onest..st curioasa daca voi reusi sa l aduc si asa inapoi la mine..

Anonim spunea...

Pentru ANONIMUL din 28 Decembrie 2012

Pentru persoana care cunoaste o BATRANICA de 90 de ani , o rog frumos sa imi lase un id sau sa ma contacteze ea la lilianaradu71@yahoo.com. O rog din suflet!!! Multumesc frumos!

Anonim spunea...

ti am luat adresa..:)

Anonim spunea...

adresa de mail e si id de mess ?k l am luat si l am bagat in lista:)

Anonim spunea...

pt anonimul din 28 decembrie 2012

Imi poti lasa si mie te rog mult adresa ta de mess ca sa te ajug si sa vorbim plss :((

Anonim spunea...

buna..imi pare rau ptr pers care ati luat tepe de la atatea ``persoane``..daca aveti nevoie de ajutor,contacati.ma la id: ``dragoste_vraji`` si va voi ajuta cu cea mai mare placere..nu trebuie sa mai dati banii pe la toate vrajitoarele de pe net.. va inteleg si stiu cum este ,daca doriti ma puteti contacta si putem vorbim mai multe. :)

Anonim spunea...

adresa mea este vasia_vasilica...sunt cea cu postarea de pe 28 decembrie.

Anonim spunea...

buna,nu stie nimeni nici o vraja pentru o fata sa o intorc la mine pe logodnica de care m-am despartit in august?va rog ajutati-ma si pe mine...Inima franta...multumesc

Anonim spunea...

Asa iam pus eu la fostul prieten intro sticla de suc si nu am zis nimik iam pus si atat vreau sa dezleg si eu vraja asta cumva k a venit totul pe mine el nu ma mai suporta nu mai vb cu mine ma ignora din ori ce punct de vedere...te rog daca stii cum as putea face sa desfac vraja asta k sufar enorm de mult nu ma mai recunosc pe zi ce trece ma distrug...ast ras cat mai repede te rog

Anonim spunea...

Buna zimi si mie daca tia mers vraja cu poza sunt disperata

Anonim spunea...

Ai reusit sa desfaci vraja cu ciclu zimi si mie te rog

Anonim spunea...

Pana la urma sa intors la tine ...pe mine ma lasat de 4,5luni ma ignora nu vrea sa ma mai vada deloc am aceasi senzatie k ma iubeste dar nu vine il caut zi de zi numi ras...la tine sa intors dupa cat timp macar zimi daca stii cum desfac vraja asta

Anonim spunea...

Ajutatima vs rog si pe mine sunt disperata nu stiu ce sa mai fav iam pus ciclu si ma lasat de tot de 5luni as incerca faza cu poza vreau sa stiu daca e adevarata cine a mai facuto va rog spunetimi si mie ce sa intamplat si daca sa intors inapoi dupa cat timp
...daca nu macar spunetimi cum desfac vraja asta cred si in D-zeu mie frica sa mai fac ceva nu stiu pe care cale sa o iau sa fac vraja cu poza sau sa merg da vb cu in preot poate stie vreo rugaciune sa nu mai sufar k nu mai pot credetima....va rog datimi si mie ras cu ce sa fac

Anonim spunea...

Zimi si mie un descantec te rog sorina ma numesc

Anonim spunea...

Imi spui daca merge vraja cu poza sorina ma cheama ...ms ast ras urgent sunt disperata

Anonim spunea...

vraja cu poza la mine nu a mers...i-am facut vraja cu ciclu si de 4 luni se comporta ca si cum nu as exista...la mine nu a mers nici o vraja deci nu stiu ce sa cred!!

Anonim spunea...

fetelor contactati ma la id de mai sus si va ajut...singure nu o sa puteti pt k trb sa existe har...eu mi am recapatat prietenul si sunt f fericita!mi a zis ca nu stie ce l a determinat sa se intoarca la mn..iar investitia nu a fost mare lucru..mi a trb un pachet de sare,o poza si o apa la fier.

Anonim spunea...

buna sunt fata din 2.ianuariee...vreau sa va zic ca dupa ce nu ma cautat pr`meu cateva zile chear o saptaamana s-a intors la mine si acuma ma iubeste foarte tare si i-am zis ca nu mai vreau sa fiu cu el si a zis ca se omoara jur`
! ma iubeste foarte mult..si chear ii adv faza cu ciclu.acuma merge totul bine ne iubim`!

Anonim spunea...

ok da-mi add ca te-am ajuns

Anonim spunea...

tot vorbim de fete ce isi doresc iubitul inapoi..dar ce se poate face sa iti primesti iubita inapoi?stie cineva?

Anonim spunea...

scumpo iti multumesc ptr nr batranei.. iti multumesc ca m-ai ajutat si ca m -ai inteles..

Anonim spunea...

Mesaj pentru Anonimul din 27 octombrie 2012. Ai lasat un comentariu despre onest_love si despre faptul ca e un escroc care fraiereste lumea. poti sa-mi spui mai multe te rog? ca sa stiu in ce ma bag. multumesc

Anonim spunea...

se poate aduce si iubita inapoi..intra pe id postat de mai sus si vorbim...apoi tu alegi daca vrei sa i faci vraji..o zi buna.

Anonim spunea...

de ce nu i-ai multumit pe messenger?:D

Anonim spunea...

si eu ii multumesc ca m.a ajutat!rar intalnesti peroane cu suflet mare.nu m .a costat decat un milion si pot sa spun ca fostu deja acum a inceput sa ma caute.multumesc din suflet

Anonim spunea...

offf...am cheltui o gramada de bani..ce sa mai cred..nust daca exista farmece sau vraji...nu mai pot sa am incredere in nimeni..va rog spuneti cum ati reusit sa va impacati cu prietenul vostru!sunt disperata

Anonim spunea...

pentru anonima di din 7 ianuarie 2013
la cine ai apelat si ti-a luat bani fara sa te ajute?

Anonim spunea...

exista vrajitore sau nuuu?exista farmece si vraji?? cine poate sa dea un raspun adevarat! eu am ajuns la concluzia ca nuuu

Anonim spunea...

hei stiti daca se deschide cartea la manastirea frasinei??aveti un numar de telefon de acolo??

Anonim spunea...

Buna....pentru Anonim din 23 ianuaria 2013 ora 11.25 ..Eu caut o solutie sa ma impac cufata pe care o iubesc..ne-am despartit in august si sunt cu inima franta,nu stiu ce sa cred mie cine a incercat nu a facut nimic bun...pe ce id sa intru?nu sunt familiar cu aceast site...

Anonim spunea...

adresa e dragoste_vraji.

Anonim spunea...

pe ce site,messenger?nu inteleg?

Anonim spunea...

batev`ar p*la peste oki....nebunelorrr...si eu sunt fata,am o relatie de 6 ani ,si eu ma cert de multe ori cu el...dar nu i-as face niciodata asa ceva....doamne fereste!

Anonim spunea...

draga mea tu zici acum ca nu i-ai face dar cand o sa vezi ca il pierzi atunci nu cred ca te mai gandesti la altele decat la deastea . asa ca te rog frumos sa taci .. daca nu te intereseaza cv de pe site asta nu intra sau taci dracu

Anonim spunea...

Pentru anonima din 29 ianuarie 2013

Puteai sa eviti expresia asta de vagaboanta, pt ca nu impresionezi pe nimeni...stai cu prietenul tau face-ti ce vreti, chiar si ce ai spus la inceputul frazei ca pe nimeni nu interessata parerea ta...desi nu inteleg ce cauti pe un site de vraji! :O

Anonim spunea...

Buna,nu stiu voi ce credeti sau nu...mie au fost persoane ce au pretins ca fac bine si ce bine fac...au luat bani si mai rau sa destramat relatia...doar Dmunezeu ne poate ajuta si nimeni altul...puneti-va speranta in El...

Anonim spunea...

pe mine ma uraste de cand i-am facut vraja asta deci stati atente la ce faceti :(

Anonim spunea...

Ptr anonim 31 ian 23:48! la tine cat timp a trecut de cand i-ai facut ? la mine a trecut o luna .si pe mine ma uraste ,nu vrea sa auda de mine ! eu cred k poate la unele fete e invers ..intai te uraste si apoi o sa te iubeasca! am vazut la unele k dupa o perioada destul de mare isi face efectul bun! voi ce parere aveti ? mai e vreo sansa sa se schimbe ceva ?

Anonim spunea...

LA TINE POATE CA DA,DAR LA MINE NU STIU...AU TRECUT DEJA 4 LUNI!AM CITIT PE MAI MULTE SITE-URI CA DACA TRECE MAI MULT DE 6 LUNI INSEAMNA CA VRAJA NU A MERS SAU CA NU AM FACUT-O NOI BINE!

Anonim spunea...

Eu nu stiu ce sa zic fetelor....mie mi-au luat banii si cu povestile sperantele am ramas....tot la Dumnezeu m-am intors fata sa ma ajute sa fim impreuna cu adorabila mea iubita.semnat V from Vendeta

Anonim spunea...

si v-ati impacat?

Anonim spunea...

Trebuie să bei tu din prima ta zi doua paharele cu suc de portocale!

Anonim spunea...

Anonim din 2 feb 2013 05.08..nu ne-am impacat...asa zisi vrajitori nu au facut decat sa ia banii,adica teapa...nu da-ti bani inainte,nu pana nu da roade ce face...patiti ca mine...nu stie nimeni de buna credinta de calitate in Cluj,sa ma intalnesc fta in fata?multumesc.V from Vendeta

Anonim spunea...

Buna ,chiar am ramas uimita,nu am incercat nici odata

Anonim spunea...

Fetelor a mers vrajia la voi?

«Cel mai vechi ‹Mai vechi   1 – 200 din 288   Mai noi› Cele mai noi»

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google