Declaratii de dragoste scurte ..scurta e dragostea scurta sa fie si declaratiile





declaratii de dragoste scurte
Declaratii de dragoste scurte, scurt si la obiect. Iubesti si iti trebuie o declaratie de dragoste scurta. Foarte bine. Impartaseste iubirea printr-o scurta declaratie. Cred ca baietii cauta aceste declaratii pentru ca li se pare cam siropos o declaratie de dragoste lunga si frumoasa. Ca sa nu se obisnuieasca numai cu lung fetele nu? :))

Într-un teanc de cărţi, eu sunt asul, tu eşti dama… Ne prindem într-un joc firesc, te iubesc.

A mai trecut o oră şi incă te aştept. Mi-e prea dor de tine. Nu pot să inchid ochii de frică să nu te visez. Pentru că daca te visez, e grav… nu o să mai vreau să mă mai trezesc.

As vrea sa-mi spui doar :"Te Iubesc",si-ti jur pe dumnezeu de sus caci dupa aceea cat traiesc;voi fi a ta caci "Te Iubesc" Si-o lacrima din ochii tai de-ar curge,intreg univers ar plange

Te iubesc ingerash pana and moartea ne va despartii.Sa stii k te iubesc mult si te voi iuni in continuare!!!

Sunt un fulg de nea care incearca sa iti mangaie fata... Doamne ce as vrea sa ma scurg in pielea ta si sa nu mai ies niciodata, asa as avea certitudinea ca nu am sa te pierd...Poate ca pentru o clipa, ai sa crezi ca sunt nebun... Poate ca asa este... sunt nebun, nebun dupa tine, TU esti tot ce am de pret... tot ce am visat, tot ce mi-am dorit




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google