Declaratii de dragoste comice





Nu, in relatii nu merge numai cu declaratii de dragoste serioase, spumoase care sa smulga numai lacrimi de fericire insa fara un zambet. Sa incercam cu declaratii de dragoste comice scurte sau nu.

Inaripatul meu cu ochi flamanzi, dintilor tai colturosi as vrea sa ma darui, sa-ti astamperi setea cu fierbinteala ce imi incinge trupul, sa ma strapunga pofta ta intunecata de pradator lacom si sa imi infecteze inima plapanda, in eternitate sa-ti raman sclava adoratoare.
Nu ezita intunecatule, dulceata de pe.....

Am avut buzunarul gol dar o inima plina, asa ca am investit in tine. Dupa o vreme mi-am revizuit capitalul - buzunarul la fel de gol, inima prea plina si o viata fericita. Iata ce pot numi afacerea vietii mele !
Masina nu o pot face sa mearga iubire, facturile nu le pot plati cu dragoste...
Mai multe pe cadouridedragoste.ro




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google