Dezactivare optiune Orange ..Orange young prepay dezactivare mai greu





www.orange.ro/contul-meu, dezactivare optiune orange, dezactivare minute optiune orange, scoatere minute orengi, www.orange.ro, optiuni cu minute multe incluse
Nu e misto sa ai abonament la Orange asa mi-am zis odata cand aveam Orange Prepay cand aveam optiuni misto la Orange Young si imi luam oferta cu 200 minute, 200 mesaje in reteaua Orange si 20 de minute in celelalte retele: Vodafone, Cosmote, Romtelecom si celelalte retetele nationale si totul costa 2 euro. Acum daca vrei optiune cu minute la Orange nu iti poti lua Optiune Orange cu 4 euro daca nu ai cel putin 4,5 euro in cont deci cartela de 4 euro nu e de ajuns. Ajungi sa cumperi cartela de 5 euro ca sa-ti ajunga de minute si mesaje. Minute internationale pe mobil la Orange nu exista asadar daca aveti rude prin Italia si Spania aveti ceva de platit daca vreti sa vorbiti prin telefon. Adevarat ca mai sunt si minute gratuite daca iti iei optiunea x dar tot nu se compara cu oferta de la Cosmote. Eu mi-as dori o optiune cu 3 euro si cu minute multe.
Am trecut la Pantera 8 si am 450 minute in reteaua Orange, 250 mesaje in Orange si 200 de mega trafic de internet. Yeah: pot sa ma uit pe siteuri non-mobil.
Ajungand la dezactivare optiune Orange: in selfcare ai posibilitatea de a dezactiva optiunea Orange: ori ca e un bug de la ei ori aveau de gand sa activeze chestia asta apoi au scos-o acum nu poti dezactiva nicio optiune. Nu-i inteleg, e si in interesul lor deoarece cumperi mai multe optiuni asa.




1 comentarii:

Anonim spunea...

sunteti totl neserosi si fara rusine

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google