Furby - un preț mic pentru bucuria copilului tău





Recunosc că și eu m-am entuziasmat când am văzut pentru prima dată jucăria Furby. Are un preț cam piperat dar i se merită costul. 
Ce este Furby?
Furby este un mini roboțel sub forma unei păsări, o exprimare fizică a jocului Tamagochi. Jucărie electronică educativă care vorbește limba Furbish, Furby poate învăța engleza prin intermediul tău. Reprezintă un cadou ideal pentru copii de 10 - 12 ani și de ce nu și pentru persoana iubită. Dar necesită mult timp de acomodare, timp petrecut cu el. Are nevoie de joacă, hrană virtuală și multe alte chestii. 
Vă spuneam de prețul piperat...în jur de 320 lei pe elefant.ro. Eu zic că se merită investiția pentru o joacă educativă dedicată copilului tău. Văzusem pe un site din străinătate că Furby poate fi controlat și de pe smartphone și tabletă. Mă îndoiesc că modelul de pe elefant.ro ar face așa ceva. 






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google