Reclama Bancpost "Bebelușul" - Depozitul Start Dublu





Deși sunt un pasionat de reclame, nu pot rezista ca urechile și ochii mei să sufere. Chiar nu aș vedea rolul unei reclame la o bancă, acest mecanism de distrugere a societății. Dacă doresc să am un depozit, mă din bancă în bancă și mă interesez de oferte.
Nu am de unde să știu că Banc Post îmi poate oferi cea mai bună ofertă dacă nici o altă bancă nu își prezintă ofertele de la depozite prin reclame tv sau radio. Lăsând la o parte acest aspect financiar, nu am văzut în ultima vreme o apariție atât de dese a unui spot la tv.

Vouă vă place reclama de la Bancpost "Bebelușul" - Depozitul Start Dublu.
Sau poate firma care se ocupă de reclamele de la Bancpost s-a gândit că folosirea unui copil atrage familiile care se gândesc să pună bani deoparte pentru copii.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google