Unde este abonamentul Pantera 8 la Orange?





Unde sunt abonamentele accesibile la Orange? In vremuri in care optiunea de net e mult mai importanta decat minutele sau mesajele nationale cei de la Orange au o politica fata de client care mi se pare dubioasa. Totul a fost frumos la schimbarea abonamentelor greoi de inteles cu abonamentele Fluture, Pantera, Delfin. Unul special conceput pentru vorbit, altul pentru mesaje si unul pentru internet. Abonamentul meu a fost unul splendid, Pantera 8 care avea un mic minus, prea putine mesaje dar avea un trafic decent, 250 MB. Dupa cateva discutii avute la Orange Shop in privinta renuntarii la contract am fost sunat de departamentul Relatii cu clientii daca as fi de acord cu o schimbare de abonament, care in contul de Orange imi arata ca ar fi optiune Orange. 
Se pare ca da roade, daca nu sunteti multumiti de serviciile lor sau vreti mai multe mesaje, minute, net contactati-i.
Reluand discutia despre abonamente, au scos cele mai ieftine abonamente si am ramas perplex sa vad ca cel mai mic abonament Pantera costa 23 euro pe luna. 
Si nu exista un abonament mai ieftin care sa includa si optiune de internet...




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google