Tocator de usturoi manual 9 lei





Tocatorul Garlic Twist este un tocator manual de usturoi ce nu ar trebui sa lipseasca din bucataria noastra.
Obisnuitul tocator de usturoi de metal prin care presezi usturoiul, cel pe care probabil multa lume il are in bucatarie  este uneori dificil de folosit (trebuie sa mananci bine inainte pentru a presa cu forta;))).
Tocatorul Garlic Twist este usor de folosit, toaca rapid, tot ceea ce trebuie sa faci este sa pui usturoiul in tocator si sa invarti. Este ideal si pentru persoanele cu articulatii slabe sau care sufera de artrita.
Se poate spala atat la mana cat si in masina de spalat vase, nu trebuie sa te mai chinui sa scoti usturoiul cu scobitoarea din gaurelele presei cu usturoi, nu va mai stropiti cu usturoi sau sa va sara in ochi si pe haine. Este practic si comod pentru orice gospodina si chiar pentru cei abia initiati in ale gatitului, nu va mai fi o greutate ci o placere. De multe ori cand trebuia sa fac mujdeiul ma certam cu restul si ne inghesuiam pe etape, eu alegeam mereu sa il curat sau sa il amestec cu ulei si alte mirodenii dupa ce a fost pisat. Chiar mi s-a intamplat ca presa de usturoi sa se rupa datorita materialului de proasta calitate, si asa am ajuns sa schimb vreo 3.
 Si pe langa asta nici nu este scump, costa 29 lei dar il gasiti si la pretul de 9 lei zilele astea pe www.teamdeals.ro. Eu mi-am facut deja comanda, sper sa fie cum promite, la felul cum pare e sigur de folosit dar conteaza si cat tine in timp:)...
Voi ce tip de tocator folositi? Credeti ca acesta v-ar fi de folos pentru a va usura munca?





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google