Tratamentul naturist al acneei cu argila, propolis si miere





In primul rand este absolut necesar corectarea alimentatiei, care are un rol important in mentinerea infectiilor bacteriene. Astfel se vor elimina sau daca nu puteti renunta la ele definitiv cum nici eu nu as putea pentru ca imi plac, se vor consuma cu moderatie condimentele puternice precum piperul, ardeiul iute, usturoiul, mustarul si se vor putea inlocui cu condimentele aromate mai blande precum chimenul, patrunjelul, rozmarinul si salvia. Se vor elimina din alimentatie grasimile animale de exemplu carnea grasa in special cea rosie, smantana, laptele gras, untul si altele, se vor inlocui zaharul alb si ciocolata cu miere si fructe. Trebuie sa renuntati neaparat si la painea alba, folositi numai paine din faina integrala sau cu grau intreg si seminte (preferata mea de la Vel Pitar), care impreuna cu consumul de polen este foarte utila in reglarea tranzitului intestinal, in cazul in care suferiti de constipatie cronica.
De exemplu eu de 4 ani din cauza problemelor care le-am avut cu acneea am renuntat definitiv la painea alba, cartofi prajiti, bere, la orife fel de prajeli, cipsuri, margarina, carne de porc mananc doar de Craciun, de miel doar de Paste, dulciuri mananc doar facute numai acasa si rareori aleg un baton de ciocolata, o inghetata din magazine sau o amandina de la cofetarie, incerc sa am o alimentatie echilibrata si pe langa asta am urmat si un tratament recomandat de medicul dermatolog. Consumati zilnic 1 lingura de miere cu 40 de picaturi tinctura de propolis.  
Pasta de argila Algo (pret: 20 lei 500 g) este un suport foarte bun pentru mastile cosmetice antacneice, deoarece are o mare capacitate absorbanta si usuca excesul de secretii ( masca de fata1: eu amestec aceasta argila cu putina zeama de lamaie, putina miere, o las sa actioneze 20-30 de minute dupa care clatesc cu apa calda apoi cu apa minerala sau apa termala). 
Chiar si plantele medicinale sunt recomandate in acnee: de exemplu faceti un macerat dintr-un amestec in parti egale de urzici, musetel, galbenele, salvie si brusture dupa care beti zilnic 1-1,5 litri pe zi. Cu acelasi amestecla care se mai adauga coada soricelului si frunze de nuc se fac spalaturi si tamponari pe zonele afectate de acnee. La fel de bun este si sucul de varza obtinut prin strivirea frunzelor, se aplica pe fata, se lasa pana se usuca apoi se aplica o masca de fata2 dintr-un amestec de: argila+miere+5 picaturi de tinctura de propolis+5 picaturi de ulei volatil tea-tree.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google