www.facebook.com/verdenfataprimatv





Spune verde-n fata. Cristina Topescu le spune verde-n fata ceea ce TU ai vrea sa le spui celor care ne conduc. Emisiunea Verde-n fata se vrea un mesager al nemultumirilor populatiei. Scrie nemultumirea ta, intrebari si probleme pe www.facebook.com/verdenfataprimatv, iar Cristina Topescu va prelua mesajul tau in emisiune. E timpul sa le spui Verde-n Fata!

Verde-n Fata este talk-showul in cadrul caruia vor fi discutate cele mai acute probleme ale societatii in care traim. Vor fi dezbatute subiecte la zi sau atemporale, din toate domeniile: social, politic, economic, cultural, cu impact puternic asupra romanilor.




3 comentarii:

narcis tudor spunea...

Cristina,tu si Sabagh prezentati traind stirile ca si cand ati fi acolo in miezul lor.Nu intra in jocul perfid al politicii de mahala din cloaca parlamentului roman!Exceptand pe Basescu si dna Macovei ce politician a intrat sau va candida in parlament fara interese personale si clientelare?Felicitari pentru tinuta cu care prezinti,se vede ca l-ai mostenit pe Dl Topescu,ma delectez cand prezinti tu,esti un model demn de urmat.

Anonim spunea...

imi doresc sa-mi relatez povestea vietii mele in emisiunela dvs ca nu am avut pina acum ocazia sa spun nimanui greutatile pe care le duc si nu am sprijin de nicaieri am vazut despre emisiunea dvs si am speranta ca veti fi un inger trimis de dzeu care imi va intinde o mina de ajutor in problemele cu care ma confrunt in viata de zi cu zi am 44 de ani sint din tulcea si cea mai grea problema a mea sint restantele la banci cu o institutie nebancara cred ca ma inselat si nu am cum sa ies din aceasta problema si nu numai viata mea este un calvar caci in familia mea toate persoanele depind de mine si ma aflu pe marginea unei prapastii caci nu mai am putere sa mai fac fata situatiilor din viata de zi cu zi si de aceea va rog din suflet sa cititi mesajul meu si miar prinde bine un umar pe care sa pling stiu ca sunteti opersoana cu un caracterbun si nu ma veti trece cu vederea de aceea am apelat la dvssa gasesc un sprijin de suflet cu credinta in dzeu si astept cu nerabdare sa ma salvati si va zic hristos a inviat

Anonim spunea...

imi doresc sa imi relatez povestea vietii in emisiunea dvs este opoveste trista si nu am pe al cui umar sa ma sprijin am 44 de ani sint din tulcea si ma confrunt cu multe probleme va rog cititi mesajul ca am multe sa va povestesc un roman al vieti multumesc si va zic hristos a inviat

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google