Poezii de iarna cu versuri usoare





Cand ninge si de jur imprejur ne inunda colinde vestind vis de diamant, redevenim copii si inima noastra tremura de bucurie. Iarna este un moment de bucurie atat pentru cei mici cat si pentru cei mari, pentru ca este luna cadourilor dar si pentru ca sarbatorile de iarna ne uneste pe toti in jurul mesei de sarbatori.
Iata si cateva poezii de iarna, simple si usor de retinut: 

Emotie

Iata pe deasupra mea
Dainuieste un fulg de nea.
Il indemn cu glas duios:
- Fulgule, hai, vino jos!
El coboara,
Parca zboara,
Cu emotii ma-nconjoara.
Eu ii zic cu glas soptit:
- Fulg de nea mic, fulg de nea,
Vino in palmuta mea!

Fulgul

Cate-un fulg parc-am vazut,
Dar nici unul nu s-a pus.
Nu s-a pus in departari,
Nici in zari, nici pe carari.

Norii s-au ingramadit
Toti cu alb ne-au rasplatit;
Fulgi stelute cazatoare,
Argintii si visatoare.

Azi, am prins unul in mana, 
Unul mic si prapadit.
Ce vroia acum sa-mi spuna?
- Iata, iarna a venit!

Ninge

Astazi ninge, maine ninge,
Ca-ntr-o lume fermecata
Si-n castelul cel de gheata
Toti piticii stau de straja.

Mos Craciun vine cu renii
Si c-un sac de jucarii,
Prin troianul de zapada
Duce daruri la copii!




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google