Inimă de țigan, din nou pe Acasa TV





O poveste merită să fie spusă din nou dacă e o poveste bună. Nu m-am uitat și nici nu mă voi uita la telenovele sau seriale Media Pro Pictures pentru că nu îmi plac. Nu am ceva cu ele sau cu fanii acestor seriale.
Nu am putut să nu remarc ura comentatorilor de pe Cinemagia la pagina serialului Inimă de țigan care spun că e o mizerie de serial. Din câte îmi aduc eu aminte serialul a avut audiențe foarte bune pe vremea aia. Din distribuție fac parte Gheorghe Dinică, Nicoleta Luciu, Andreea Pătrașcu, Loredana Groza, Iuliana Luciu , Gheorghe Visu, Denis Șerban, Florin Zamfirescu, Lucian Viziru, Mihai Călin și mulți alții. O distribuție grea dacă ne uităm la capul de afiș, Gheorghe Dinică. De asta zic că e o poveste bună.

A avut succes și la fel cum Singur acasă difuzat pentru a 20-a oară strânge 2 milioane de telespectatori în fața ecranului așa și Inimă de țigan va avea același succes ca la început.
Serialul "Inimă de țigan" va debuta pe Acasa TV în ianuarie 2013.





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google