XXL Bust pe xxlbust.ro marirea sanilor





Marirea sanilor in mod natural si la un pret mic este posibil cu XXL Bust un produs special care va va ajuta sa va mariti sanii fara a va duce la operatii cu silicon. XXL Bust un tratament complex, 100% natural care asigura organismului estrogenul ce va putea ajuta in reactivarea glandelor mamare pentru dezvoltarea unor noi celule, deci dezvoltarea tesutului mamar. XXL Bust functioneaza prin stimularea cresterii propriului tesut mamar si in acelasi timp intareste si tonifiaza sanii. Puteti comanda XXL Bust online pe site-ul www.xxlbust.ro la pretul de 110 lei cutia.




104 comentarii:

Anonim spunea...

am luat xxlbust o luna si nu sa schimbat nimic la sani ....ce sa fac ? sa mai continui ?

Anonim spunea...

Ia pentru 3 luni macar....

Anonim spunea...

si eu i-au de o luna si nu s-a intamplat nimic...am mai luat un tub sa vad daca se intampla ceva poate nu a raspuns organismul meu la tratamentul pt doar o luna...o sa va tin la curent dar va rog sa postati rezultatele voastre ca sa vedem daca intr-adevar sunt bune sau o e teapa mare

Anonim spunea...

Fetelor eu mi-am facut comanda si o sa va tin la curent.

Cine nu si-a facut, sa mai rabde putin, sa nu dea banii degeaba.

Lorena

Anonim spunea...

si eu azi ma duc sa iau comanda pt 3 luni am facut incep de maine sper sa functioneze

Anonim spunea...

Eu acuma termin a 2 cutie si pana acuma am afecte vizibile.trebuie rabdare si mai multe cutiii

Anonim spunea...

Si eu am facut comanda...azi a venit comanda si incep de maine. o sa va zic situatia mea dupa jumate de luna sau o luna...si eu sper sa functioneze

Anonim spunea...

Eu termin prima cutie si sincer nu prea sunt rezultate, poate putini mai fermi,ce sa fac sa incep si adoua cutie ? sau mai bine lasa

Anonim spunea...

Si eu termin prima cutie , dar fara rezultate. Fermi..hmmm...poate un pic. Mai mari, deloc.
Oricum am luat 3 cutii de la inceput, asa ca o sa le iau pe toate

Anonim spunea...

Eu am luat o cutie , acum sunt la a doua si se vad ceva inbunatatiri, sincer am luat si trigonela foenum graecum capsule cate una pe zisi in acelasi timp fac masaj cu o crema pt. sani. Sunt frumosi si miscatori ....aha.
Miha.

Anonim spunea...

Nu merge cu pastile sa creasca sanii. Daca era asa usor dadeau faliment clinicile de operatii estetice. Cele mai mari cereri vin de la femei ce vor sani mai mari.
Am incercat si eu pastile, sa vad pe propria piele daca pot da rezultate.
Nu a dat nimic rezultat, nici Contour, nici Breast + si nici XXXl Bust.
si nici nu mai incerc. Cu banii dati de pastile imi luam haine care sa ma avantajeze si sa ascunda mica incovenienta legata de marimea 80 cm la bust

Anonim spunea...

Si eu am asteptat 3 luni marele rezultat final,si a fost 0

Anonim spunea...

buna fetelor...eu am 20 ani si am sanii mici..voi sunteti fete si va dati seama k este ceva neplacut...ieri mi-am dat comanda la xxl bust si vroiam sa va intreb daca stiti in cat timp vine....

Anonim spunea...

Buna,
ma batea gandul sa comand si eu xxl bust , doar ca mi-am dat seama ca nu e nimic serios.
La contact nu exista decat un nr de telefon , nu firma , nu adresa , nimic....
E clar ca trebuie sa ma redirectionez catre alte produse.

Anonim spunea...

eu am luat o cutie XXLBUST sunt in a 3 saptamana si nu vreau sa ma pronunt inka dar mici modificari sunt adik am niste intepaturi si imi sunt umflati sanii

Anonim spunea...

eu am comandat si nu am avut probleme deloc .ma declar multumita de xxlbust.

Anonim spunea...

am doar niste furnicaturi si sunt fermi.om vedea

Anonim spunea...

la mine cu xxlbust sunt ok.sunt fermi si ma simt bine

Anonim spunea...

Daca nu aveti incredere si ambitie mai bine nu incepeti tratamente ..........daca intr-adevar vreti acest lucru ..tineti-va de tratament...ca cine stie o sa va treziti cu niste sani mari si frumosi....cum am patit eu cu xxl bust

Anonim spunea...

da ai dreptate fara incredere si optimism nu faci nimik ..si nu numai in tratamente chiar si in viata.subconstientul lucreaza si un mic ajutor daca mama natura nu a vrut sa ne inzestreze e de ajutor.ajutorul meu e xxlbust.pupici

Anonim spunea...

l-am testat mai multe preitena si cunostinte si am avut diferite rezultate .eu de exemplu am capat 5 cm in 2 luni si fermitate.adio buretei

Anonim spunea...

super. 1 cm in 2 luni

Anonim spunea...

4 cm in 3 luni .si nu ma opresc aici cu xxlbust

Anonim spunea...

5 cm in 5 luni.sunt foarte incantata de xxlbust

Anonim spunea...

3 cm in 3 luni.iau si anti si nu am nici o problema de la xxlbust

Anonim spunea...

sunt foarte bune.la mine au efect.4 cm in 4 luni cu xxlbust.e foarte tare

Anonim spunea...

este bun .compozitia ti-o spune pe fata .e din pante m-am uitat despre fiecare ce inseamna.iau de 3 luni si am 2 cm in plus de la xxlbust

Anonim spunea...

feliciatri xxlbust.am 3 cm in 3 luni

Anonim spunea...

cu xxlbust am 2 cm in 2 luni.

Anonim spunea...

vi-l recomand cu draga inima .am 1 cm deja intr-o luna cu xxlbust

Anonim spunea...

da este bun.am fost pesimista la inceput.dar am o luna si sanii fermi.

Anonim spunea...

eu l-am luat si impreuna cu anti si nu am avut probleme.sunt in continuare fermi si am ramas cu acei 3 cm in plus.nu au dat inapoi.foarte bun xxlbust

Anonim spunea...

xxlbust ma ajuta enorm la fermitate desi pana acum aveam sanii lasati.nu imi mai e rusine sa ma duc la plaja

Anonim spunea...

am 2 cm in 4 luni cu xxlbust

Anonim spunea...

administrez deja de 3 luni si vad modificarile.cu xxlbust o sa-mi ating telul

Anonim spunea...

eu iau tratamentul de 4 luni si se vad modificarile cu xxlbust

Anonim spunea...

este bun xxlbust.am 2 luni si 2 cm desi se zice ca tre sa iei cam 4 luni.

Anonim spunea...

nu stiu ce sa zic si eu am inceput sa iau de 4 zile,o prietena de-a mea a luat 4 luni si nici un efect.

Anonim spunea...

eu iau deja de 5 luni xxlbust.pana in a 3 luna de tratament la mine au fost fermi iar pe urma au inceput sa creasca exact cand nu ma asteptam

Anonim spunea...

da este posibil sa maresti sanii fara operatie .asta am facut eu cu xxlbust.am 4 cm in 4 luni si mai vreau sa mai maresc asa

Anonim spunea...

la mine in prima luna de xxlbust au aparut niste intepaturi am intrebat si alte prietene si mi-au zis ca e semn bun ca incep sa se mareasca si sa se invete corpul cu ele

Anonim spunea...

iau de 1 saptmana xxlbust asta si imi simt sanii foarte calzi

Anonim spunea...

ma bucur ca l-am incercat si sunt f multumita.am pus 4 cm in sutien si acum am o pauza de 2 luni si nici macar nu au dat inapoi.

Anonim spunea...

Am si EU o intrebare in cat timp ajung comanda aproximativ?multumesc

Anonim spunea...

Eu am urmat tratament cu pastile naturale breast success, este un produs canadian in care am avut mare incredere de la inceput. aici gasiti mai multe informatii : www.breast-success.ro

Anonim spunea...

Ati ajuns sa postati in numele altor persoane doar ca sa va vindeti produsul????? Cum de se face ca eu am cumparat 2 cutii de xxl bust si nu s-a intamplat nimic cu sanii mei, decat migrene puternice si sa simt cum imi bate inima din piept..... ASTA DE CE NU SPUNETI INAINTE DE A VINDE PRODUSUL? sa va fie rusine cu produsele voastre, sper ca cineva sa se sesizeze pana la urma

Anonim spunea...

buna eu iau de 2 luni xxlbust si sunt ok cu produsul asta.nu am auzit niciodata de efecte adverse dar in fine.imi simt sanii tari si umflati ca si cum trebuie sa-mi vina menstra.mai facaut curioasa si o sa mai intreb fete de care stiu ca administreaza tot xxlbust sa ma conving si eu ca e cum spui tu.

Anonim spunea...

iau de 1 luna xxlbust si astept cu nerabdare sa termin primul tub .pana acum imi simt sanii tari si cam atat.oricum am de gand sa iau 4 luni

Anonim spunea...

am terminat al 2 lea tub xxlbust si prin masuratoare rezulta 2 cm.

Anonim spunea...

buna tuturor .va felit pt alegere cum ma felicit pe mine.xxlbust da rezultate uimitoare.pe langa fermitate am si 3 cm in plus acum

Anonim spunea...

oauuuu.am 4 cm deja.are efect acest xxlbust.

Anonim spunea...

am fost nevoita sa imi schimb sutienul.azi am realizat ca am ajuns la cupa C multumita xxlbust.si stati linistite ca nu are efecte adverse.voi ce rezultate aveti?

Anonim spunea...

buna.eu am 5 cm in 5 luni de xxlbust

Anonim spunea...

am incercat exercitii pt sani si nu am realizat nimic .prietena mea ia acum xxlbust si vad ca e incantata.o sa fac si eu comanda

Anonim spunea...

hei fetelor . am ajuns la cupa B cu xxlbust

Anonim spunea...

eu iau pueraria mirifica si sunt multumita se comanda la Timisoara tel 0332413478

Anonim spunea...

si eu am vazut ca sanii mei sunt mai mari fata de cum ii aveam cand am inceput tratamentul cu xxlbust

Anonim spunea...

servus fete.am inceput si eu de astazi tratamentul xxlbust.da doamne sa mearga bine

Anonim spunea...

pana sa descopar xxlbust , ma gandeam ca solutie la implant .dar care este foarte foarte costisitor.am 1 luna de cand iau xxlbust si ma simt ok am fermitate si astept cm .

Anonim spunea...

eu am gasit solutia , si nu a trebuit sa caut foarte mult.xxlbust imi ofera ce vreau si sunt bine cu el

Anonim spunea...

am 3 luni de administrare xxlbust si 1 cm in plus alaturi de fermitate

Anonim spunea...

am comandat si eu astazi si sunt foarte nerabdatoare sa imi ajunga pastilele.

Anonim spunea...

am terminat al 3 lea flacon de xxlbust ai m-am masurat azi si am 2.5 cm

Anonim spunea...

buna ziua m-am hotarat sa comand si eu in cele din urma.am 3 zile de cand iau si nu pot sa ma pronunt inca

Anonim spunea...

am terminat primul flacon de xxlbust si sunt nerabdatoare sa imi creasca sanii

Anonim spunea...

am ajuns sa vad o marire a sanilor de cand iau xxlbust.acum am 3 luni si am avut in prima luna saniii piatra iar dupa aceea au inceput sa creasca

Anonim spunea...

ma bucur ca am facut o alegere buna cu xxlbust

Anonim spunea...

eu de azi am inceput xxl bust . mi-am comandat 3 cutii ca sa fiu sigura ca scutesc taxa de transport

Anonim spunea...

sunt la prima luna de xxlbust si sanii mei au capatat fermitate

Anonim spunea...

am inceput de 2 luni sa iau xxlbust.am 1.5 cm si sanii sunt tari

Anonim spunea...

am 4 cm in 4 luni de cand iau xxlbust

Anonim spunea...

Eu am luat 4 luni xxl bust si nu am obs nimic...ar trebui sa mai continui:(?

Anonim spunea...

si eu am luat xxlbust 6 luni , in primele luni am avut doar fermitate dar pe urma au inceput sa se vada si rezultatele cu marirea sanilor

Anonim spunea...

am inceput sa iau xxlbust de saptamana trecuta si pana acum simt niste furnicaturi si sanii foarte tari

Anonim spunea...

am urmat tratamentul cu xxlbust 5 luni si au inceput sa se vada efectele

Anonim spunea...

am ajuns sa am cu 2.5 cm in plus in 4 luni de xxlbust

Anonim spunea...

buna.urmez tratamentul xxlbust de 4 luni si am 3.5 cm in plus

Anonim spunea...

am inceput sa iau de astazi xxlbust la indrumare unei prietene

Anonim spunea...

am terminat primul flacon de xxlbust si sanii mei sunt tari , iar eu sunt increzatoare

Anonim spunea...

oare toate comentariile de mai sus sunt adevarate? pt ca eu am luat jumate de an si nu am avut rezultate:((

Anonim spunea...

fiindca am vazut la altele ca au avut rezultat,am facut si eu comanda de xxlbust.astept sa vina comanda si o sa va spun ce progrese am

Anonim spunea...

si eu am luat jumatate de an ca si tine dar eu am cu 5.5 cm in plus

Anonim spunea...

DACA IAU ANTICONCEPTIONEL E BINE

Anonim spunea...

salutare. eu am inceput de vreo 2 saptamani sa iau xxl bust si nu pot sa imi dau cu parea inca, dar din cate am citit pe aici sunt sigura ca am facut o alegere buna.sunt hotarata sa mai adaug cativa cm in sutien.

Anonim spunea...

eu m-am documentat si am hotarat sa il iau de la farmacie. am tot cautat si intr-un final l-am gasit la farmacia naturista. acum sunt in a 2a luna de cand iau xxlbust si mi au crescut sanii cu 1 cm.

Anonim spunea...

Cate tablete sunt la o cutie de xxl bust?

Anonim spunea...

Chiar are efecte ? ca parca imi vine sal cumpar dar mi se pare ca prea se lauda peste tot. Nui nimeni sa zica ceva real ?

Anonim spunea...

Sunt mai mult decat sigura ca acele comentarii de mai sus gen: "5 cm in 5 luni","4 cm in 3 luni""5 cm in 4 luni" e o cacialma, probabil este cineva interesat sa se vanda produsul, pentru ca astfel de comentarii am mai vazut si pe alte site-uri. Si eu imi doresc sani mai mari dar inainte mi-as dori foarte mult sa citesc cazuri reale sau macar realiste

Simona spunea...

Eu sunt un caz real ,am luat aceste pastile xxl bust si intr-adevar am obtinut rezultate bune,sanii s-au marit si am de gand sa le mai iau 2 luni pana ajung la o marime considerabila. Inainte am luat alte patile ,am mai luat vreo trei feluir de pastile de marire si nu am avut niciun rezultat cu ele.

andreea spunea...

Chiar da rezultate ,pentru cine nu are incredere sa nu-l cumpere.Eu am fost sceptica la inceput de aceea mi-am cumparat doar o cutie de pastile la inceput si dupa prima luna s-a vazut o schimbare in bine si mi-am mai comandat .

Anonim spunea...

Am cumparat si eu pastilele xxlbust si dupa prima luna in care i-am masurat tot timpul sanii au crescut 1cm.

Anonim spunea...

nici nustiu,e foarte greu sa crezi in asa cazuri...dar as dori si eu sa-l procur...

Anonim spunea...

Buna!Poate sa-mi spuna si mie cineva unde se gaseste acest produs si cat costa !vreau si eu sa incerc !multumesc va puup :*

Anonim spunea...

Azi am inceput si eu tratamentul cu xxl bust, sper sa am rezultate ca tare chinuitor e sa ai sanii mici.. Eu am intrebat la un plafar si la o farmacie si nu l au avut niciodata, asa ca m am hotarat si l am comandat pe xxlbust.ro, am trimis o cerere si in cateva ore m au sunat, iar produsul l am primit a doua zi la ora 12.. Acum.. Astept rezultate, am inteles ca trebuie rabdare chiar si 3 luni, oricum nu conteaza pentru asta merita rabdarea..va pup fetelor

Anonim spunea...

Salutare! Cine a terminat cura cu xxlbust de cateva luni imi poate spune daca are efecte adverse, sanii au ramas la fel? S-a ingrasat cineva in urma administrarii acestei cure?

Anonim spunea...

cred ca este mare minciuna

Anonim spunea...

o mare minciuna nu stiu...dar cred ca toate difera de un organism la altul...

Anonim spunea...

buna...dntre cele care l-au incercat as vrea sa stiu daca au avut ceva efecte adverse..cum ar fi greata, ameteli etc. ?

Silvia spunea...

Buna.Eu am luat xxl timp de 6 luni si nu am avut efecte adverse,in schimb sanii mei s-au marit si pana in momentul de fata s-au mentinut.Totul este ok.

Anonim spunea...

de ieri am inceput si eu..va voi tine la curent cu rezultatul..

Anonim spunea...

O maare vreajala, fetelor. Nu va dati seama ca acele comentarii cu cm in plus sunt date de ei? Cina sta sa se masoare ianinte si dupa, sau in fiecare luna, sa fim seiosi. E dubios si site-ul lor. Un produs cu un asa succes si sanatos, cum zic ei, s-ar gasi in farmacii. Dar din pacate nu e aprobat. Nu aruncatii banii pe iluzii, folositi-i pentru voi.

Anonim spunea...

minciuni

Anonim spunea...

CE pastile dau rezultate in marirea sanilor?

Anonim spunea...

am luat timp de 6 luni si niciun rezultat, absolut nimic. si am mai dat si cateva milioane pentru niste pastile care nu au avut niciun efect. nu va lasati pacalite

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google