Fytformsyrup.ro slabeste cu fit form syrup





Dupa plasturi, centuri de slabit, aparate de slabit si multe alte minunatii uite ca am vazut si ceva mai omenesc de slabit. Un sirop de slabit, este vorba de Fitform syrup un sirop de slabit la care face reclama Roxana Ionescu. Ea a slabit cica multe kilograme cu Fytfom sirup. Fit form syrup contine rooibos, borojo, ceai verde, mate, hoodinia, papaya, zaharina, excipienti (guma xantan, benzoat de sodiu). Cam multe ingrediente pentru a slabi sau canadienii astia sunt asa de magici incat au descoperit secretul unui corp care sa nu mai poarta denumirea de gras. Ati incercat fyrformsyrup, ce parere aveti. Aaa si puteti comanda online Fyt Form syrup la pretul de 165 lei cutia de pe site-ul www.fytformsyrup.ro




43 comentarii:

Anonim spunea...

am slabit 5 kg cu fitform si am vazut ca au redus pretul asa ca o sa mai cumpar o sticla de sirop. trebuie sa ne pregatim pentru plaja!!!!!!!!!

Anonim spunea...

si cat costa acum?se gaseste in farmacii?:-s

carmen spunea...

am vrut sa il cumpar din farmacie dar nu se gaseste asa ca l-am comandat de pe siteul lor.
am vazut ca acum costa 120 lei plus transport
maine imi vine comanda, sunt foarte nerabdatoare sa il incep.

Anonim spunea...

120 pe siteul lor

Anonim spunea...

SIROPUL ASTA ESTE O MARE PROSTIE!!!NICI MACAR UN GRAM!!!!!!!!!!!!!!11

Anonim spunea...

cum va descurcati cu fyt form syrup?pt mine ca sunt la prima cura e ok.

Anonim spunea...

eu m-am inteles bine cu fyt form.ideea mi-a venit sa iau si eu cand un prieten a dat rapid burta jos.am crezut ca-s minciuni dar am dat si eu burta jos ca aia ma interesa.

Anonim spunea...

da ai dreptate si eu m-am inteles perfectcu fyt form sunt naturale nu sunt daunataoare si pana la urma slabesti cat vrei.cand nu mai vrei le opresti

Anonim spunea...

eu sunt la a 2 sticluta fyt form si am dat jos pana acum 6.5 kg .am renuntat la dulciuri paine bineinteles prajeli si tot ce mi-ar face organismul sa puna kg inapoi :) succes fetelor

Anonim spunea...

am 15-16 kg de dat.momentan cu 3 sticlute am 11 kg in minus

Anonim spunea...

buna. dupa prima saptamana eu am slabit 2kg

Anonim spunea...

am inceput si eu aceast sirop fitform de 6 zile si vreau sa va spun ca ma simt minunat de bine...fara balonari si alte cele, doar o stare accentuata de sete...nu am curajul sa ma urc inca pe cantar dar ma simt mai usoara si mult mai bine..multa bafta

Anonim spunea...

dupa o foarte lunga perioada de regimuri nenumarate, am ajuns la concluzia ca nu mor daca incerc niste produse de astea de slabit.am inceput de azi fit form syrup si nu mi-a dat vreo stare neasteptata.totusi vad ca beau apa, dupa care eu nu prea ma omor asa :)

Anonim spunea...

pt mine a fost de ajutor acest sirop

Anonim spunea...

buna dimineata.am slabit cu fyt form intr-o luna de zile 7.5 kg

Anonim spunea...

mama mea este grasa,are probleme cu inima si trebuie neaparat sa slabeasca
asa ca a inceput sa ia siropul fitform de o saptamana. a slabit 3kg.

Anonim spunea...

buna ziua. as dori sa scriu in atentia persoanei care se ocupa de site. am urmarit comentariile despre acest produs, sincera sa fiu acuma mi l-am achizitionat si eu. citind multe comentarii am dat peste unul care mi-a cam sarit in ochi

""dupa o foarte lunga perioada de regimuri nenumarate, am ajuns la concluzia ca nu mor daca incerc niste produse de astea de slabit.am inceput de azi fit form syrup si nu mi-a dat vreo stare neasteptata.totusi vad ca beau apa, dupa care eu nu prea ma omor asa "
problema este ca acest comentariu apare pe mai multe site-uri sub nume de utilizatori diferiti. am impresia ca este o reclama mascata si ca cineva de la firma intra pe site-uri si isi fac reclama. oare se poate face ceva?

Anonim spunea...

fetelor eu am inceput sa folosesc siropul fit form de o saptamana si am vazut pe pielea mea ca ma simt mai energica si intradevar simt nevoia sa beau mai multa apa.

Anonim spunea...

buna tuturor. de curand am cumparat si eu fytform si am inceput sa urmaresc evolutia voastra pe durata tratamentului. pot sa va spun ca sunt curioasa voi ce ati mancat, ati facut miscare si de cate kg a-ti scapat?

Ionelia spunea...

Este foarte bun fyt form,nu mai sunt balonata si am si slabit 5kg cu prima sticla care mi-a ajuns 20 de zile.Vreau sa spun ca nu am tinut nici dieta,dar am mancat cat de cat fara grasimi,fara dulciuri....

adina spunea...

eu am consumat fitform si a functionat.nu m-am mai ingrasat dupa ce am terminat cura.si mama a slabit 9 kg tot cu siropul fit.eu am slabit doar 6.3 kg.mult succes

Anonim spunea...

Se face a doua saptamana de cand urmez siropul fyt.. Vreau sa spun ca am dat jos 4 kg, desi scopul meu este de 9 kg ... Sper sa am rezultatul dorit pana de ziua mea...

Anonim spunea...

eu am slabit 13kg de la craciun pana acum,am luat siropu fitform inainte de masa 10 min de sport pe zi si mancare normala…ciorbe…gatita in casa… 100% din gradina proprie. acum depinde de fiecare!

Anonim spunea...

Buna ziua fetelor care folositi fytformu , vreau sa va spun ca e suuuppeeerrr!Am slabit in 12 zile 3.3 kg , si ma simt foarte bine, deci e ok, abia astept sa va mai dau vesti bune .Va pup!!

Anonim spunea...

nu stiu ce sa mai cred despre acest sirop

Anonim spunea...

am citit toate comentariile de pe mai toate forumurile si am vazut ca 95% din persoane au slabit cu el ,m-am hotarat sa-l cumpar si sunt la a 2-a zi de administrare.As vrea sa va spun simptomele pe care le am eu dupa el: noaptea adorm mai greu,sete mi-a fost in prima zi ,azi deloc si lucru ciudat am pofta de mancare f mare ! cred ca efectul va fi de ingrasare nu de slabire din cate vad pt ca mereu imi vine sa mananc...va tin la curent cu rezultatele...eu lucru e cert Lmerg mai des la toaleta

Anonim spunea...

prin ce mecanism actioneaza fyt form ca daca se bea apa multa inseamna ca deshidrateaza adica se pierd Kg-mele prin pierderea apei .Nu este bine asta.Dar nu stiu sa spun eu despre medicament, ar trebui sa se spuna si mecanismul prin care se pierde greutatea ,actiunea acestui produs.Grasimea nu este prea grea la cantar ca sa scazi atat de repede si atat de mult decat daca elimini apa din organism.Grasimea nu "se topeste"asa de repede decat in timp mai indelungat .Scrieti despre cum actioneaza produsul ,sa nu se trezeasca omul cu cine stie ce boala luand acest produs.De altfel este rau de cine il ia nu de cine il pune pe "piata" fara nume,fara firma,fara studii ,etc ca si la colt de strada unde vinde una niste lapte si toti se bulucesc sa cumpere si nici nu stiu de pe unde o proveni si ce o contine "lichidul"alb pe care il cumpara .

Anonim spunea...

eu sunt la a 3 zi si exact asa am patit si eu :( prima zi am avut sete a doua deloc si ciudat este ca am pofta de mancare :(( e ciudat chiar ma bazez pe acest produs pentru ca am citit numai lucruri bune despre el.

andreutza spunea...

Am folosit timp de aproximativ 2 luni siropul fitform si am facut greseala sa nu ma cantaresc din prima zi, din acest motiv nu stiu sigur in kg cat am slabit. Un lucru este sigur, de slabit am slabit cu siguranta pentru ca se vede la haine.

Anonim spunea...

cit costa acum

Anonim spunea...

am cumparat fyt form de o saptamana si nu am nici un rezultat,doar senzatia de sete, sa vedem ce se mai intampla, doar ca am mare nevoie sa slabesc macar 5 kg, va tin la curent

Aurora Preda spunea...

Trebuie sa scap de cinci kilograme cat mai repede posibil! De sala nu am timp, asadar m-am gandit la un ajutor. De 2 saptamani iau fytform si nu mai mananc dupa ora 7 seara, sincer pe mine m-a ajutat sa scap de senzatia "foamei de lup".

Anonim spunea...

Buna seara!
Eu am slabit cu fytform 8kg.Ma simt alt om,acum tot ce-mi doresc este sa ma mentin .succes si voua.

Anonim spunea...

Ce efect are fytform
Ce ati simtit in timpul acestui tratament ???????
Cum a functionat pe corpurile voastre ?

Anonim spunea...

Buna...urmaresc comentariile voastre si imi fac sperante,am incercat foarte multe diete dar fara nici un rezultat.Va rog ar putea cineva sa imi raspunda ...asi dori sa comand si eu siropul dar nu stiu daca si in strainatate(germania) se poate livra..?astept raspuns Multumesc

Felicia spunea...

Sunt fff incantata ca in 6 saptamani cat am luat fitform am slabit 7.8 kg. In sfarsit pot sa port haine care pana de curand nici nu mai intrau in discutie. Acum ma simt mai increzatore.

Anonim spunea...

azi e prima mea zi cu fitform.
As vrea sa va intreb, cele care a-ti slabit cu el, il luat inainte de masa sau dupa masa?

Anonim spunea...

Buna ziua. Maine este o saptamana de cand consum acest sirop, tin dieta cu legume si foarte putina paine, nu mananc seara, beau 2 cafele mici pe zi, iau siropul dimineata si seara, nu dulciuri, beau 3 litri de apa fortat pe zi...merg des la urinat....si nici un kg in minus. Sunt extrem de dezamagita. Am cumparat acest sirop cu foarte mare greutate renuntand la alte cheltuieli. Va rog spuneti.mi ce se intampla? De ce nu se vede nimic...Varsta 29, h= 167, greutate 79. Am un copil de 1 an si 5 luni iar dupa nastere am pus in plus 15 kg. Va rog ajutati.ma.

Anonim spunea...

Bună ziua tuturor!!! Sunt nouă aici. Precizez că, din cauza unui tratament mai vechi pentru combaterea TBC m-am ales ales cu 25 kg în plus. La această neplăcere se adaugă, retenţia de apă, mesele inexistente din lipsă de timp, activitate sedentară. Cu cca.4 ani în urmă, am devenit cobaiul tuturor capsulelor, licorilor de slăbit.
Cu 2 ani în urmă, am luat faimoasa capsulă de slăbit chinezească(2 cutii). Singura reacţie pozitivă: mi-a fost reprimată pofta de mâncare şi am slăbit câţiva cm, nu kilograme.
Reacţiile adverse, au fost multiple: aritmie, tensiune arterială, blocajul vorbirii, transpiraţie abundentă, ameţeli.
În prezent sunt la a doua sticluţă de fytform, nu am avut reacţii adverse, din a doua zi de administrare s-au resimţit efectele pozitive cu privire la slăbirea în cm şi kg. După prima sticluţă am scăpat de 6 kg.
Citind părerile anterioare ale utilizatorilor, m-am regăsit şi eu printre aceia care spun că fytform înteţeşte pofta de mâncare.
Un alt amănunt pozitiv pe care l-am remarcat la fytform ete că poţi mânca de câte ori ţi-e foame fără să te îngraşi.
Bineînţeles că petru menţinere, evit prăjelile, grăsimile, preparatele de fast food, dulciuri şi masa după ora 18. Sincer nu reuşesc mereu....Salutări tuturor!!!!!

Anonim spunea...

este chiar atat de eficient acest sirop?

Anonim spunea...

as vrea sa il incerc si eu....unde il pot gasi?

Anonim spunea...

De unde se poate comanda?...pe net am gasit doar tablete

Anonim spunea...

azi am comandat si eu sper sa aiba efect ...revin cu noutati

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google