Irina antonie cura de slabire





Irina Antonie, actriţa din telenovela "Iubire şi onoare" de la Acasă TV are propria cura de slabire. Daca va intrebati ce inseamna Irina Antonie cura de slabire cititi:
"Nu am avut mari probleme ca sa imi mentin silueta si sa nu recurg la o cura de slabire drastica. Pentru rolul din "Iubire şi onoare" mi-am dorit să slăbesc panicată fiind de anumite secvenţe mai sexy, mai ales că televizorul îngraşă cam cu 5 kg. În prezent, am 42 kg şi 1,67 m...doar 42 kg:O. Am reuşit să slăbesc mâncând ananas proaspăt înainte de fiecare masă. Îl recomand, este natural şi foarte eficient în arderea grăsimilor, plus un bun detoxifiant", a precizat vedeta pentru site-ul protvmagazin.ro.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google