Ioana.acasatv.ro Ioana Moldovan blog





Sufletul emisiunii Povestiri adevarate, Ioana Maria Moldovan are blog oficial. Aceste este Ioana.acasatv.ro. Povestirile adevarate se muta online pe ioana.acasatv.ro

Sincer, nu stiu ce mi-au harazit ursitoarele, dar stiu sigur ca mama ma vedea profesoara, iar tata si bunicii medic. Spre deosbire de familie, eu, nativul Leu, aveam alte teluri, visam sa fiu ca “tanti de la televizor”. Asa ca, de fiecare data cand ramaneam singura acasa, ma imbracam cu sacourile mamei, ma rujam si ma asezam in fata oglinzii pentru a vorbi la televizor.




19 comentarii:

Anonim spunea...

la multi ani ioana.si ma bucur foarte mult ca esti sanatoasa

Anonim spunea...

,LA MULTI ANI,IOANA ,te iubim si te admiram mult,iti dorim multa sanatate in Noul An,bucurii,fericire si multe binecuvantari.
Cu drag fam.Morariu de langa Sighisoara.

Anonim spunea...

la multi ani ioana, sa fi sanatoasa in noul an care tocmai a inceput, noi cei din mijlocul transilvaniei te iubim si te stimam mult,succes si pe plan profesional

Anonim spunea...

IOANA PAREREA MEA SI A MULTOR ALTE PERSOANE ESTE CA TE IMBRACI FOARTE URAT LA EMISIUNE.IMI PARE RAU PT TINE PT CA ESTI FRUMOASA

Anonim spunea...

esti super tare.serios...robert

Anonim spunea...

esti cea mai tare prezentatoare tv shi te admir mult.shi iti doresc sa iti sarbatoresti centenarul alaturi de ACASATV

Anonim spunea...

esti super tine-o tot asa. te admir si sper sa pot sa ajung ca tine. esti un model de urmat.sper ca si alti oameni sa gandeasca la fel. chiar esti un model de urmai . cu drag nicoleta.multi pupici din partea mea.

Anonim spunea...

Ioana cati ani ai ? Esti maritata ? La multi ani si tot ce-ti doresti tu in acest an 2011. Un fan Nicusor

Anonim spunea...

ioana esti super imi place de tine emisiunea e super

Anonim spunea...

:x te iubesc mult:X

Anonim spunea...

iana ai o emisiune extraordinara.mult succes in continuare

Anonim spunea...

esti o fata extraordinara.bravo,esti puternica si mergi inainte oricate probleme ai avea.sa fi fericita si sa te bucuri de viata si nu uita ca dumnezeu te iubeste.

Anonim spunea...

ce frumoasa esti imi place cum te imbraci eu sunt badea vanessa si te vad la televizor in fiecare zi si daca te intalnesti cu madalina draghici spunei ca e foarte frumoasa si miar place sa imi dea un autograf dar vreau si de la tine .Dar mai vreau unul si de la radu valcan, cabral, diana dumitrescu, andrea patrascu, cristina ciobanescu

Anonim spunea...

buna ioana sant o admiratoare de a ta,esti foarte frumoasa,inteligenta si miloasa de unde stiu este ca am fost intr-o emisiune de a ta de la povestiri adevarate in anul 2008 ,te iubim cu toata familia cu mult drag de la maria.

Anonim spunea...

buna ioana sunt o admiratoare de a ta,esti o persoana super de treaba,inteligenta si miloasa.imi doresc din tot sufletu sa pot sta si eu de vorba cu tine am atitea sa iti povestesc sa ma asculte si pe mine cineva,imi doresc din tot sufletul sa pot sta de vorba cu tine,imi doresc si eu sa am o prietena asa ca tine cu un suflet de aur,te rog nu uita de mine mihaela.te iubesc foarte mult nu uita de mine te rog din suflet 17.MARTIE 2011,10:47

Anonim spunea...

buna ioana esti super tare.ce i se poate intampla unui om care isi tine mama nemancata ca sa moara?as vrea sa-mi raspunzi daca se poate.eu cred ca nimeni nu merita asa ceva dar nu o poate ajuta nimeni

MIHAELA spunea...

DRAGA IOANA SUNT MULTE EMISIUNI LA CARE AM PLANS DE BUCURIE CA VIETILE UNOR COPII AU FOST SALVATE CU AJUTORUL TAU ACUM DIN PACATE SOARTA M-A LOVIT UNDE MA DOARE MAI TARE COPILASUL MEU CEL MIC A FOST DIAGNOSTICAT CU AUTISM NU STIU UNDE SA CER AJUTOR DE ACEEA SPER CA NU VEI OCOLI MESAJUL ME SUNT DISPERATA.TI+AM SCRIS ANONIM CA MA GRABEAM SA NU MAI

MIHAELA spunea...

draga ioana imi cer scuze dar mi-a luat ceva sa vad cum iti pot trimite mesajul te rog din sufletul meu de mama disperata ajuta-ma macar cu un sfat sunt disperata singura noastra sansa de recuperare imi este inaccesibila mie si oricarui om de rand TERAPIA ABA mii de multumiri sanatate si tine-o tot asa

Anonim spunea...

buna ioana sunt talalau iuliana am trimis foarte multe mesaje de ajutor la povestiri adevarate pe blog. sant antr-o situatie disperata te rog din suflet cauta pe cineva care doreste sa ne ajute. parintii mei sunt decedati am ramas cu 2 frati mai mici an grija am si 2 copii nu avem o casa stabila a noastra ne descurcam cumplit de greu si parca nu era destul sotul meu ma parasit singurul care aducea bani an casa. te implor am nevoie urgent de ajutor casa nu avem cu bani ne descurcam foarte greu cui sa ai cer ajutor parintii mei sunt decedati bunici nu am nu am pe nimeni sant singura pe lumea asta va implor ajutatima sa gasim un sprijin cineva care doreste sa ne ajute cu o casuta si alimente rechizite la copilasi cu orice va implor sant disperata nu stiu ce sa le mai zic copilasilor mereu ma antreaba cand ne mutam odata an casuta noastra de unde sa nu fim dati afara ce sa le raspund ca plang an fiecare zii de durere ca nu am nici o putere. va rog ajutatima sa pot sta linistita cu fratiorii si copii mei sa le pot oferii un trai decent. contactatima la id-ul de mes yuly_scumpyka02.oricine ne poate ajuta va implor va implor

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google