Esmeralda.ro clarvazatoare experta in tarot face previziuni gratuite





Esmeralda, o clarvazatoare de care nu am auzit niciodata si-a facut publicitate pe click.ro la site-ul sau esmeralda.ro. Nu, nu e vorba de telenovela de pe AcasaTV, e o clarvazatoare ca celelalte clarvazatoare sugatoare de bani din Romania numai ca aceasta e mai smechera, are site esmeralda.ro. Cand sa intru pe esmeralda.ro, aceasta cica face o clarviziune gratuita numai celor nascuti inainte de 1970. E doar o chestie de marketing, nu vad oameni trecuti de 40 de ani sa se duca la clarvazatoare. Previziuni gratuite cu o experta in tarot, aveti incredere in clarvazatoare?




38 comentarii:

Anonim spunea...

D-AM ESMERALDA IMI DA INCREDERE LA CEA CE SPUNE

florin spunea...

minciuni

Anonim spunea...

d-am Esmeralda imi da incredere

Anonim spunea...

este atata lume saraca si vai de viata lor....nu am auzit pe nimeni ca a apelat la d-na Esmeralda ,si acum o duce bine .....Ar putea sa-mi raspunda cineva..?candva si eu am crezut ...dar m-am anselat ...bani munciti cu sudoare si aruncati ... PACAT!!!!!!!!!!! D-NA Esmeralda ...

Anonim spunea...

In primul rand orice om isi doreste sanatate pentru sine si intreaga familie, acest aspect este pe primul loc in lista dorintelor mele.
Va multumesc.

Anonim spunea...

minciunele si iar minciuni

Anonim spunea...

nu cred in previziuni ,insa este foarte adevarat ce mi-a spus despre mine.

Anonim spunea...

ceea ce face esmeralda e o scamatorie foarte bine pusa la punct si mai ales legala..numai ca oameni ahitiati dupa bani nu isi dau seama ca sunt pe cale sa fie tepuiti..fratilor desteptarea..eu am 18 ani..acum cativa ani si mama a primit scrisori de la esmeralda si pe parcurs ce se marea "sansa" de castig spunea ca trebuie sa trimita nu stiu ce talismane si inele pentru noroc,iar mama trebuia sa plateasca o suma prostesc de mare pt ele..in concluzie:totul e prea frumos sa fie adevarat

Anonim spunea...

si eu am primit numeroase scrisori de la aceasta duduie si nu m=a convins deloc pt. asteapta sa ii dai bani; eu i-am explicat ca intii sa cistig si apoi am de unde sa platesc dracoveniile care vrea ea sa mi le trimita.ori e EVA,ori Daryl sau esmeralda?ha,ha,ha.M-a amuzat cind azi am primit preziceri cu nu stiu ce cataroi ,la fel cu o prietena;foarte penibil;mai bine ascunde-te madam esmeralda sau cine ai fi tu care vrei sa prostesti oamenii ;SA_TI FIE RUSINE

Anonim spunea...

Si mie tot imi trimite mesaje, nu cred in ele, a fost cineva care a apelat la dansa, si e asa cum spune? un raspuns as dori,sa primesti bani asa cum iti zice nu cred, dar fiecare cum gandeste, va multumesc!

Anonim spunea...

o excroaca,si nesimtita,nici un cuvint nui adevarat

Anonim spunea...

alt fraerit am pierdut cel putin 300 lei noi cu excrocerita esmeranda care si acum imi trim ite scrisori cu previziuni 2012 sunt satul vad ca legea nu face nimic ajutor cer de la dumnezau sa o pedepseasca cum m erita cluj

Anonim spunea...

este o sarratana care este in m ina cu guvernul actual sistie ca nimeni nu ii poate face nimic

Anonim spunea...

previziunile sunt cele pe care le iei tu personal si muncesti pentru indeplinirea lor, nimeni nu poate gandi cu creerul tau !! !

Anonim spunea...

este o mare inselatorie minte foarte frumos

Anonim spunea...

Prezentandu-va datele personale, numele,data nasteri si aspectul fizic, vi se va face o interpretare generala, prin intermediul cartilor de Tarot va voi dezvalui ceea ce va rezerva astrele, destinul asupra prezentului, trecutului si viitorului ALINA singura tamaduitoare si clarvazatoare cu puteri binefacatoare, acceptata de biserica, fiind catalogata drept cea mai puternica Tamaduitoare,va poate ajuta sa treceti peste problemele de dragoste, sanatate,familiare ,financiare Aveti acum o sansa unica pentru a va rezolva problemele si obstacolele cu care va confruntati.TEL:0727867980

Anonim spunea...

panarama de esmeralda, daca mai trimiti un mail pe adresa prietenului meu , iti jur ca eu iti fac farmece sa inebunesti urato

Anonim spunea...

buna ziua. eu sunt rosca cristian si nu inteleg de ce nu-imi mai scrieti sau nu vreti sa lucrati la cazutl meu?? cred ca asa este asta e . mia parut bine ca vam cunoscut si ca ma-ti ajutat sa trec peste unele clipe grele dar acum cand iar am nevoie de dvs. nu mai vreti sa-mi scrietidar asta este. va urez numai bine si tote cele bune. al dvs. cristian

Anonim spunea...

mai oameni buni,sunteti oameni in toata firea,cum sa credeti in asa ceva,e imposibil ca o persoana sa faca ca tu sa castigi la loto,sau sa te faci bine cand esti bolnav sau cand esti singur sa ti gasesti persoana vietii tale......ma mir cum de le permita legea asa ceva,sunt oameni care au in casa 70ron toti bani si le da astora pe talismane sau ce mint astia ca ne tr.vai de noi,suntem si creduli si prosti sincer

Anonim spunea...

eu ma numesca miron eonica si as vrea sa stiu cemi rezerva vietoru

Anonim spunea...

cum spunea iisus numai credinta ne poate indrepta catre calea cea buna ,tarotul ,cafeaua,bobii sunt practici interzise de biserica nu avem voie sa apelam la asa ceva ,nimeni nu poate sti cand moare un om sau cand se casatoreste nimeni nu stie cand va fi sfarsitul lumii sau daca va fi iisus spunea :doar tatal ceresc stie ,nimeni nu stie cine a creat universul si nimeni nu stie ce se intampla dupa moarte daca exista o viata de apoi popa spune:vom ajunge acolo si vom sti atunci ,clarvazatorii vad anumite imagini evenimente care s-au petrecut in viata unui om clarviziunea e o intuitie dar in 80%din cazuri clarviziunea celor care o au le poate juca feste eu unu nu vreau sa stiu nimic despre viitor nu vreau nimic ,gasiti raspunsul in sinea voastra nu vedeti ce tarife au ?1.99 euro pe minut pai daca vb o ora ma costa 120 euro 500 ron asa pe sestache oai ia ganditi-va daca suna 50 persoane pe zi cati bani intra in contul smecherilor aaaaaaaa?sunati si apoi uitati-va in portofele iisus a cerut ceva in schimb cuiva?eu daca aveam puteri miraculoase nu ceream nimanui nimic ,mare adevarar spui anonim fiule o baba care descanta poate sa-ti faca sa ai noroc in dragoste in cariera dar sunt extrem de rar de gasit sunt prea multe impostoare ,eu nu am nimic cu nimeni astrologi medici preori vrajitori fiecare isi castiga painea cum poate si nu suntem obligati sa apelam la ei dar sti ca e o vb daca tu nu sti ce sa faci cu banii tai stiu eu ce sa fac cu ei ,cine vrea talismane cruci sfintite icoane candele faceti comanda la manastire sunt mai ieftine mie imi plac cruciulitele

Anonim spunea...

sunt oameni care au capacitati paranormale de aceea exista si parapsihologi care studiaza astfel de fenomene ciudate dar la fel e peste tot padure fara uscaturi nu exista

Anonim spunea...

si mie mia trimis si nu am incredere ca doar Dumnezeu iti da ajutor si tot lui tr sai multumim nu asfel de oameni .am apelat la cineva acum mult timp si a primit suma de bani de la mine si nu a mai raspuns la telefon asa cereti ajutor de la Dumnezeu si veti primi si nu uitati sai multmiti

Anonim spunea...

dar va intreb cineva care a apelat la o clarvazatoare si ia intors iubitul inapoi vreau sa stiu si eu...abia atunci vom sti ca nu e nimic fals...id meu lore_marian...vreau raspuns urgent..multumescs

Anonim spunea...

ma numesc RAMONA TATARU AS DORI SA STIU SI EU CE IMI REZERVA VIITORUL VA MULTUMESC

Anonim spunea...

buna ce as putea spune pentru mine

Anonim spunea...

buna seara tuturor ,oameni buni oamenii care au capacitatea asta paranormala din nastere ajuta cu ea din placere nu o transforma intr-o afacere sa ceara sute de euro pe ea eu am puterea de a vedea viitoru de a visa ce urmeaza sa se intample ,pot sa comunic cu entitati dar repet asta nu am exersat-o m-am nascut cu ea si deabia la 5 ani am realizat-o ,am ajutat multi prieteni cu drag fara vreo pretentie de ce as cere bani?ptr ce ?ptr ca i-as spune cuiva 3 vorbe care il bucura ,o fac ca daca Dumnezeu mi-a dat-o si am fost norocoasa ajut cu placere persoanele care le simt bune la suflet ,nu sunt vrajitoare si nici nu am cabinet :)sau salon sau nr de contact sunt o simpla fata dar am vrut sa va dau un sfat ca un om care vrea sa ajute nu o face pe bani si cel care o face pe bani e clar sarlatan!!!!

Anonim spunea...

oameni buni treziti-va, nu mai credeti in excrocii astia, daca ei ghicesc numerele la loto dece nu joaca ei sa castige bani si va prostesc pe voi?

Anonim spunea...

Bun. Sa va spun si parerea mea... Ca tocmai ce-am primit un mail de la cucoana asta si l-am citit chiar foarte atent. De ce? Pentru ca eu nu exclud faptul ca anumiti oameni chiar au puterea de as controla creierul si accesa chestii pe care noi nu putem. Insa, ce sunt perfect convinsa este ca cucoana asta nu se afla printre ei. Daca vreti neaparat sa aflati un secret, vi-l recomand eu gratis. Ganditi pozitiv! Credeti in voi ca persoane, luptati si niciodata nu ganditi negativ si la ce nu va doriti! Ganditi-va ca sunteti cea mai buna versiune a voastra si fiti consecventi! Fiti recunoscatori pentru ceea ce aveti deja si doriti cu toata puterea si cu deplina incredere si veti obtine tot ce va doriti, chiar daca nu intr-un timp atat de scurt! Trebuie si rabdare! Va recomand sa vedeti filmul Secretul si o sa intelegeti! Il gasiti gratis pe youtube si este si subtitrat. V-as pune link-ul aici, dar nu stiu daca am voie!

Anonim spunea...

tata cu aprox. 18 ani de yoga in spate, nenorocit in viata de catre el, probleme cu sanatatea mintala de catre el, `buba` pe strada actuala, si `buba` pe bulevardul in care am locuit, un barbat -deosebit- de periculos, il cheama STANCU MARIAN! -principala arma a lui- STIGMATA! (nu imi da voie la normalitate), si din nastere, sunt `incapabil` de autoaparare iar eu, AM AFLAT ASTA,, de la spitalul mental, spitalul obregia (spitalul 9!) AJUTOR!

Anonim spunea...

sarut mana. sunt ortodox, dar sunt suparat pe biserica, din pricina mieilor taiati de invierea Lui, si purcelusilor de nasterea Lui. credinta mea, (si chemarea mea), se indreapta din ce in ce mai mult catre yoga, catre Tibet! vedeti acest film, caci este un horror DAMN! http://www.youtube.com/watch?v=FAvoROlfWKw (rest, are fucket-up!) exista un cantec de pe coloana lui sonora, `it can`t rain all the time, il gasiti pe youtube. sunt momente cand... am impresia ca `timpul nu conclude` imi doresc din tot sufletul sa `capat` o putere paranormala, daca nu prin dar, atunci macar prin practica. cu coada ochiului, dupa ce am cunoscut si stiu foarte bine serialul si filmul TWIN PEAKS, aflat de la acest tatal meu -un deosebit de periculos-, probabil fara sa-si dea seama, eu , in secret, (dar as vrea sa procedez -corect- aceasta experienta), rostesc in gand, (imi place in engleza) FIRE! WALK WITH ME!

Anonim spunea...

sarut-mana d.na! vreau sa va marturisesc, faptul ca atunci cand voi inchide ochii, voi fi judecat de catre Prea Inaltul Judecator de apoi, o sa am nevoie de... o luuunga perioada de .......... NEANT. innainte de `a ma trezi`, si ca entitate, sa-mi duc existenta catre lumile astrale, catre alte lumi. corectie: `out of the silent planet, WITH YOU! jeja un pact de a `plati un pret dur` pentru a-mi incheia socotelile cu `planeta tacuta-terra` (nu puteam-evident- trai ASA, toata viata!), a fost facut. http://www.youtube.com/watch?v=oerL85jzZ6Q uneori am impresia ca timpul nu conclude, iar melodia aceasta a aparut in anii `80! iar ei, ne supravegheaza de la capatul galaxiei AZI! http://www.youtube.com/watch?v=9jK-NcRmVcw si ar mai fi `ceva`, si cu asta inchei, va multumesc. nu am intelesss niciodata tehnologia pamanteana, de cand m-am nassscut.

Anonim spunea...

sarut-mana d-na, vreau sa va cer sa va ocupati -IN TOTALITATE- de mine, pentru ca `am auzit in stanga si dreapta, despre BLESTEM ASUPRA MEA!!!! (spus cu pasiune!)
va multumesc.

Anonim spunea...

sarut-mana d-na.
CORECTIE: trebuia sa se intample -asa- cel putin, macar cu viatza mea!
http://www.youtube.com/watch?v=cRBPVYxljYI

Anonim spunea...

De unde esti? As vrea sa te intalnesc. Sunt fata sa nu crezi ca-ti dau intalnire

Anonim spunea...

Bravo. Ca bine zici. Intrbarea asta mi-am pus-o si eu. Daca ar ghici numerele la loto si ar avea bani noi cui i-am mai da banii?

Anonim spunea...

Buna , sunt Santea Mariana cu cativa ani urma am corespondat si tot ceea ce miati prezis sa adeverit !
Mi-am gasit copilul pierdut !

Anonim spunea...

Va merge o relatie intre doi sagetatori care au aceiasi gripa de sange aceleasi gandiri

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google