Slim-patch.ro si slim patch pareri





Anumite firme profita de pe urma persoanelor care vor sa slabeasca in special femei si scot cate un produs minunte in fiecare zi. Nu vreau sa judec pe nimeni care scoate cate un produs slim dar prea mult bate la ochi comentariile pe care le-am primit la fiecare produs de slabit. Astfel parerile la oricare produs slim erau impotriva acestor metode de slabit. Teste de dragoste.net va recomanda sa slabiti facand multe exercitii si avand un stil de viata sanatos caracterizat de mancaruri sanatoase si regulate. Astazi am dat de slim-patch.ro cica un plasture care e foarte concentrat si va ajuta sa slabiti multe kilograme.
Va invit sa transformam acest post intr-un slim-patch forum si sa va spuneti parerile despre acest plasture Slimpatch. Produsul se poate comanda de pe www.slim-patch.ro la pretul de 79 lei daca vreti sa slabiti 5 kg si 300 lei daca vreti sa slabiti pana la 25 kg.




8 comentarii:

Anonim spunea...

Slim-patch merge si pentru barbati?dak nu zic ca e un kkt=))

Anonim spunea...

si daca ar merge tot un kkt e :))

Anonim spunea...

nu vi se pare ca se contrazic? in reclama spun ca 1 kg.pierdut te costa 10 lei si atunci de ce cura pt.3 kg.costa 59,9 lei plus taxele postale?

Anonim spunea...

Am urmarit intamplator dezbaterea de la Ora de stiri, care m-a incitat sa caut pe google referinte stiintifice despre aceste produse. Unul din produsele de slabit disponibile este plasturele SlimPatch, descoperit de Dr. Sven Torjesson si recomandat de Dr. McNorton, de la National Research Centre UK. Acesti doi doctori nu exista, la fel ca si centrul sus-mentionat. Inutil sa precizez ca o cautare pe Google Academic nu a dat niciun rezultat, deci daca in lume exista doua persoane cu aceste nume, chiar si medici, nu au publicat vreun rand in vreo revista stiintifica.

Anonim spunea...

Stimate anonim ^^ tin sa te anunt ca cei doi doctori exista , am facut cautari amanuntite. cat despre plasture nu stiu ce sa spun.

Anonim spunea...

nu este bun de nimic,sincer va spun,n-am slabit nici macar un gram,imi pare rau ca am dat 150 lei pe nimic.mai bine ii dadeam la un copil sarac

Anonim spunea...

sincer l-am incercat dar nu functioneaza. cum m-am putut doar gandi ca de la un abtibild slabesti!?

Anonim spunea...

eu abia am inceput sa le folosesc...am luat varianta de 6 ca atat vrea sa slabesc, vreo 3 kg...va spun peste o saptamana ce s-a intamplat :P dar nu cred sa fie mare lucru

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google