Tratament pentru femei si barbati cu tenul gras si acneic





Atat barbatii cat si femeile se confrunta cu acneea si de obicei aceasta se manifesta la persoanele cu tenul gras. Cosurile de pe fata, gat, spate sau umeri sunt specifice acneei. Acneea este mai frecventa la baieti decat la fete. Culoarea inchisa a unui punct negru nu se datoreaza murdariei, ci efectului oxigenului asupra dopului blocat in glanda sebacee. Pentru evitarea cicatricelor este bine sa nu rupeti si nu stoarceti cosurile. Spalati-va bine pe maini inainte de a va curta fata cu un tampon muiat in ceaiuri sau uleiuri esentiale. Cauza profunda a acneei este hipersensibilitatea la nivelul normal al hormonului testosteron. Aceasta hipersensibilitate determina producerea unei cantitati anormal de mari de sebum, substanta grasa secretata de glandele sebacee si care protejeaza pielea. In acelasi timp, o reactie anormala in interiorul canalelor glandelor sebacee face ca celulele care le captusesc sa devina prea lipicioase.
In loc sa fie eliminate dupa ce mor, aceste celule se aduna si infunda canalul seboreic. Sebumul acumulat se intareste formand un cap negru sau alb, iar bacteriile prezente pe suprafata pielii se pot multiplica cu usurinta, producand pustula rosie si umflata, tipica pentru acnee.
Pe langa alimentatie avem nevoie si de un tratament pentru a scapa de acnee iar dupa acest tratament trebuie sa avem un ritual de ingrijire si mentinere a pielii curate. Pentru ca in urma cu ceva timp am avut acnee, cu toate ca am scapat de ea, din cauza stresului, mediului inconjurator in care traim si din cauza alimentelor care se gasesc in magazine, e imposibil sa avem o piele perfecta, asa ca din cand in cand mai apare cate un mic cos. Tocmai de aceea folosesc produse speciale pentru tenul gras/acneic. Pentru ca stocul mi se epuizeaza, am cautat ceva nou pentru tipul meu de piele, asa ca am gasit un tratament atat pentru barbati cat si pentru femei pentru tenul gras/acneic. Acest tratament contine 5 produse:
- spuma demachianta delicata His&Hers
- lotiune tonica purifianta His&Hers
- masca de fata purifianta
- antiseptic natural cu ioni de argint
- crema de fata matifianta His&Hers.
Produsele His&Hers curata pielea in profunzime, o purifica si ajuta ca acneea sa se vindece treptat. Ei promit ca acest tratament aplicat corect si cu rabdare, va da rezultate vizibile. Ce imi place mie la acest tratament este ca se poate folosi si in cuplu. Acest tratament il puteti face cadou iubitului/iubitei voastre si pe langa asta puteti beneficia si voi de un mic rasfat impreuna cu ei. Pe mine m-a convins, l-am comandat si abia astept sa vina comanda. Nu mi se pare scump atata timp cat, acest tratament contine 5 produse. Calculand produsele mele la un loc  pentru ritualul meu de ingrijire chiar a intrecut cu putin acest pret. Acest tratament il puteti achizitiona de pe site-ul https://www.capranera.com/oferte-speciale/tratament-unisex-pentru-piele-tanara-ten-gras/acneic. Aceste 5 produse nu costa mai mult de 270 lei.
Voi ati incercat acest tratament? Ati avut rezultate?




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google