Poezii de primavara scurte compuse de copii





Indiferent de varsta, imaginatia noastra nu are limite, si intotdeauna ne duce pe taramuri unde in realitate nici nu vom ajunge. Visand, ne pastram vie speranta, in sufletele noastre pentru a ne indeplini macar ce e cu putinta. Ce nu e cu putinta se indeplineste prin poezie si prin orice gand asternut pe-o hartie. Iata cateva poezii frumoase compuse de copii:

 Primavara
Vine dulcea primavara
Presarand din poala ei
Flori, verdeata-n toata tara
Si miros de ghiocei.

Printre ramuri inflorite
Canta pasarele mici,
Copilasii zburda veseli
Primavara-ntampinand.

Se trezeste tot la viata
Primaverii multumind,
Primavara, esti frumoasa,
Zana a vietii pe pamant. 

Floarea primaverii
Floarea alba ce-o iubesc
Ghiocel toti o numesc.
O minune alba-n nea
Tare mi-a fost dor de ea.

Bobocica din nameti,
Daruita de baieti,
Te culeg sau te primesc,
Eu cu grija te-ocrotesc.

E un semn de primavara,
Veste buna zboara-n tara,
Tu la noi vii an de an,
Nimeni nu te-asteapta-n van.

Tu esti bucuria mea,
E destul sa te privesc
Si-mi tresare inima
De-amintiri de infloresc.

Pleaca, Iarna!
Pleaca, Iarna, de la noi,
Ca ne-am saturat de sloi!
Primavara-acum soseste,
Iar pe noi ne-nveseleste.

Pleaca-odata, Iarna grea,
Ia cu tine vremea rea!

Ia si norii imbufnati,
Care trebuie spalati
De atata-nfumurare,
De atata suparare! 

Vino, primavara!
Adie din aer un zvon frematand
De cantec si doruri straine,
Ca primavara vine-n curand
Dureri sa aline.

Tu vino in umbra de flori de cires
Sa fim din nou impreuna, cu tot ce-i frumos in cale-am sa-ti ies
Mereu, zana buna!

In primavara
Atatea lucruri spre mine se-ndreapta,
Atatea triluri strabat vazduhul sfant
Si orice clipa-mi pare o noua viata
Ce urca spre soare cu-avant!

Fir de iarba
Te simti calcat,
Strivit, iritat
De sloiul de gheata
De care-ai scapat.

Sub razele calde
Tu ai renascut
Si firele-ti crude
Indat-au crescut.

Dar vara, cand crezi
Ca va fi mai bine, 
Vin vite-n cirezi
Sa rupa din tine.

Si arsita bate,
Te arde mereu,
Iubit, se-ofileste
Chiar sufletul tau.





8 comentarii:

Anonim spunea...

ce frumoase sunt poeziile

Anonim spunea...

sunt frumoase.dar pot fi si mai frumoase

Anonim spunea...

cea mai frumoasa este primavara

Anonim spunea...

Imi place primavara e un prilej de bucurie!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

Imi place !!!!

Anonim spunea...

Imi place.........

Anonim spunea...

Miștooo...

Anonim spunea...

Foarte frumoase!

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google