Secunda-viata.ro





Campania Secunda-viata indeamna advertiserii sa doneze un anumit procent din publicitatea facuta la TV pentru cauze umanitare. Donatia inseamna contravaloarea unei secunde din costul de difuzare al reclamei TV. 
Si dupa banii imensi bagati in publicitate, se poate scoate o suma importanta care sa fie folosita in scopuri umanitoare.
Era dat si un exemplu pe www.secunda-viata.ro, daca spotul are 30 secunde, contravaloarea unei secunde este 1/30, aproximativ 3,33% din buget. Iar daca o marca participanta are un buget de 100000 euro, suma care se strange prin Secunda - viata este de 3300 euro.
Chiar as fi curios daca se inscriu multe companii in acest curios. 
Dacă vedeți logo-ul Secundă - viață pe o reclamă difuzată la TV trebuie să știți că marca respectivă este parte din programul Secundă - viață. Deocamdata, doar la cateva reclama am vazut.






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google