Pleaca maine o sa-mi treaca





Se aude bine de tot o melodie la radio..Pleaca, maine o sa-mi treaca. Melodia e veche de 3 ani dar a fost reinventata tot de cei care au compus-o Vunk insa cu o alta aparitie feminina, Antonia.
Pleaca maine o sa-mi treaca versuri
Era miercuri spre joi
Mă iubeai pân' la cer și înapoi
Două nopți mai târziu
Nu puteam să zbor...sau să mai fiu
Poza ta la minut
O scrisoare și atât
Nimic mai mult
Scria negru pe alb
"Adio" , exclamat la final
Pleacă!Mâine o să treacă
Ce dacă durerea a venit și nu mai...
Pleacă! lasă-mă să mor...de dor
Fericirea mea la naiba !
Pleacă !
Am rămas ca un orb
Nu te mai văd la mine-n viitor
Am rămas ca un mut
Nici n-am mai apucat să te sărut
Lacrimi nu mai încap
Numai tu mi-ai dat lumea peste cap
În loc să ne iubim
Ne purtăm ca doi anonimi
Pleacă!Mâine o să treacă
Ce dacă durerea a venit și nu mai...
Pleacă! lasă-mă să mor...de dor
Fericirea mea la naiba !
Pleacă!




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google