Te iubesc pentru ca: mesaje incepand cu te iubesc pentru ca





te iubesc pentru caTe-ai intrebat vreodata de ce iti iubesti partenerul? I-ai spus care e motivul pentru care il iubesti?
Te iubesc pentru ca:
Te iubesc pentru că ma suporti
Te iubesc pentru că desi ne-am certat de multe ori te iubesc enomr
Te iubesc pentru că de fiecare dată te-am recuperat
Te iubesc pentru că m-ai iertat
Te iubesc pentru că mi-ai aratat drumul corect
Te iubesc pentru că mă înţelegi
Te iubesc pentru că m-ai făcut să plâng de fericire
Te iubesc pentru că nu m-ai certat când am greşit
Te iubesc pentru că sunt un alt om datorita tie
Te iubesc pentru ca suntem impreuna
Te iubesc pentru că-mi dai dreptate
Te iubesc pentru ca esti sincer cu mine
Te iubesc pentru că ai încredere în mine
Te iubesc pentru că nu ai plecat atunci când ai zis că o faci
Te iubesc pentru că mă alinţi
Te iubesc pentru că ştii cum să mă împaci atunci când mă supăr
Te iubesc pentru ca ma iubesti.
Te iubesc pentru că ştii când sunt supărată
Te iubesc pentru că mă faci să fiu alta când sunt cu tine
Te iubesc pentru că nu te-ai săturat de mine .. încă
Te iubesc pentru că eşti unul dintre cele mai bune lucruri care mi s-au întâmplat
Te iubesc pentru că mă priveşti într-un mod diferit
Te iubesc pentru că eşti gelos
Te iubesc pentru că eşti tu.




1 comentarii:

Anonim spunea...

cat de tare este...:X:X

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google