Statusuri de prietenie adevarata





Statusuri de prietenie adevarata.

O prietenie adevarată înseamnă doua persoane sa aiba incredere una in cealalta; daca una dintre ele se indoieste de cealalta inseamna ca acea prietenie este falsa.

O prietenie falsă duce la durere nesfarsita: așa că prietenii trebuie alesi cu multa chibzuintza.

O prietenie incepe cu un zambet, traieste printr-o lacrimă si se sfarseste cu un sarut

Prietenul adevărat, este acela ce-ți întinde mina, nu pentru o zi ci pentru totdeauna.

Pt mine esti un prieten adevarat, pentru altii esti doar un coleg.
pentru altii poate chiar un dusman
dar in adancul sufletului simt ca intre noi 2 exista ceva mai mult decat o simpla prietenie

Sa porti mereu in gand
Sa porti o vesnicie
Acest cuvant frumos
Numit PRIETENIE

Prietenul la nevoie se cunoaste

Prietenul adevarat uraste sa zica ca prieten, prieten dar branza e pe bani

Prieten e un cuvant relativ dar prietenia e ceva magic.
statusuri de prietenie adevarata




4 comentarii:

Anonim spunea...

tot ce scrie pe acest site este adevarat si eu nu prea cred ca mai exista pritenie adevarata in vremurile astea...cel putin nu mereu....foarte rar...aproape niciodata...poate ca unii o sa creada ca sunt invechita si ca nu stiu ce e aia o prietenie dar...eu asa cred ca este...

Anonim spunea...

am si eu o prietena pe nume Andreea care ma intelega in orice...cel putin eu asa cred...e foarte draguta si educata si as vrea ca sa ramanem pritene pt totdeauna...

Anonim spunea...

Nu e adevarat ce a spus primul anonim. Eu am o cea mai buna prietena si chiar dak m-am certat cu ea eu tot o iubesc si simt ca inca mai suntem prietene

Anonim spunea...

prietenia adevarata nu a existat si nici nu va exista. credetima mi sa intamplat, cand am vrut sami deschid inima mi sa dat cu firma in nas. bff-no exist never

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google