Sts de indiferenta





Indiferenta-i mare online asa ca lumea cauta sts-uri de indiferenta. Nu inteleg logica unui astfel de comportament dar bun ca exista si astfel de statusuri. Pentru cei raniti, judecati, respinsi de societate:

Iar am iesit pe strazi in casa nu mai rezist. De astazi tin regim de vise, sa te uit mi-am promis.

Din tot ce-a fost nu regret nimic. Dar acum regret ca nu putem fi impreuna...stii ai fost totul pentru mine.

Vreau ceva doar pentru mine, ca stiu cum sa-mi mearga bine, daca ma intreb de tine...du-te tare cat te tinev!

Te privesc cu sila, nu-mi provoci decat mila. Plangi incontinuu si spui ca doar tu esti de vina Stii…dar e putin cam tarziu Nici eu nu sunt asa cum as vrea sa fiu.

Vezi mai multe pe TPU.




3 comentarii:

Anonim spunea...

dragute statusuri... bravo mai postati... pop denisa

Anonim spunea...

dragute statusuri..mai postati ... poop

Anonim spunea...

de ce vreti conturi ,bani pe nimic

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google