Joker cu Gabi Jugaru la National TV





Ultima emisiune a lui Jugaru era la Protv cu Shukaru, Jugaru. Acum s-a mutat la National TV si pregateste o emisiune cu farse 100% reale. Sper sa fie 100% reale pentru ca s-a speculat ca in toate emisiune sale ar fi folositi actori.
O emisiune cu farse reale 100%, marca Gabi Jugaru


Daca vrei sa faci o farsa cuiva tot ce va ramane de facut este sa trimiteti un mail la farse@nationaltv.ro si veti putea pune la cale, impreuna cu Jugaru, o farsa pe care „victima” nu o va uita niciodata.




5 comentarii:

Anonim spunea...

buna sunt nykoleta din spania si as vrea sa ii fac si la viitorul meu sot o farsa daca ma puteti ajuta sunatima la nr de tel 0034673235529

tugba spunea...

buna sunt tugba si vreau sa ii fac o farsa mamei mele si daca puteti sa ii faceti o farsa contavtatima prin adresa de e-mail cicek_tugba@yahoo.com

Anonim spunea...

buna sunt cristina din galati vam mai trimis mesaje cred ca asta e al 4 lea..luna asta pe 31 aug e ziua lu sotul..meu va rog mult ajutatima sai facem o surpriza ...el e foarte calm hai sal suparam putin...mersi mult ast ras dumneavostra nr meu 0743343058

Anonim spunea...

Buna sunt Diana din Ploiesti. As vrea sai fac o farsa soacrei mele!!! contactatima la adresa de email stefania_dianaq@yahoo.it

Anonim spunea...

buna mias dori foarte mult sa ii fac cea mai mare fafsa posibila la bunul meu prieten vreau sa ma razbun mia facut si iel o multime de farse unde ma prinde si are posibilitatea ma arde ieu sunt din cluj napoca iar persoana la care vreau sai fac farsa cu ajutorul vostru bine inteles ieste o persoana pulica si are un renume da trebe sa io fac sa il rida o tara intreaga inpreuna cu mine va multumesc ma puteti contacta la numarul de tel 0754427096

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google