Cafeaua de dimineata Kanal D





Un show matinal la Kanal D, Cafeaua de dimineata. Nu stiu de ce au avut ideea cei de la Kanal D de a baga o emisiune matinala cand stiu ca dimineata este acaparata de Stirile Protv si Neata cu Razvan si Dani. Din partea mea mai bine lasau reluarile la episoadele turcesti dimineata. 
Cafeaua de dimineata va fi prezentata de Andrei Duban si Ingrid Bisu, o fata foarte frumoasa alesi prin casting acu cateva luni. N-o sa tina mult, Andrei Duban va fi dat afara si Ingrid va pleca la o alta televiziune. 
foto: kanald.ro




6 comentarii:

disa spunea...

Aceeasi parere o am si eu.

Anonim spunea...

sunteti f frumosi

Anonim spunea...

Mie imi place ideea emisiunii.Bravo Kanal D Nu va lasati!!!

Anonim spunea...

Sunteti, frumosi, simpatici si destepti.Vreau sa va vad in fiecare dimineata.
Felicitari Kanal D!

Anonim spunea...

buna dimineata cel mai mult imi place de Andrei de Ingrit nu.Ingrit ; vreau sati dau un sfat; sa fii mai serioasa esti destul de matura ca sa te alinti atata ; si nu te ride mult si degeaba; lasati miinile acelea in pace nu le freca atita ; tii frig ' cei cu tine ? imbracate daca tii frig ' dar nu te agita atita. din cauza ta nici nu vreau sa privesc emisiunea.

Anonim spunea...

buna dimineata Ingrit esti o fata deosebita dar umpic mai serioasa nu copilaroasa !doar un sfat ha-ha ai grija de tine si Andrei iubesc kanal D

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google