Nini episoade pe disneychannel.tv





Nini episoade pe disneychannel.tv
Nini este un serial de comedie care este difuzat pe Disney Channel dar il poti vedea si pe disneychannel.tv si incepe de la ora 21:00
Povestea serialului se invarte in jurul lui Nini. Nini lucreaza la ambasada impreuna cu tatal ei: el gradinar, ea dadaca. Insa, dupa mai multe incidente si neintelegeri, Nini este concediata. Disperata sa pastreze contactul cu familia pe care a ajuns sa o indrageasca, se reintoarce la ambasada deghizata in noul sofer al ambasadorului, dorind sa devina si cel mai bun prieten al acestuia. Ce parere aveti despre Nini?




187 comentarii:

maddy spunea...

vreau sa shtiu si eu cum o cheama pe lola in realitate

Anonim spunea...

imi place foarte mult nini o ador dar cum o cheama in realitate?

Anonim spunea...

frm personaje mai ales juan tony si marin

Anonim spunea...

imi place foarte mult serialul il urmaresc in fiecare seara...ma enerveaza cand baga reluari

Anonim spunea...

mie imi place Nini doar ca de ce nu spune adevarul ca ii place de apasadorul acela cum a zis si el"Imi placi"de ce ca tot o sa se afle.Asistenta lui apasador ar trebui sa afle adevarul despre ea apasadorul pt. ca sa afle ce femeie ie si ce femeie este Nini care saraca a facut orice sa fie aproape de bunicul ei si de casa ei.Dar sper ca la finalul acestei serial sa aibe un final fericit si copii se intelege bn cu Nini si nu se intelege cu asistenta lui apasador.

Anonim spunea...

hahaha ...e tare serialul doar ca "Saraca Nini" de fiecare data are probleme :)) in rest e tare

Anonim spunea...

imi place nini dar sper SA SE AFLE CINE O SANTAZEAZA PE SELINA SI CENE ESTE FICA EI .
OARE AMBASADORUL VA AFLA DE SELINA ??????????????????

?

Anonim spunea...

eu sincer ma uit la nini dar am ratat umele ep mi se pare ca nini este o fata care ar sa te orce ca sa se intoarca la ambasada si de aceea sa dat drept nicolas soferul ambasadorului oare nini va ramane cu ambasadorul sau cu cesar?????????????????????????????????

Anonim spunea...

imi placa mult nini si sunt curioasa ce sa va mai intampla

Anonim spunea...

lol

Anonim spunea...

o ador pe nini si nu am pierdut nici un episod iar celina(selina) merita sa fie santajata de fratele ei victor iar ambasadorul ar trebui sa afle ca celina si-a abandonat fiica si ca o uraste pe nini imi place tare mult si de martin iar sesilia e tare simpatica app pe nini o cheama florencia bertotti pwp maria

Anonim spunea...

eu seman perfect cu nini am doua vieti tr sa ma dau drept verisorul meu si tr sa fiu si eu

Anonim spunea...

adorrr Nini! Din cate am vazut eu pe youtube la sfarsitul serialului, Nini va deveni sotia ambasadorului\:d/! Sper sa fie adevarat! Celina ma dispera! Ea nu o supotra pe Nini! Eu vreau ca ambasadorul sa afle de fica ei abandonata si sa dispara din viata lui, oricum si copiii o detesta pe Celina! In rest e super taree!

Anonim spunea...

nini e super.

Anonim spunea...

cel mai frumos film pe care l-am vazut pana acum e nini ami place personajul martin cred ca mam andragostit de el ador filmul

Anonim spunea...

tttttttaaaaaaaaarrrrrrrreeeeeeeeeeee

Anonim spunea...

Eu acum m-am prins ca de fapt Victor o santajeaza pe Celina....Nu l-am suportat pe Victor de cand a intriat in viata acestor personaje.Apropo toata lumea comenteaza aici ca nu o plac pe Celina,dar mie imi place de ea si Nini ma enerveaza.E urata si agitata...

Anonim spunea...

toata lumea e cu parerile lor , gusturile nu se discuta

Anonim spunea...

e super serialul...l am si vazut pe youtube si mi a placut.....pacat ca in week.end il da in reluare....

Anonim spunea...

voua va place de sofia? eu o ador pe sofia dar lola ma dezgusta!iaaccccccccccccc!in fine mie nu-mi place de nini dar imi place de:sofia,martin,tony,sisi,chow-sora mare a lui martin,selina si nu-mi place de:quuan(cuan),lola,abel............................... cea ce nu supor este ca in week.end il da in reluare..............pe mine ma cheama clara

Anonim spunea...

mie imi place la nebunie Nini dar mereu o da in bara . Totusi Tomas a zis 'Nini esti jalnica esti cea mai imatura DEASTA NU INTELEG DE CE IMI PLACI' clar o vrea dar nu recunoaste.

Anonim spunea...

ma intreb cu cine va fi martin acum nu este nici cu sofia nici lola dar lola in episodul urmator se pupa cu abel il urasc pe abel sofia e la fel ca lola de frumoasa si la tomas ii place de nini ca atunci cand a spus nini esti jalnica de asta nu inteleg de ce imi placi nu ma iau dupa cel care a scris azi

Anonim spunea...

a da nini si tomas vor fi impreuna

Anonim spunea...

imi place mult :) ... este foarte romantic ... adica.. lui tomas ii place de nini la fel si ei ...vai dar ce se va intampla cu ea..adica sa traiasca 2 vieti duble?(nini/nicolas) ...este trist ce s-a imtamplat cu martin....dar ma bucur ca a revenit...totusi mie mi se pare ca mai potrivita este loloa....prea multe fite are sofia...dar abel s-a idragostit de lola....uuhffh ce curioasa sunt acuma ..abia astept urmatoarele episoade :d :d :d

Anonim spunea...

o ador pe nini si o urasc pe celina foarteeee mult e proasta si rea rece si de martin ce pot spune..vreau sa fie cu lola pentru ca ei doi se potrivesc dar ce se va intampla cu sora lui martin mai mare si toni???au vrut sa se sarute :D:D si tomas ambasadorul daca o place pe nini de ce nu sta cu ea:( si fata aia isterica de la clubul ala:)) inebunita dupa nikolas(nini) iar sofia ce enervanta e pff

Anonim spunea...

ador nini si cred ca ar trebui sa se dea mai multe episoade cu ea ca ma uti ma uit si tot mai vreau ii oricum super si aaaaa martin cred ca ar trebui sa fie cu lola pentru ca este mult mai cinstita si frumoasa decat sofia

Unknown spunea...

vreau sa stiu cum ii cheama pe lola tony si choe chiar si pe mica sisi in realitate. stiti?
ma puteti ajuta?

Anonim spunea...

e zapser imi place lola si martin imi poate spune cineva cum ii cheama in realitate?

Anonim spunea...

imi place mult

Anonim spunea...

numele real al lui nini e florencia bertotti si al lui chow e melanie chong

Anonim spunea...

* Florencia Bertotti - Nina ("Niní")Gómez/Nicolás Zampano, personajul principal
* Federico Amador - Tomás Parker, ambasadorul
* Paula Morales - Celina Martínez Paz, secretara personală şi iubita ambasadorului
* Héctor Díaz - Horacio Raimundi, majordomul
* Esteban Meloni - Victor Martínez Paz, fratele Celinei
* Mariana Esposito - Vicky
* Diego Gentile - Sebastián, prieten apropiat al ambasadorului
* Sebastian Mogordoy - Ángel, electrician la ambasadă, aspirant la inima lui Niní
* Juan Manuel Guilera - Martín Parker, fiul cel mare al ambasadorului
* Sheyner Cristian Díaz Gómez - Chama Chan Parker, fiul cel mic al ambasadorului
* Iara Munoz - Sicilia Parker, fiica cea mică a ambasadorului
* Melanie Chong - Chow Parker, fata cea mare a ambasadorului
* Marta Paccamicci - Lupe, bucătarul
* Pablo Napoli - grădinarul şi bunicul lui Nini
* Esteban Masturini - Juan
* Paula Sartor - Sofía
* Giselle Bonaffino - Lola
* Valentín Villafane - Abel
* Antonia Bengoechea - Zoe
* Juan Pablo Urrego - Tony
* Vanesa Butera - Carmen Juárez
* Agustina Posse - Eva
* Brenda Gandini - Jazmín
* Paula Chávez - Violeta

Anonim spunea...

mie imi place nini si nu inteleg cum ambasadorul a avut atata curaj sa ii spuna "trebuie sa te respecti si sa te iubesti dar ce zice nini tu te respecti si te iubesti nu eu te respect si te iubesc"

Anonim spunea...

La final Nini si cu Thomas o sa se casatoreasca am o prietena in italia

Anonim spunea...

O URASC PE NINI,DAR PE CELINA[SELINA]O ADOR.LOLA E CEA MAI FRUMOASA, IAR SOFIA E URATA .MARTIN SE POTRIVESTE CU LOLA.

Anonim spunea...

este foarte fain dar de ce nu spune adevarul

Anonim spunea...

mie imi place de lola,huan si martin si sai arate mai des pe ei

mellanya spunea...

e prea belea filmu da e plin de complicatii..eu l-am vazut pe youtube si e chiar belea, adik chiar merita vazut. De ex de la episodu 50 knd se saruta tomas q nini si dupa isi spun ce simt..e prea super.
si akuma parerea mea da eu il ador pe victor( esteban meloni) e rafinat, dulce, aranjat si in plus chiar o iubeste pe nini!! dupa mine ar fi trebuit sa raman cu el! Tot ce mias dori in viata ar fi sa am si eu parte de o poveste de dragoste asa..!!:P

crystynutza spunea...

Iubesc telenovela asta e comica si amuzanta.

Anonim spunea...

imi place mult de tot.

Anonim spunea...

iubesc telenovela.

Anonim spunea...

este tare telenovela dar a trebui sa i arate mai mult pe martin lolasi huan

Anonim spunea...

nini este tare de tot dar sper sa se casatoreasca cu ambasadorul

Anonim spunea...

aș vrea să știu unde pot vedea toate episoadele nini?

Anonim spunea...

salut!Imi place foarte molt de Nini Celina o uras sa va spun.Mier imi place de:Victor,Thomas,Nini,Cwo-sora mai mare,Martin,Lola,Sofia,Sisy,Ciama si Tony
eu ii urasc pe :Quan,Abbel,Celina SI Cancelare

Imi place de Hotasse ma-m indragostit de el foarte dragutz este

Anonim spunea...

Pe Nini in realitate o cheama Floricienta Bertotti

Anonim spunea...

nini te iubesc si nu am pierdut niciun episod deal tau sunt cel mai mare fan din intreaga lume si daca teas intilni as fi ce mai fericita te iubesc!!!!!!!!!!
cu drag ristea alexandra.
daca ai vrea sami ei si mie di meau si si osa iti dau accept di e asa alexa_pisy_2010. daca mai baga in lista sa fi cea mai fericita sa vb cu un star asa ca tine.pupici dulci

Anonim spunea...

o ador pe nini e cea mai tare nu am pierdut nici un episod.

Anonim spunea...

O ador pe Nini nu am pierdut nici un episod...Parerea mea despre Nini este ca e ce-a mai buna actrita si este si foarte frumoasa....Te pup...Ceau....
Sa va spun de nice imi place din serial:Nini,Thomas,Martin,Chow-sora mai mare,Toni,Cecilia(Sisi),Chamita,Sofia,Lola,Victor,Horassio...
Numi place de :Celina,Huan,Abbel,Axel...Si c-am atat cred.....

Anonim spunea...

O pe Nini in realitate o cheama Florencia Bertotti iar pe Thomas Federico Amador...

Anonim spunea...

la sfarsit pe selina o calca un camion si ajunge la reanimare!!

Anonim spunea...

alexa_pisy_2010 care a sris pe 23 dec. nu poti fi fanul ei nr 1 .nici nu sti cum o cheama si cati ani are. eu o cunosc si am si autogafu ei .id ei e nini.gomez67 si e matusa mea

Anonim spunea...

iubesc nini :X este cel mai fain serial de pe disney

Anonim spunea...

ce tare e telenovela ....o si scuze dar celor care nu le plac nini nu ar trebuii sa se uite la aceasta telenovela pt ca nini este personajul principal si despre ea se leaga totul.....va poop!!!!!

Anonim spunea...

a...da si cea care a scris pe 26 decembrie 2010(ora 20:44)se inseala , daca cu adevarat este 'nepoata' lui NINI ar trebui sa vorbeasca alta limba sau macar sa stie sa vb acea limba(spaniola) ea minte asa cum multe lume o face ...in sfarsit sa nu o credeti minte si ea ca sa se simta bine ca de fapt vb de geaba ce sa ii faci ....asa la revedere si daca mai vreti sa vb cu mine va rog sa nu va dati mare asa cum sa dat aceasta persoana id-ul meu este dulcicka_tanya2007

Anonim spunea...

pai ce sa zik mai mult mie in film imi place cel mai mult de ambasador si de nini sunt cei mai tari din parerea mea :D

Anonim spunea...

Sincer,stiti ce cred eu?Cred ca Sesilia[Cecilia sau cum se scrie] este fiica Celinei..toate faptele indica asta.Adica in aceeasi zi in care sesilia implinea 7 ani,atunci implinea si fiica pierduta a celinei 7 ani..cel putin asta e parerea mea...

Anonim spunea...

Eu am uit mereu la nini si iubesc desenele asta mai ales pe martin il iubesc si m-am indragostit rau de el imi palce de martin si sofia ka formeaza un cumplu nemaipomenit dar eu il iubesc mult pe martin si am peste 20 de poze cu el in pc te iubesk si pe cei lalti actori il iubesc moooooooooooooooolt pe toti si st inebunita dupa desenele asta:X:X:X:X:X:X

Anonim spunea...

Nini e un serial foarte fain si nu am pierdut nici un episod si sunt de acord cu cine a scris pe 29 decembrie 2010 11:55 si eu sunt de acord cu faptul ca Cecilia este fica abandonata a Celinei si cred ca martin si sofia nu se potrivesc de loc martin si lola se potrivesc iar lola cu siguranta se va desparti de abel.

Anonim spunea...

Eu cand ma uit la NiNi uit de toate grijile si simt ca o flakara imi bate in suflet...nici nu pot explica...cand se termina prost si eu plang

Anonim spunea...

cine te crede ai 2 vieti si te dai ca verisoru` tau=)) cat rahat stii sa mananci

Anonim spunea...

Mie Nni mi se pare un serial destulde bun.Nu imiplace de Celina deoarece este o prefacuta si ii uraste pe copii .am observat ca ''Sesilia,,o uraste cel mai mult,darsi Celinao uraste lafel de mult.la inceput am crezut ca esteo simpla intamplare ,dar dupa ce amvazut episodul in care Sesilia implineste 7ani iar Celina a spus ca in aceasi zi era ziua si a ficei sale mi-am dat seama ca e o legatura intre ele. [mi se pare ca toti actorii serialului isi iau treaba in serios.

ingrid spunea...

Mie mi se pare ca Nini e un serial destul de bun.Celina e o prefacuta si in plus ii uraste pe copii . Se pare ca ea e mama sesiliei. pentru mine e destu de socant. Mie imi place de ambasador, Nini, copii lui Thomas,Lola,Sofia si angajatii.Nu imi place de Celina,''Ghuan,, Abe si Zoe.

Anonim spunea...

Nini e un serial foarte frumos si ma bucur pentru ea, pentru ca are faima si este super tare am auzit ca are 1 sau2 copii nu mai stiu dar stiu ca copii ei sunt foarte norocosi sa aiba o mama cantareata,simpatica,de treaba si adorabila. Iubesc nini!!!!!!!!

Anonim spunea...

este un serial phain.......il iubesc pe martin :p

raluca spunea...

imi place acast serial foarte mult

Anonim spunea...

nici o data nu am rabdare sa vad nini

Anonim spunea...

Da nini este un serial foarte bun...si..app pt cei care cred ca este un desen ..se cam inseala...pt ca este O telenovela.:X...am mai vazut si o alta telenovela cu ea...Floricienta...este foarte frumoasa si aceea...seamna cu aceasta !

Anonim spunea...

Se va afla ca Sisi este copilul Celinei;fratele ei , Victor o santaja ; Nini se va casatori cu Tomas(ambasadorul) in ultimul peisod....si asa mai departe eu am vazut tot serialul pe youtube doar ca este in spaniola.Va puteti uita aici:

http://www.youtube.com/watch?v=TfdhlsGfbac

aceste este peisodul 46 care se va difuza pe disney channel pe data de 4 ianuarie 2011

Anonim spunea...

Mie imi place mult de Lola& Martin si de Cow&Tony.Sunt cele mai tari perechi(parerea mea)

Anonim spunea...

nini e cea mai tare stiti uneori am impresia ca nini este fata celinei stiti... caci ea a fost abandonata iar celina sia abandonat fica si poate ca celina sia schimbat numele de familie difortand de serafin gomez( tatal lui nini)

Anonim spunea...

imi place tare mult nini dar saraca de ea ce se face cu stalpul negru(selina)ca este rea si vicleana si nu o sa se lase pana ce il castiga pe tomas dar norocul nostru ca tomas nu o place pe selina ci pe nini deasemenea si ea pe el.Dar ce pacat ca tony si cu chou trebuie sa se ascunda de intreaga ambasada ce pacat dar macar i va ajuta cineva sa se ascunda adica in episodul din aceasta seara va afla de tony si chou ca sunt in preuna NINI:D:D:D:D:D:D:*:*:X:X

Anonim spunea...

imi placea ffff mult nini dar ce pacat de ea ca traieste 2 vieti pe a lui nini/nicolas dar ce este si mai groaznic ca stalpul negru(selina)se logodeste cu tomas si ca nini va fi oare cumnata lui selina nu se stie dar sa speram ca nu ca nini il iubeste pe tomas ni pe victor si tomas pe nini sa speram ca nu se va logodi cu stalpul negru:)):)):)):))

Anonim spunea...

da dar si Victor este dragut si ar face orice pt Nini

Anonim spunea...

filmul cu nini este foarte frumos dar celina(selina) este foarte ria si cu nini si cu;copii dar tomas ar trebui sa vada realitatea si pe selina so faca servituare pentru ca este rea cu toti si ea char si pe tomas uarste vrea averea lui si cad ea ai langa tomas se poarta frumos lanaga copi dar copii spun ca ai o scorpie. Da ai adevarat ca selina este frumoasa dar e an film rea puate si an veata realitate dar asta este filmlul la sfrasit eu cred ca tomas se fa casatori cu nini pentru ca le sta bine:*:*:**:*:*:*:*

Ada spunea...

in realitate nini e casatorita cu tomas?ms:*

Ada spunea...

starcul desteapto

Anonim spunea...

buna, sunt flori si as dori sa-ti spun draga florencia betotti ca esti idolul meu

Anonim spunea...

buna, sunt tot eu flori si vreau sa-ti spun ca Celina vrea sa se casatoreasca cu Thomas Parker doar pentru banii lui si imaginea pe care o are in fatza Santhei Huliana

Anonim spunea...

Imi plachsdrgfter

Anonim spunea...

imi place nini tare mult!

Anonim spunea...

iubesc nini

Anonim spunea...

o iubesc pe nini e super tare as vrea mai multe secvente cu ea si ambasadorul nu inteleg de ce nusi spun odata ca se plac pe celina o urasc si sunt foarte curioasa daca nini si ambasadorul se plac in realitate

Anonim spunea...

nam ratat nici un episod dar stiu toate episodele si tot ma uit din nou ee super nini o iubesc seriarul celina(selina) merita sai se spuna scorpie ca este o rea si merita fratele iei victor so santajeje

Anonim spunea...

si chiar nini cu tomas in ultimul episod se castoreste si se saruta dar in lealitatea este castorita cu blake din blake si jack au si copiii

Anonim spunea...

si victor chiar este rau in ultimul episod victor stie secretul lui nini si il spune de vata cu toti si nini tot se castoreste cu tomas nui ii pasa ca nini-este nicolas :-*

Anonim spunea...

draga anonim; desteapto sa stii ca nini in realitate nu este casatorita cu blake din jake si blake este casatorita cu altcineva asa ca nu posta lucruri de care nici macar nu esti sigura

Anonim spunea...

mie mi se pare ca victor e cam nesuferit in ultimul episod

Anonim spunea...

ce episod a fost ieri??

nu pot sa cred ca l`am ratat:-<

Anonim spunea...

mai la ultimul episod nini se casatoreste cu thomas iar chama si cicilia stau cu ei.choe ori se muta la mama ei ori cu iubitul ei.iar martin se muta ori cu lola ori cu cealalta.mi+a spus o fata care are o verisoara care o fost in america pe cand se difuya acoilo.a si apropo , nini o ssa inca aiba 2 copii.

Anonim spunea...

nini este si va fi mereu frumoasa ! eu stiu id ei si nuva mint !este flory_bertotti si stiati ca blake ete frate cu nini ???

Anonim spunea...

Florencia Bertotti e draguta,dar Tomas(Federico Amador) este un scump...imi place foarte mult episodul 50..dar 60 este super,super,super....;)...Pentru cei care ati scris ca Floricienta este casatorita cu Benjamin Rojas(cel din Jake si Blake)..este o adevarata prostie..Ea este casatorita cu Guido Kaczka si au un copil Romeo(si daca nu ma insel acesta are 2 ani)..Din ce am mai aflat..acestia s-au despartit deoarece Federico si Florencia ar fi impreuna..acum nu stiu daca au ramas impreuna..stiu doar ca au fost vazuti impreuna de mai multe ori si au aparut in numeroase reviste de scandal din Argentina...Pentru cei care scrieti numai prostii,cautati pe internet si apoi scrieti..nu mai scrieti diverse prostii care va trec voua prin cap..Pupici..:*...o alta fana NINI..;)

Anonim spunea...

ador Nini. la sfarsitul serialului nini se casatoreste cu tomas xD problema este ca atunci fratele starcului,victor, o da de gol pe nini in privinta lui nico(nicolas) si in acel moment nicolas dispare si nunta-i anulata. dar, pentru ca tomas o iubeste pe nini, sa casatoresc iar, pe bune, martin e cu lola si sofia, horacio o place pe adelfa, bunicul lui nini o place pe lupe,presupun, ahelito cu carmen, juan(huan) este cu o fata creata, nustiu sigur dar cred ca presupusa "fata creata" e defapt mama lui chama(ceama/ciama), etc. in episodul 107 din cele 128 de episoade, cred ca toma sse logodeste iar cu celina,dar nu o mai refuza,trist nu? o familie intreaga de starci,scarbos. dar cred ca o sa aiba creer tomas si o sa se desparta. in episodul 97 tomas,nini,sisisi chama ies la picnic se bat cu baloane umplute cu apa etc. restul vedeti voi,pa! a da si pe tomas il cheama defapt federico amdor.

Anonim spunea...

Anonim:Imi place foarte mult serialul Nini,dar cel mai mult imi place de Juan.

Anonim spunea...

defapt "fata creata" este sora lui chama, si ronita(cici/sisi)este,presupun, fiica abandonata de celina(selina/starcul)

Luca Şerban Stanciu spunea...

buna idee.

Anonim spunea...

cei care sunt prea curioshi se pot uita pe youtube,doar ca tre sa stitzi spaniola cel putin un pic daca nu macar din gesturile lor.bafta la vizionare pentru cei pe care iam ajutat.apropo scrietzi pe you tube ceva de genu:nini capitulo ...

Anonim spunea...

imi place nini deoarece e grozava deabea astept episodul de diseara lucrezabi iar tomas si nini sunt grozavi impreuna

Anonim spunea...

e super tare miasi dori sa o cunosc

Anonim spunea...

sunt cel mai mare fan a lui nini dar de fapt pe ea o cheama florencia bertotti ...o ador am la scoala char si uin club special..bye..bye

Anonim spunea...

nini este un serial exceptional nu ma mai satur sa il urmaresc si din cate am citit toti avem pareri diferite nu am vazut ca nini se va casatori cu ambasadorul dar stiu sigur pentru ca ea este personajul principal si desi si eu ador o persoana mai mult decat po celelalte nu stiu dc nu va place nini la uni pentruca minte.fiti seriosi e un personaj are un rol si replici pe care sa le respecte eu mama intragostit de tony e super dragut .cine vrea sa mai vb id meu este ana_sexylove13

Anonim spunea...

Imi place serialul nini .... dar.... Florencia Berroti in reallitate a jucat in multe tenelovele , si s-a sarutat cu toti prostii , din toate acestea numai in serialul nini este potrivita cu tomas ( Federico)

Anonim spunea...

de 2 zile nu mai difuzeaza serialul dc ?

Anonim spunea...

De ce nu mai incepe NINI??care stie sa imi zica va rog!!!25.01.2011....l-a mutat la alta ora??:-??

Anonim spunea...

Au intrerupt difuzarea filmului Nini...acum dau alte prostii :((. CE NESERIOSI ASTIA DE LA DISNEY :(.

Anonim spunea...

de ce nu mai da.ti la disney chanel nini? plz bagati.l din nou

be yourself.. spunea...

imi place foarte mult serialul NINI nu ma intereseaza cine este florencia berroti sau ce a facut ea...tot ce vreau este sa dati acest film, nu cum faceti deobicei o saptamana da si restul nu dupa cum observ. NINI mi se pare un serial chiar interesant si foarte vizionat probabil de adolescenti, pentru ca suprinde momentele adolescentei, ilustrate destul de bine.

Anonim spunea...

vreau sa mai dati nini. va rog. daca nu mai dati nini sa stiti ca tatal meu e seful politiei va va suspenda postul

Anonim spunea...

imi place foarte mult nini.......mai ales de ea felul in care joaca mai ales cand isi creaza tot felul de probleme si imediat le gaseste solutie......orikm e super tare tine-o tot asa :*:*:*

Anonim spunea...

iubesc serialul nini......il ador si il urmaresc de cand a incept......dar am observat ca acuma nu se mai difuzeaza dc?...ca nu mai il arata la 9:25...s-a mutat la alta ora daca stiti cand spuneti-mi va rog...ms

Anonim spunea...

de ce nu mai continuati serialul Nini??????????

Anonim spunea...

Cica nu-l difuzeaza pe perioada vacantei scolare!!!
O sa imi arunc tv-u afara pina atunci!
Foarte neseriosi astia de la Disney !!!!!!!!!!

Anonim spunea...

e prea super serialul da pe program disney chanel scrie ca e la 21;25 ji nul mai da dc?:(il pierd akuma dupa ce mam uitat la toate episoadele ji incepuse sa devina mai interesant

Anonim spunea...

va cred

Unknown spunea...

da macar mai revine dupa vacanta plss spuneti serialul e tare cu drama,emati dar ma rog cand revine??????????????????????????????

Anonim spunea...

nu-l mai da la disney channel!

Anonim spunea...

cand o sa inceapa nini

Anonim spunea...

mi-e dor sa ma uit la Nini 8->..ce aiurea si cu astia...

Anonim spunea...

E super serialul,desi am 14 ani sunt nerabdatuare sa vad fiecare episod.
Desi nini are foarte multe belele ambasadorul o iubeste mai mult de cat pe Celina.
Daca stiti cand incepe sau daca s-a mutat la alta ora va rog anuntati-ma va rog.
Pe id-crys.crystyn-va rog spunet-mi cand il dau.

Anonim spunea...

eu ador serialul NINI in fiecare seara astptam cu nerabdare sa il vad ..... dar de ce s-a ANULAT !!! sa ma anuntati daca mai ruleaza caci eu ma uit si acum la aceiasi ora cu speranta dar degeaba .

Anonim spunea...

imi place la nebunie nini e foarte interesant dar mai avem destul pana la final cand nini se casatoreste cu tomas am ramas la episodul 60 partea 3 si ultimul este 128 partea 11

Anonim spunea...

Mie nu imi palce pt ca nu mai pot sa ma uit la nini. ce se intampla in serial se intampla si in viata mea. dar mai nou nu mai se da nini la disney chenel. :(( :(( :(

Anonim spunea...

stiti cand mai incepe nini au doua sezoane sau ce din data de 24 ianuarie nu mai incepe va rog spunetimi daca mai incepe sau au luat si ei atunci vacanta o saptamana va rog spunetimi raspundetimi

Anonim spunea...

daca nu continuati nini nu ma mai uit la disney chanel !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

LA CE ORA INCEPE NINI CA NU STIU

Anonim spunea...

LA CAT INCEPE NINI SPUNETIM PLLLLLLLLLLLIIIIIIIZZZZZZZZZZZZZ

Anonim spunea...

Buna sunt Stefania.De ce nu este NINI la tv ? nu am pierdut nici un episod si sunt foarte curioasa ce se va intampla in continoare.
Eu cred ca NINI va ramane cu ambasadorul.
Nini esti idolul meu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

SALUT TOTI DE CE NU SE MIA DIFUZEAZA NINI mam uitat la toate episoadele panan 60 dar 61 si celalalte nu mai se dau ce sa intamplat va rog lasami un raspuns la adresa asta pls private ///////////// cristirada80@yahoo.com

Anonim spunea...

de ce nu se mai da nini la televizor ma enerveaza rau ca sau oprit

Anonim spunea...

cand va incepe nini la disney channel ca abea astept nu intelg de ce vati orpit din serial

Anonim spunea...

ma dc nu mai dau nini pe disney channel ??????????????????????????????????????????????????

Anonim spunea...

i love you nini!!!!!!!!
cel mai tare film

Anonim spunea...

inca asa ceva n-am mai vazut.da-ti filmele pe jumatate.va bate-ti joc de noi telespectatorii care va urmarim.macar daca ne spunea-ti motivul pt care s-a suspendat difuzarea serialului NINI nu credeti ca este prea mult?

Anonim spunea...

ce se intampla cu seriali?dc sa dat pe jumate?va mai incepe?ast n ras

Anonim spunea...

sa stiti ca-si bat joc de noi :((( ce naia de nu mai dau :X:X imi place nini la nebunie:x

Anonim spunea...

pilor nini incepe luni si vineri la 21:30

Anonim spunea...

DE CE NU MAI DIFUZATI NINIIIIII.....?????????????

Anonim spunea...

pe nini o cheama Florencia Bertotti

Anonim spunea...

da imi place...dar cand mai da?

Lara spunea...

VA SPUN EU CA FINALUL VA FI INCURCAT,SE VOR CASATORI NINI CU TOMAS DAR IN FATA ALTARULUI VICTOR VA SPUNE INTRGI LUMI CA NINI=NICOLAS.
TOMAS SE VA SUPARA DAR PRIETENUL SAU II VA DESCHIDE OCHJI SI APOI TOTI SE COSTUMEAZA IN NICOLAS SI SE CASATORESC IAR SELINA RAMANE SA MUNCEASCA SI SA RAMANA CU FICA SA. THE END

Anonim spunea...

de ce nu mai da nini pe disney channel de 2 saptamaniiiiii??????? eu vr sa vaddddddd

Anonim spunea...

va dau in judecata, sunteti cei mai rai oameni din univers daca nu-l dati pana maine va rup picioarele,mainile etc......... va rog va implor dati NINI NINI NINI NINI :D

Anonim spunea...

Mie imi place mult nini am vazut toate episoadele pe internet,dar sar putea ca pentru uni sa le vada pe internet este un dezavantaj ca le gasesti doar pe spaniola,si cum eu stiu spaniola ca acolo mam nascut mie mai greu cand le vad pe Disney Channel.tv,ca acolo este pe romana asa ca o intrebam pe mama mea ce inseamna aia si aia dar asta a fost pana neam schimbat telecomanda si acolo am putut sa schimb limba si am schimbat-o pe spaniola ca si aici mia fost unpic cam greu sa schriu am intrebat-o pe mama ce sa fac am opservat ca pe Disney Channel.tv nu le mai dau,mam uitat si pe Disney Channel si pana la 60 leau dat dar de la 61 nu lea mai dat decat pe internet gasesti si ultimul care este 128 si atunci se casatoreste ambasadorul cu Nini si o lasa pe Celina.SOFIA CARLO MARIO

Anonim spunea...

Mie imi place mult nini stiti acolo unde eu mam nascut adica in Spania acolo este super vedeta am fost la ea la concert in vara trecuta si a fost sususuuuper si mai ales am si autograful iei pe poza apropo scuzatima daca nu prea scriu bine Romana....ca nustiu prea bine....SOFIA Mareo Carlo...GRACIAS

Anonim spunea...

Ador Nini !!! Personajele mele favorite sunt Nini,Sicilia,Lola si Sofia si putin de Chow,de Martin.. si cam astea sunt... Dar la Disney Channel nu l-am mai vazut de mult... Daca l-ati mai vazut la Disney Channel...
Imi da-ti un raspuns?

andriy spunea...

imi place nini dar de ce nu isi deschide inima
sa ii spuna ambasadorului adevarul
eu vad acest episod din grecia cu risaiver
si cum o cheama pe nini in rialitate

Anonim spunea...

Eu nu am pierdut nici un episod cu nini.Nu vreau sa afle tomas de sisi si de selina.mie imi place de martin si de sofia eu zic ca se potrivesc impreuna si toni cu jo se potrivesc.

Anonim spunea...

(Anonim de pe 2 februarie 10:40) sa ma pupi in fund ca pui si tu ceva ca " am autograful ei si sunt o proasta, maicamea e o tarfa si taicamiu un gaozar si se fute intotdeauna cu Pamela Anderson" NU TE CRED!!! gresesti si tu niste cuvinte INTETIONAT si BANG sunt din Spania si ma sterg la fund cu sutienele lu' maicamea si dupa i le dau murdare BACK! Sa ii spui lu mata ca e o tarfa notorie si taicatu sa nu se mai fute 24 de ore din 24 cu Pamela si sa nu te lase sa te mai uiti la The Fuking Bitch si apoi la Nini!

Unknown spunea...

de ce nu mai incepe nini ??? eu ma uitam inainte si nu pierdeam nici un episod dar acum.......:-) spuneti-mi va rog cand mai incepe????

Anonim spunea...

ce naiba nu mai da NiNi?de ce prosti de la compamnia disney chanel au oprit difuzarea cee e cu nebini astia sper sa inceapa curand

Anonim spunea...

sall sunt un mare fan nini nu pierd nici unu episod si as vrea sa stiu cand da din nou ca imi amintesc ca in ultimul episod dat la sfrsit nini cu tomas au o intalnire sacreta in abasada si atunci cand erau pe cale sa sse sarute sau aprins luminile si aintrrat tot personalul in ferunte cu starcul negru si de atuncea nu mai da

Anonim spunea...

ce s/a intamplat cu nini? de ce nu il mai difuzati? era filmul nostru de familie? speram sa/l revedem in curand!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

Vrem NINI.Ador filmul imi place enorm si vreau sa il difuzati iarasi.Va rugam.

Anonim spunea...

eu am citit pe google ca s a facut o pauza la serialul nini,pt ca incepe partea a 2a (asa am citit) dar o sa revina din nou in luna martie(nini)...nu stiu sigur daca asa o sa fie,dar sa speram...

Anonim spunea...

vaaaaaaaaa rog foarte mult cand incepe din nou nini,s-a terminat in timpul actiunii, ce e asta?dak sti cnv sa raspunda,cu data exacta,dak se poate!!!!!!!!!

Anonim spunea...

AM URMARIT NINI DE LA ICEPUT CAND IL DAU SPUNETIMI VA ROG SI MIE

Anonim spunea...

nu stiu,dar si eu astept sa inaceapa.da cei asta!!!!!!!!!

Anonim spunea...

mie imi place la nebunie serialul nini ..................am urmarit de la inceput ...............am vazut toate episoadele..............dar sunt foarte suparata acuma ca nu le mai da

Anonim spunea...

am aflat ca nini se va da din nou pe Disneychannel in martie de abia astept

Anonim spunea...

nini va incepi din nou pe disneychannel in martie :) :bz

Anonim spunea...

de ce nu mai difuzatii nini va rog mai difuzati caci nam pierdut niciun episod si as vrea macar cand nini si tomas se casatoresc va rog:((

Anonim spunea...

sall sunt un mare fan nini nu pierd nici unu episod si as vrea sa stiu cand da din nou ca imi amintesc ca in ultimul episod dat la sfrsit nini cu tomas au o intalnire sacreta in abasada si atunci cand erau pe cale sa sse sarute sau aprins luminile si aintrrat tot personalul in ferunte cu starcul negru si de atuncea nu mai da

Anonim spunea...

tarziu martie sa incepa acuma

Anonim spunea...

nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Anonim spunea...

pacat ca nu-l mai dau......era foarte amuzant....noi continuam sa ne uitam in fiecare seara la aceeasi ora cu speranta ca va reincepe......

Anonim spunea...

nu e frumos dupa atatea episoade sa nu-l mai dea pt ca o gramada de fani asteapta. Mai bine ar face un concert cu nini in bucuresti ar fi mai fain si poate ne spuneti si noua de ce nu-l mai dati. E ce-l mai frumos film pe care lam vazut o poveste de dragoste intre Nini si Thomas...............

Anonim spunea...

Sunt un fan urias a lui NINI (Florencia Bertotti)si al lui Thomas (Federico Amador) chiar nr 1 sh ma enerveaza super tare ca nu mai este stiu ca incepe din nou in martie defapt eu am auzit ca pe 28 februarie adik mai o saptamana si ceva dar nuuuuuuu mai pooooot aaasssssteeeptaaa sunt inebunita dupa el am vazut si cateva episoade pe net este supeeeer mai ales cand vine arabul si thomas se va duela cu el pt NINI veti vedea voi.TE AMO NINI Y THOMAS

Anonim spunea...

mie imi place nini dar din pacate nu mai da pe disney channel!!?! stie cineva alt canal cu episoadele astea?

Anonim spunea...

am citit pe net si spune ca va difuza din nou din martie nu stie nimeni unde il pot gasi in lb romana??

Anonim spunea...

cine stie toate episoadele si leaa vazut sa mi le povesteasca plss.sau sa-mi dea un site cu toate episoadele in romana de la niniva las si un id daca vreti

Anonim spunea...

cred ca incepe in 28 februarie de ziua mea ar fi cel mai frumos cadou

Anonim spunea...

cred ca va incepe in 28 februarie de ziua mea ar fi cel mai frumos cadou

Anonim spunea...

hei daca nini este la sapte
exista reluare dupa aceea a doua zi sau ?

Anonim spunea...

pe lola o cheama Giselle Bonaffino

Anonim spunea...

SUPER TARE!!!!!!!!!!!!:)

Anonim spunea...

nini este un serial minunat mai ales persoanjele principale nu am vrea sa se termine nicodata . cite episoade are serialul ?

Anonim spunea...

eu am pe cineva care joaca in serial , pe Martin

Anonim spunea...

eu sun ruda cu martin

Anonim spunea...

ii imposibil sa fi ruda cu el

Anonim spunea...

in realitate, personajul Nini este interpretat de Florencia Bertotti, iar Tomas de catre Federico Amador

Anonim spunea...

am vazut ultimiul episod din filmul nini si ea se casatoeste cu tomas , copiii sut fericiti dar din pacate tomas se supara pe nini chiar in ziua nuntii ... va las curiosi ca sa il vedeti .e foarte frum!!!!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

doamne este supeer tare si sper ssa se faca si NINI 2.Dabia astept ultimul episod.Sper ca cand se termina NINI sa il mai dea inca o data .Saraca NINI ce trista va fi can thomas se va casatori cu Celina.AAAdor serialul.mai ales cand ii vad pe NINI si THOMAS impreunA sunt foarte frumosi impreuna si ma bucur ca si in realitate sunt impreuna

Anonim spunea...

Cei Care au zis ca nu le place de Nini nunt pampalai

Anonim spunea...

nini e super dar de ce nu se casatoreste cu tomas

Anonim spunea...

pai nini se va marita cu tomas si vor trai fericiti eu stiu pentru ca m-am uitat la toate episoadele

Anonim spunea...

fratilor zicetimi si mie cum e episodul ala dupa ce Tomas a castigat procesul?

Anonim spunea...

stiu cum il cheama pe martin in realitate :Juan Manuel Guilera. pe selina o cheama in realitate:Paula Morales.si pe Nini:maria florencia bertotti .

Anonim spunea...

este un film extraordinar!imi place foarte mult de nini,desi,uneori ma cam enerveza pentru ca este naiva si credula!daca ar avea mai multa incredere in ea sunt sigura ca nu ar mai fi trecut prin atatea pentru a ajunge sa se casatoreasca cu thomas!dar asa este in seriale......si uneori si in viata reala......la finalul serialului nini se va casatori cu thomas.fac un cuplu superb......daca ar fi asa si in realitate.......voi fii foarte trista cand se va termina serialul!dar poate (sper) ca va fii si NINI 2!!!!! VA PUP! PA!

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google