Mesaje de buna dimineata pentru iubitul meu -persoanei tale iubite





Inveseleste-ti iubitul cu mesaje de dragoste pentru iubitul tau. S-a demonstrat stiintific ca o relatie va dura mult si foarte mult daca se incepe ziua cu mesaje si sms-uri de dragoste. Asa ca incepe ziua cu mesaje de buna dimineata haioase, amuzante si frumoase.
Buna dimineata iubire, sper sa deschizi ochii cu un zambet pe buze, asa cum am facut eu gandindu-ma la tine…Te Iubesc!
- Esti primul gand cand ma trezesc dimineata, esti ultimul suras inainte de culcare. Esti tot ce am mai bun, tot ce simt mai frumos !!!
- Buna dimineata, as vrea sa fiu prima raza de soare ce iti mangaie chipul dimineata, dar stiu ca nu pot. As vrea sa fiu ultima raza de luna ce te adoarme dar stiu ca nu pot. Sunt doar un om ce te iubeste si fara tine nu traieste!
- O dimineata frumoasa incepe cu un pupic si-o mangaiere de aceea iti spun buna dimineata ingerasul meu. Te iubesc din tot sufletul!
- O zi poate incepe fara un SMS de la mine catre tine, dar nu poate incepe fara ca eu sa ma gandesc la tine. Vezi ? Tocmai m-am gandit !!!
- Toate zilele sunt nopti pana te vad iar noptile stralucesc ca zilele cand te visez…
- Un curcubeu ciudat si o furnica ascunsa in causul palmei, ziua de azi si promisiunea de maine si mai ales toata dragostea mea – toate pentru tine. Buna dimineata si sa ai cea mai frumoasa zi!




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google