Expresii frumoase despre toamna -expresii toamna tarzie





Ca tot cautam compuneri si texte am mai gasit si expresii frumoase despre toamna citate mari autori si personalitati.
soarele mângâie pământul amorţit”
“copaci roşiatici”
“frunze aurii, arămii, ruginii”
“lacrimile lui septembrie udă pământul”
“zâna cu rochie din frunze ruginii”
“toamna în caleaşca ei de frunze moarte”
“îmbrăcată cu o rochie ţesută cu fire de aur”
“pe cap poartă o cununiţă bătută în pietre scumpe, în formă de fructe”
“soarele se ascunde după norii cenuşii”
“frunzele strălucesc ca nişte monezi de aur”
“pădurile s-au îmbrăcat într-o platoşă de aramă”
“mere aurii cu miros parfmat şi miez dulce”
“picăturile de argint stropesc pământul”
“toamna pictează copacii goi”
“toamna picură pete ruginii peste pământ”
“bruma argintie a împodobit grădina”
“ramuri împodobite de culoare şi lumină”


Cautari asemanatoare: expresii despre toamna, toamna in cuvinte frumoase




8 comentarii:

Anonim spunea...

dragilor miati facut toata compunerea sunbteti foerte foarrte tari

Anonim spunea...

mati ajutat sa imi fac tema va multumesc mult

Anonim spunea...

multumesc ca mati ajutat sa imi fac tema

Anonim spunea...

mati ajuat ff mult la multe compuneri si la una am luat 10 !! multu

Anonim spunea...

ms mult

Anonim spunea...

MULTUMESC

Anonim spunea...

Sunt frumoase,dar va dau eu idei mai frumoase VANTUL SUFLA HOINAR DIN CHITARA AVAND DREPT CORZI SARMELE DE TELEGRAF,ATMOSFERA PLINA DE PASTELURI INVESELESTE SUFLETUL AAMORTIT SI GANDITOR AL FIECARUI OM. Ma numesc Adelina si am 10 ani pa

Anonim spunea...

fb

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google