A face publicitate la scumpirea produselor tale mi se pare cea mai aiurită idee posibilă. Chiar nu înțeleg motivul pentru care conducerea McDonald's a decis majorarea prețurilor la Hamburger, Cheesburger și toate alea de la 3 lei la 3.3 lei. Dar să o prezinți într-o campanie la TV, Facebook și stradal..e o jignire curată pentru consumatorii de Mec.
Dacă vă mai aduceți aminte, acel preț de 3 lei era odată 3.5 lei. Reducerea a fost ca o mănușă și oricare fomist cu câțiva lei în buzunar își lua 2 - 3 hamburgeri și era săturat.
Dragi navetiști, dragi copii, dragi petrecăreți mahmuri și lihniți într-o dimineață rece...să mai aveți un leu în plus dacă vreți 3 hamburgeri și să cereți cei 10 bani rest de la 10 lei... Nu de alta..dar deja au venituri în creștere în fiecare an...de ce să le oferiți un extra profit?
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu