Moni si Iri la Realitatea





Am fost un fan al televiziunii de stiri Realitatea TV. Am fost pentru ca acum Realitatea nu mai este o televiziune de stiri, este o amestecatura de invitati care comenteaza orice apuca. Mai nou am vazut Moni si Iri la Realitatea.
Dar ce eveniment major social, politic sau economic e divortul intre Monica si Irinel Columbeanu?
Sau...Realitatea duce lipsa de telespectatori.
Nu am inteles faza cu Oana Stancu si Adrian Ursu carea aveau o emisiune traznet seara cu investigatii foarte bune. Emisiunea a fost stersa din program pentru ca avea rating slab. Nu prea cred dar in fine. Mai bine ne uitam la Moni si Iri la Realitatea nu?
Ce scarba mi-a fost sa vad breaking news - Irinel Columbeanu interviu in exclusivitate pentru Realitatea.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google