Interactiv Slim un pret mic pentru o cura de slabire





Slabeste cu produsul INTERACTIV SLIM cu ajutorul caruia poti slabi 1 kg in 48 ore.
Interactiv Slim este un produs natural pentru curele de slabit, ce nu contine cofeina, efedrina si nu afecteaza sistemul nervos si nici pe cel cardiovascular.
Comanda Interactiv Slim de pe www.interactivslim.ro la pretul de 110 lei cutia avand 60 de pastile de slabit.
Recomandat este sa iei o pastila dimineata cu 15 minute inainte de micul dejun si una cu 15 minute inainte de cina.






24 comentarii:

Anonim spunea...

a folosit careva interactiv slim?am tot gasit numele asta si eram curios

Anonim spunea...

l-am folosit si eu cu mare succes.am dat 25 kg in 2 luni.nu are contraindicatii este din plante si mie mi-a priit.

Anonim spunea...

minus 10 kg in 2 luni cu interactiv slim

Anonim spunea...

este bun.9 kg intr-o luna in cazul meu

Anonim spunea...

mama mea a slabit 13 kg cu interactiv slim

Anonim spunea...

care e perioada minima de administrare?exista asa ceva?

Anonim spunea...

buna eu il iau de 4 luni si ma simt foarte bine.eu nu stiu sa fie o perioada minima , eu il iau de exemplu pana ajung la kg dorite

Anonim spunea...

am slabit 16 kg cu interactiv slim.multumesc ca l-am gasit ca ma chinuiam degeaba cu diete de tot felul

Anonim spunea...

da si eu m-am chinuit aiurea cu diete.noroc cu interactiv slim

Anonim spunea...

eu vreau sa ajung la 55 de kg cu interactiv slim.vad ca voi ati reusit eu de ce sa nu pot?pup

Anonim spunea...

am slabit 3 kg cu interactiv slim pana acum , dar sunt la inceput

Anonim spunea...

m-am uitat pe net si am vazut pareri bune de interactiv slim si va spun ca il iau de 23 zile si am slabit 6 kg

Anonim spunea...

eu sincer il iau de 1 luna de zile si sunt multumita cu el.datorita lui am slabit 6 kg pana acum

Anonim spunea...

buna fetelor am inceput sa administrez si eu aceste pastile interactiv slim sa vedem daca da rezultate si la mine.nu vreau sa scap de foarte multe kg decat de vreo 10 dar prin diete si sport nu am reusit din pacate.oricum nu imi fac griji de aceste pastile caci le-a mai incercat si o prietena de a mea

Anonim spunea...

ma bucur ca se scrie pe forumuri de acest produs.

Anamaria spunea...

dupa cat timp ati vazut rezultate? este a 3-a zi cand iau si nu am dat nici un gram jos.

Anonim spunea...

Este o mare teapa!!nu este bun de nimic!!

Anonim spunea...

am si eu o intrebare:aceste pastile nu afecteaza metabolismul si organele interne? am vrut sa incerc pastilele acelea de supa de varza si am auzit k iti deregleaza tensiunea si atunci am renuntat la ideea de a lua aceste pastile....
acum k am citit de interactiv slim si am aflat k este 100% natural as incerca si eu...am vazut k la multi dintre voi a avut un efect foarte bun...il recomandati cu incredere? eu vreau sa slabesc in jur de 15 de kg pana la sfarsitul lunii august...

Silvia spunea...

Buna!
Eu am slabit cu interactiv slim 8kg intr-o luna si nu am patit nimic,sunt niste pastile naturale,nu am avut efecte adverse de la ele.Eu am ales sa cumpar interactiv pentru ca sunt romanesti.In trecut am luat niste pastile din strinatate si mi-a fost rau de la ele.

mioara spunea...

am comandat si eu pastile interactiv slim, sper sa fie bune de ceva, am sa revin cu informati pnt voi. doamne ajuta:))

Anonim spunea...

buna seara

Anonim spunea...

eu am luat pastilele si dupa 1 satamana mi-a taiat pofta de mancare.la mine au functionat

Gabi spunea...

Buna si eu as vrea sa slabesc ,dar chiar sunt bune?adica nu vreau sa iau vreo teapa..

Anonim spunea...

Nicio treaba n-are.
Eu nu stiu cum a avut efect la toata lumea. Eu si colega mea luam de 10 zile si n-am slabit 1 gram, desi tin si montignac.

Trimiteți un comentariu

 
© 2013 10 Bani. Politica de securitate Google